{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.167 visninger | Oprettet:

Hunderace {{forumTopicSubject}}

Hvis i skulle anbefale en race ud fra disse kriterier. Hvilke ville i så anbefale? smiley Det er ikke fordi jeg er på jagt efter ny hund, jeg er bare nysgerrig.

Sund.
Sjov.
Velcro/klistrene.
Kærlig.
Ikke pleasene.
Gerne lidt sær, og med egne meninger om alt.
Moderat behov for motion.
Ikke for meget pelspleje.
Ikke under 5 kg og max str labrador.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunderace
  • #2   1. nov 2019 Haha, er det rigtig...?!

  • #3   1. nov 2019 Det er ikke sådan rigtig nemt for et inkarneret bulldog-menneske, at finde en anden race...

  • #4   1. nov 2019 Altså nu ved jeg ikke om Mailo er sådan lidt atypisk for racen, og størrelsen er også lige ved grænsen , men ellers passer en dværgpinscher faktisk også ret godt.

    En DP vil gerne lære nye ting, træne osv, men man skal ligesom finde den helt rigtige måde, ellers kigger den bare dumt på dig smiley Det er der jeg ikke helt ved om Mailo er lidt sær, men han er i hvert fald ikke hvad jeg vil betegne som pleasende , han er heller ikke den skarpeste kniv i skuffen, men det er vist lidt atypisk for racen smiley

    Mailo vejer pt 4,6 kg, han har tabt lidt muskelmasse ved ryggen det sidste års tid ( han bliver 12 til januar), så da han var i perfekt stand vejdede han 5,5 som faktisk er for meget ifølge standarden som siger 4-5 kg. MEN selv min mand som er meget skeptisk overfor små hunde er vild med DPèn, det er altså en ret så robust hund selvom den er lille. Den elsker at være aktiv udenfor, men elsker også at slappe af og putte indenfor, og den opholder sig altid lige i nærheden , og meget gerne under et tæppe eller en dyne smiley


  • #6   1. nov 2019 Der findes jo mange fantastisk racer og jeg er da lun på flere, herunder golden af brugslinier. Men jeg tror jeg ville savne at tænke "WTF?" flere gange om dagen. ... smiley


  • #7   1. nov 2019 Anne Julie : Du kan få lavet en klon af Ozzy, så vil du tænke det mange gange dagligt , ahahaha. Han er dælme en særling af format ,men noget så fantastisk . Han er og bliver en ener på flere punkter smiley

    Men Mailo laver nu også en del underlige ting, men igen han er sgu bare heller ikke den skarpeste kniv i skuffen, ahahahahaha.

    Men jeg forstår virkelig godt at du syntes det er svært, her er vi også begyndt at snakke om hvad vi skal i fremtiden, om det skal være 2 DPèr, eller om vi skal have en anden race også, og vi har vildt svært ved at vælge.


  • #8   1. nov 2019 Var den engelsk bulldog sundere, så ville jeg altid have minimum 1af slagsen og jeg håber da bestemt ikke at Hera er min sidste EB, jeg vil bare gerne være forberedt. ..

    Jeg må indrømme at de få DP´er jeg har mødt har være rimelig angste og hys. Men jeg kan forstå på både dig og Annie herinde fra, at sådan bør de ikke være. smiley


  • #9   2. nov 2019 Nej overhovedet ikke, altså Mailo gider ikke rigtig fremmede hunde, men altså det syntes jeg sådan set bare er rart smiley Men han fungere fint herhjemme med Ozzy og også med min svigermors hund som jævnligt er på besøg eller blive passet hos os.

    Men nervøs eller hys er han bestemt ikke. Hvis vi f.eks går tur og går forbi hunde der gør eller skaber sig, er han bedøvende ligeglad, ikke noget med at gø tilbage eller noget. Han gør når det ringer på døren, eller hvis nogen larmer helt vildt i opgangen, men er nem at stoppe igen. Jeg tænker også at hvis man har dem fra hvalp, så kan man bedre lære dem det med ikke at gø. Mailo gøede en del mere da vi fik ham som 2 årig, og vi har fået trænet rigtig meget af ham.

