{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

HUND MED TIL AFLIVNING - GODE RÅD SØGES {{forumTopicSubject}}

VIRKELIG TRIST

Vi er i den situation, at vores lille glade omplaceringshund Nulle skal aflives grundet svær svær skulderskade

Han har været igennem et langt forløb hos Faxe Dyrehospital, og alt er virkelig gjort.

Trods dette bliver han ved med at halte slemt, og han har mange smerter


Vi har besluttet, at vores anden hund Mei-Li - Shar Pei på 6 år - skal med til dyrehospitalet og sige farvel til Nulle

Det er den 3. hund hun siger farvel til - da jeg opgav min store drøm om konkurrencehund

Sidste gang blev hun så trist og depremiret


Jeg har aldrig haft en anden hund med til aflivning

Er der noget særligt jeg skal gøre/vide/planlægge?

På forhånd tak for gode råd

God dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HUND MED TIL AFLIVNING - GODE RÅD SØGES
  • #2   1. aug 2017 Gjorde du noget særligt Ulla?

  • #5   1. aug 2017 Jeg har haft mine andre hunde tilstede ved aflivninger gennem de sidste mange år.
    Aflivningerne har foregået herhjemme, så der har ikke været så mange hensyn at tage. Dyrlægen har aflivet og de andre har efterfølgende fået lov at komme ind og snuse/se at det er overstået.
    Jeg synes det gør en kæmpe forskel og at savnet er væsentligt mindre end da vi bare kørte med hunden...


  • #6   1. aug 2017 Få betalingen overstået inden i går i gang. Det er så hårdt at stå der og stortude og man vil bare gerne hjem hurtigst muligt når man har sagt farvel.

  • #7   1. aug 2017 Tak for rådene

    Det vil jeg tage til mig

    Aflivning foregår på dyrehospitalet af forskellige grunde; begge hunde glade for dyrelæger


  • #10   1. aug 2017 Vi havde Lotus med, da vi tog afsked med Kaido hos dyrlægen..... De to var hinandens bedste veninder igennem 9 år og vi frygtede det værste. Vi lå alle 4 samen på gulvet da Kaido fik sprøjterne........ Lotus værdigede hende dårligt et blik, da vi lå der. Og hun har ikke savnet hende (ikke hvad vi har bemærket i alle tilfælde) overhovedet, hvilket kom meget bag på mig.

  • #11   1. aug 2017 Hvis det er hos dyrlægen ville jeg ikke tage anden hund med. Jeg ville frygte at den derefter ville se dyrlægen som Dr. Død, og ville blive bange for at komme hos dyrlægen.

  • #12   1. aug 2017 Mine hunde er glad for dyrlægen, men de kan også lugte hvis et dyr er blevet aflivet. Så må jeg trække dem ind.
    Hvis det skal ske hos dyrlægen er det alene og så kommer dyret med hjem. De andre dyr får så lov til at sige farvel i ro og mag


  • #13   1. aug 2017 Åhh nej Helle. Det er jeg rigtig ked af at høre. En kæmpe krammer til dig..

  • #15   1. aug 2017 Da Meegó skulle aflives spurgte jeg Balto om han ville med, og han gik direkte ud til døren, så det tolkede jeg som et ja.

    Han blev i bilen, og da Meegó var væk og vi var klar, hentede min mand Balto og han fik sagt farvel. Det tog et split sekund, også var han klar til at gå igen. Han snusede lige til ham, og gav ham et slik i mundvigen også havde han sagt sit farvel. smiley


Kommentér på:
HUND MED TIL AFLIVNING - GODE RÅD SØGES

Annonce