    Jeg tænker at det der går galt for mange, er præcis det samme som ved mange andre små hunde, at folk simpelthen behandler dem som små "dukker", og ikke lader dem være hunde, og måske heller ikke sørger for at få dem luftet og aktiveret. Og så er det at man ender med de der små hysteriske bæster.
    Selvom min svigermors hund ( chihuahua) er super sød, så er han virkelig også en særling, og jeg er 100 på at det skyldes svigermor f.eks bære så meget rundt på ham, når vi passer ham og hun ikke er her, så er han slet ikke så hys , men vi nægter også at tage ham op hele tiden, også fordi at han så snerre/bider hvis man sætter ham ned og det ikke lige passer ham, det pjat gider jeg simpelthen ikke smiley


  • #10   2. nov 2019 Skulle jeg ende med en lille hund, ville jeg elske at bære rundt på den. smiley Men jeg er med på hvad du mener.

  • #11   2. nov 2019 Haha, altså Mailo kommer da også op på armen ind imellem, og det er da rigtig hyggeligt. Men altså svigermor har jo nærmest hunden på armen hele tiden når hun er er, og hver gang den så lige kommer og hopper op af benet ( eller foden den er sgu så lille smiley ) , ja så kommer den op igen.

    Når den bare får lov at være på gulvet og trisse rundt med vores, så er den SÅ sød og der er bare ingen problemer. Med det samme den kommer op på armen, bliver den simpelthen et hysterisk bæst, og alt og alle skal holde afstand ellers hapser den.


  • #12   2. nov 2019 Hvis du en dag kommer i nærheden af Århus, er du velkommen til at komme og møde Mailo. Bare lige se bort fra de første 5 minutter hvor han gør , ahahahahaha smiley

  • #13   2. nov 2019 Hera knækkede en vildtklo for 3 uger siden. Hun er kommet sig fint, og benet er ikke faldet af smiley . Men niveauet af drama var imponerende (bla. kastede hun sig dramatisk ind i flere hække), og det er den slags jeg synes er helt fantastisk ved bulldogs. De er pissesjove og proppet med personlighed.



  • #14   2. nov 2019 Tak for tilbuddet. Jeg tager gerne imod det, hvis jeg kommer på de kanter. smiley

  • #15   2. nov 2019 Ahahahahahahahaha, åh tak for et godt grin smiley

    Mailo er også en dramaqueen, når han skal have klippet klør skal min mand holde, og så skriger Mailo som ind i helvede som fik han tæsk, hyler og gør alt for at slippe fri, jeg ender altid med kradsmærker på hænderne. Ved dyrlægen skriger han også altid helt vildt overdrevet, og han starter INDEN de har stukket smiley


  • #16   2. nov 2019 Hera vræler op, hvis hun tror nogen måske, har jokket hende over poten....

  • #17   2. nov 2019 Ahahahahahahaha, jeg tror hende og Mailo må være forbundet på en eller anden måde smiley

    Jeg elsker at have hunde der har SÅ meget personlighed, det giver simpelthen så mange grin dagligt smiley



  • #18   2. nov 2019 Også jeg.
    Hera er også allergisk over for regn. Og hun ved altid når vi har bestilt take-away. Hun pacer rundt fra det sekund jeg har bestilt (på nettet) til maden ankommer. ... smiley

    Ja, det må de være. smiley


  • #19   2. nov 2019 Ozzy knurre/gør fra det øjeblk vi har bestilt take-out, også selvom jeg sidder i sofaen og han er i soveværelset. Jeg ved fandeme ikke hvordan han gætter det, vi lader bevidst være med at nævne ord som pomfritter, pizza osv, men han ved det sgu alligevel!!

    Mailo er gammel og halvdøv, så han opdager først noget er galt når det ringer på smiley


  • #20   2. nov 2019 Ja... nogen overdramatiserer …. smiley smiley

    https://www.facebook.com/watch/?v=505859183293029


  • #21   2. nov 2019 Ahahaha, hvis Mailo da bare gjorde det. Det er fandeme svært at klippe klør på en hund der bevæger sig som kæmper han for sit liv, og samtidig skriger så alle naboerne må tro vi mishandler staklen smiley

    Bare han ser jeg klipper klør på Ozzy , ja så begynder han sgu at skrige og gø smiley Så jeg klipper ALTID Ozzys klør når Mailo sover, haha,


  • #22   2. nov 2019 Hahaha, den der video med hunden der "besvimer" er simpelthen så sjov!
    Jeg forstår ikke dramaet omkring klipning af kløer. Hvor slemt kan det lige være....? (Hvis hunden i øvrigt ikke har oplevet noget traumatisk)


  • #23   2. nov 2019 Jeg forstår det heller ikke, og Mailo bliver værre og værre med alderen, og vi har ALDRIG klippet for langt ned. Ozzy havde en periode hvor han heller ikke var begejstret og min mand skulle holde, men ikke noget med at skrige som Mailo gør. Nu er Ozzy igen ligeglad, og sidder bare pænt i sofaen ved siden af mig mens vi klipper dem.

    Men det er det samme med mine marsvin, den ene er også en total dramaqueen der skriger bare jeg tænker på at løfte en af poterne for at komme til , samtidig med hun prøver at stikke af igen og igen smiley


  • #24   2. nov 2019 Det tragikomiske er jo at hvis de nu forholdt sig i ro, så ville det være overstået SÅ meget hurtigere smiley Klippede kløer på mine 2 hun-marsvin i dag, og den ene tog som altid kort tid, så hun røg ned i transportkassen igen ( klipper dem på badeværelset, så de ikke ender som Mailos snack smiley ) , og hun nåede sgu at falde i søvn mens jeg klippede på den anden, fordi hun er så mega besværlig smiley smiley

  • #25   2. nov 2019 Min papegøje er også vildt dramatisk, så ham må jeg snyde og klippe en klo af gange , når han mindst venter det. #idiotfugl#

  • #26   2. nov 2019 Haha, åh jeg elsker deres personligheder.
    Nu er jeg hoppet under dynen, Mailo hoppede nærmest op i loftet , da jeg løftede tæppet i sofaen og tog ham op for at tage ham med i seng, som sagt gammel og halvdøv smiley
    Ozzy ligger i min mands side og snorker, han mener åbenbart ikke jeg skal snydes for snorken, selvom manden er på Lanzarote smiley

    Er det ikke noget med at din papegøje er ret gammel, eller husker jeg forkert ?


  • #27   2. nov 2019 Altså jeg står selv og tænker i samme baner mht næste hund (dog omkring fransk bulldog).. Jeg har kigget på især boston terrier og griffonerne smiley Måske de kunne være noget for dig? Det er ihvertfald mit eget bedste bud som erstatning selvom jeg selvfølgelig aldrig får en som en fb, som ikk er en fb - det er en hård erkendelse..

  • #28   2. nov 2019 Har især kigget på petit brabancon (griffon).. Men den bliver nok for lille til dig.. Men ellers er der også de andre griffoner men de er sådan lidt ruhårs agtige smiley Men kære!

  • #29   2. nov 2019 Ps en petit brabancon vejer 3-5kg..

  • #30   2. nov 2019 Min gøje er ca 16 år gammel. Hvilket ikke er gammelt for sådan en fætter.

    Jeg har kigget lidt på grifonnerne og de er godt nok charmerende. smiley


  • #31   2. nov 2019 Ja det sys jeg nemlig også smiley Er ret sikker på at det bliver sådan en næste gang.. De har også et skønt sind sys jeg smiley Små klovne der er super kærlige og alligevel har en stor personlighed smiley Virkelig søde.. Har lidt sind ala mops/bulldog også er de alligevel sin egen.. Men for mig er det vist det tætteste jeg kommer på det jeg ønsker hvis ikk det skal være en fb igen.. Dog sys jeg også at boston terriers kan noget men er alligevel mere på at få en griffon smiley Også Elsker jeg deres udtryk smiley

  • #32   2. nov 2019 På nær størrelsen (og pelsen der bare skal klippes ned), så ville du elske en yorkie.
    Personlighed ud over alle grænser, masser af "wtf" hver dag og endnu mere livsglæde. smiley


  • #33   2. nov 2019 Sealyham terrier en er spot on!
    Bortset fra pelspleje, men det afhænger af hvor meget pels man ønsker. Mange der ikke udstiller, vælger at klippe kort i stedet for at trimme.


  • #35   2. nov 2019 Hele det der drama ved negleklipning magtede jeg ikke. Reiki skabte sig også tosset, da jeg fik ham. Det kan trænes og har nok minimalt med race og meget med træning at gøre smiley

    Nå, men WTF-øjeblikkene tænker jeg man har med de fleste racer. At man har en mindre selvstændig/mere samarbejdende race er ikke = at de ikke finder på serøst tumpede ting smiley
    Så har du et godt øje til golden, så ville jeg kigge nærmere på dem smiley


  • #38   2. nov 2019 der beskrev du lige to af mine hunde smiley smiley smiley Det er OLD ENGLISH BULLDOG og de er alt det du beskriver

  • #39   2. nov 2019 Måske lige bortset fra sunde Margit - altså det kan godt være, at dine specifikke eksemplarer er sunde, men som helhed er sundhed jo ikke tilstrækkeligt prioriteret ved ret mange af de alternative bulldogs, desværre smiley

  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #40   2. nov 2019 Hvis “lidt sær” også kan omfatte seriøse divanykker: Whippet smiley

  • #41   2. nov 2019 Uden at have læst hvad andre foreslår - to racer er lige på kornet, synes jeg - puddel og bullterrier smiley

  • #42   2. nov 2019 Whippet. Helt klart whippet smiley

  • #43   2. nov 2019 Nå så jeg lige du ledte efter "wtf" oplevelser... Dem har jeg med Thea flere gange dagligt.

    Dog er størrelsen liiiige på grænsen.

    Ellers passer italieneren også perfekt på dine krav.

    På billedet er hun blevet sur, fordi hun ikke må ligge på skødet af min kæreste mens han spiller. Så hun har fundet det mest ynkelige sted at lægge sig. - på en plastik pose....


    profilbillede
  • #44   2. nov 2019 Altså jeg er indtil videre ret imponeret over hvor lækker en race eurasieren er (nu har vi selvfølgelig kun haft i 3 mdr og ikke prøvet en voksen hund)
    Men det selv om jeg umiddelbart er bulldog/mastiff menneske


  • #45   2. nov 2019 Dine kriterier kunne godt passe på en Grand Danois og der er masser WTF smiley

  • #46   2. nov 2019 Hov, så ikke lige Lab. var max størrelse smiley

  • #47   2. nov 2019 Da jeg af kedelige årsager måtte skifte race, så var "humoren" og stædigheden vigtige faktorer. Med den irske terrier har jeg fået endnu mere grin og næsten lige så meget stædighed. Både ambullen og ireren kan det her https://www.youtube.com/watch?v=D4d8PHDG4yE

  • #48   2. nov 2019 Tak for svarene. smiley

    Jeg har i mange år været vild med bull terrieren, men sundheden i den race er heller ikke for god.

    Det kunne være jeg skulle kigge nærmere på sealyen, Ireren tror jeg muligvis bliver for stor en mundfuld. Der ud over bor jeg et sted hvor der er temmelig mange hunde, og så vidt jeg har forstået kan de godt have det lidt stramt med fremmede hunde.


  • #49   2. nov 2019 Du sku jo bare ha en leavitt smiley

  • #50   2. nov 2019 Jeg foretrækker racer som fåes med FCI/DKK tavle (pga den omvendte bevisbyrde)

  • #51   2. nov 2019 Jeg tror du vil elske en Beagle.


  • #52   2. nov 2019 Men en beagle, hvor charmerende den end er, passer vel ikke helt på moderat motionsbehov. Men indrømmet, meget af det andet passer godt.

  • #53   2. nov 2019 I forhold til motion , så får Hera noget der ligner et par timer. Alt efter dagsformen og vejret (igen allergi over for regn smiley )

  • #54   2. nov 2019 Kig evt på Boston hvis du vil blive i noget der minder om en bulldog. Dog skal man bare gå efter sen rigtig opdrætter, så får du en dejlig sund hund smiley

  • #55   2. nov 2019 Tysk pinscher, ved ikke om den er for aktiv for dig, men ellers er det altså også en tosset hund.

  • #56   2. nov 2019 Whippet! smiley

  • #57   2. nov 2019 Beagle har jeg også haft i tankerne, men jeg er lidt i tvivl om jeg kan tilbyde det de kræver ift motion/aktivering.

  • #58   2. nov 2019 Airedale synes jeg også er noget så charmerende.

  • #59   2. nov 2019 Airedalen er så sjov. Åh havde den bare ikke den pelsarbejde, må den godt rykke ind her smiley

  • #60   2. nov 2019 Airedalen skal trimmes ja, men i det daglige er der nu meget meget lidt pelsarbejde. De filtrer ikke og behøver Maks en børstning om ugen. Jeg børster kun mine når jeg trimmer.

  • #61   2. nov 2019 Hvor tit skal de trimmes?

  • #62   2. nov 2019 Conor trimmes to hele og to halve gange årligt. De halve dækker over en hurtig omgang med hoved, poter og hale + diverse. Han er sjældent i udstillingsmode, men han lever højt på autenticiteten smiley

  • #63   2. nov 2019 De shibaer jeg kender passer udemærket på den beskrivelse smiley

  • #64   2. nov 2019 Ikke længere tid end 4 mdr imellem trim. Helst hver 3. måned. Så er det ikke så voldsom en opgave for hverken trimmer eller hund. Airedalen har en ualmindelig varm pels og trimmes den for sjældent, så opstår der en risiko for hotspot, da huden simpelthen koger op. Så at rede for uld er super vigtigt. Nogle linjer har dog mere uld end andre.
    Vores Flora har ikke ret meget pels.


    profilbillede
  • #65   3. nov 2019 en staff passer faktisk godt på det. eller den kan, man kan sagtens få en staff der ikke har kæmpe brug for motion, jeg har en pleasende og en der er modsat også.
    men hold kæft de er sjove, jeg griner hver dag af mine hunde, jeg elsker det.


  • #67   5. nov 2019 Stemmer også i med beagle. Jeg synes ikke, at deres motion-niveau er sindsygt højt, og slet ikke, hvis man vælger noget show-linje, som man har større sandsynlighed for, at kunne lære at gå løs.

    Synes min egen beagle var supernem og SJOV!! Der er da ikke noget, der er mere topnuttet end sådan en beagle hvalp!


  • #68   5. nov 2019 Hvis jeg skulle finde et alternativ til Buldoggen og med dine krav, så ville jeg sige en
    Shar Pei.

    Den har endda også samme bastante udtryk synes jeg.

    Men så vidt jeg ved har den også helbreds udfordringer.


  • #69   5. nov 2019 Bum bum en Rhodesian Ridgeback er da perfekt smiley
    Størrelsen passer dog ikke, det er jo desværre en stor hund, men tæverne ligger vægt mæssigt ved de 30-38 kg. Hannerne er så meget større...

    I min verden får man ikke en mere selvstændig, egenrådig og stædig race, jeg får dagligt wtf oplevelser med Sam, men samtidig er han så fed at arbejde med, når han vil og er meget kærlig smiley


  • #70   5. nov 2019 Min oplevelse er at shar pei er lidt for katteagtig til mig.

    Skal rodesieren ikke have sådan ret meget motion?


  • #71   5. nov 2019 @Julie.
    Katteagtig lig "For Selvstændig".

    Det kan godt være, jeg har aldrig ejet en.

    Omkring Rigdeback, jo det tror jeg egentligt du har ret i. smiley


  • #72   5. nov 2019 Tja tjo måske... Jeg elsker velcro hunde, der samtidig har meninger om alt.

  • #73   5. nov 2019 Det kommer an på hvad moderat motion's behov betyder? smiley

    Altså igår fik Sam kun 3 km skovtur i mørket, den anden dag kun 4 km, men generelt går vi mellem 6-12 km, men det behøver han ikke altid, jeg træner ham så også hver dag smiley


  • #74   5. nov 2019 En rottweiler fra det rigtige sted ??

  • #75   5. nov 2019 @Mathilde.
    Jeg tror at du skal være glad for dit generelt. Det er en race, som bør ejes af mennesker
    der er aktive synes jeg.

    Den hund er bare så udholdende.

    I min sidste by havde vi en langdistanceløber, og hunden var altid med. Nøj den var flot!



  • #76   5. nov 2019 Hvis man skal se på en races motions- og aktiveringsbehov, skal man vel se det normale behov, ikke hvad de kan klare sig med enkelte dage.
    Og i det hele taget når man ser på behov er, hvad de kan klare sig med ikke det samme som hvad der er optimalt for dem


  • #79   6. nov 2019 Basset er vist heller ikke ligefrem sund - tænker det gælder de fleste racer med så ekstremt udseende.

  • #80   6. nov 2019 En del basset hounds ser i hvert fald ikke ret sunde ud, med helt vanvittigt ben/potestilling mv.
    Men skønne det er de.


  • #81   6. nov 2019 Kareleren passer overraskende godt - bort set fra velcro.
    Det er en sund race der bestemt har egne meninger om ALT, og den tøver heller ikke med at give udtryk for dem. Den er kærlig og loyal, dog på ingen måde en klæbehund (omend den vil være hvor ejer er), og så er den sjov som bare fanden smiley Snakker og forsøger gerne at føre en verbal dialog med dig, gæster og de medrejsene på toget smiley
    Det er bestemt ikke en pleaser, men til gengæld forventer den at du er. Med andre ord, en kat i en hundekrop.
    Dens motionskrav er moderat og opefter, og pelsplejen er kun krævende i fældeperioder (med mindre du har en blower - Den tager det værste).

    Med alt det sagt, er det ikke en race der kan anbefales til hvem som helst, men syntes stadig den passede overraskende godt.


  • #83   6. nov 2019 Hvis du bruger 2 timer daglig på motion allerede, så kan du fint have en beagle. Med mindre det er fordi du gerne vil ned i aktivering.
    Mit indtryk er det er langt mere vigtigt den får den rigtige stimuli. Næsearbejde, næsearbejde og brug af hovedet! End at den vandre i flere stive timer.

    Basset ville jeg holde mig fra når du gerne vil have en sund hund. Skulle man absolut så kig de andre Basset typer - petit griffon osv osv., men de har ca. samme behov som beaglen. Netop fordi de ikke er helt avlet i smader.


  • #86   6. nov 2019 Jeg har nogle venner, der har en af de franske basset. De har fået hende fra et internat i Frankrig, da de boede der, og har fået fortalt, at det var en jagthund, der var blevet væk under en jagt. Hun ligner mest en Artesien Normand.

    Hun er omkring 15 år nu og stadig fremme i fronten på vores ugentlige skovture. Hun har så godt nok fået konstateret dårligt hjerte her inden for det sidste år, så nu er turene max 3-4 km, men stadig vil jeg sige en absolut sund hund og langt fra så ekstrem i bygning som den engelske basset.
    Hun er også en rigtig sød hund, nem med andre hunde. Venlig overfor mennesker men ikke specielt opsøgende, så ikke velcro. Og hun kan på ingen måde gå løs, en spændende duft og så er hun væk.

    Det er jo så ikke nogen nem hund at få fat i herhjemme, og jeg kender kun den ene, så hvor typisk hun er, tør jeg ikke sige.


  • #89   6. nov 2019 Min dyrlæge opdrætter Bleu og Petit. Jeg tror umiddelbart at der er mere jagt i Petit'en.
    Fauve'en er også en herlig hund.


  • #91   6. nov 2019 Oh, jeg har haft et godt øje til Bleu'erne siden jeg så en Grand Bleu i 1994.

  • #93   6. nov 2019 75 og 76:
    Det har i selvfølgelig ret i, det er en hund der kræver at man gider være aktiv smiley


  • #94   6. nov 2019 KH ja det er nemlig Birgitte med kennel Fodnote. Jeg ved bare at hun har lavet et kuld. Det er jo langt fra en populær race og jeg mener hun havde lidt udfordringer med at sælge dem, så derfor er der nok ikke lavet hvalpe siden.

  • #96   6. nov 2019 Jeg er bestemt helt enig. Men mon det er som med mange andre sjældne racer. Folk kender dem ikke og køber dem derfor ikke. Mange køber jo dét de ser i gadebilledet i stedet for at sætte sig ned og se på nogle af de 400 andre racer, som potentielt vil passe dem bedre.

  • #98   6. nov 2019 Det kan jeg godt forstå. Gittes Bleu'er er rigtig dejlige. Et plus at kende sin dyrlæge så godt er, at man altid bliver trukket med ind på hvalpevisit smiley

  • #99   6. nov 2019 Man kunne måske også kigge lidt på hvordan man markedsfører sig?
    Sæt hvalpene på den blå og skriv blå bassets, så er der købere, I promise smiley


  • #102   6. nov 2019 A-S hahaha.. Jeg tror ikke lige det er en strategi Gitte er fan af smiley

  • #103   6. nov 2019 Sælger man mange bassethounds i dag ? Jeg synes ikke, det er en race, man ser ret tit.

    Men ellers enig i, at de forskellige franske variationer er klart mere attraktive og ser umiddelbart sundere ud. Men mon ikke mange, der køber bassethound, netop gerne vil have det ekstreme look.
    På et tidspunkt synes jeg, at de små petit'er begyndte at blive ret populære, og jeg har også kun et rigtig godt indtryk af dem temperamentsmæssigt, men hvor udbredte de er i dag, ved jeg ikke.


  • #104   6. nov 2019 Jeg har familie som har den ruhårede petit Basset. Det er fandme en fin hund! Sund og rask og et virkelig skønt sind! Den blå er også rigtig flot! De mere sjældne typer er da langt smukkere end den alm. standard.


  • #106   6. nov 2019 Er det ikke noget med at Red corner faktisk tester for diverse relevante arvelige sygdomme?

Kommentér på:
Hunderace

Annonce