255 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

2 hunde?? 2 hunde??

Vi har genmen længere tid gået og ønsket os en hund mere,men har aldrig prøvet at haft 2 hunde på en gang,så jeg vi har ingen erfaring med det:o(
Ville blive glad hvis nogle af jer som har 2 ( eller flere) hunde,vil dele jeres erfaring med os *ss*
Tasha bliver 2 år i juli,er hun for ung til at få en hvalp i huset allerede?? Er det bedst med en tæve til eller bedst med en han hund?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 hunde??
  • #1   17. mar 2005 Altså dem jeg kender der har to hunde, siger at der er halvt arbejde med det, mht. aktivering og opmærksomhed, men dobbelt rengøring.;-)
    Nu havde de først en alaskan malamute der var meget hyper, og den har i hvert fald fået stor glæde af sim kammerat. Men nu er Tasha jo nok ikke så motionskrævende som malamuten.
    Omnhun er for ung til at få en legekammerat. Nej hvorfor det?
    Jeg vil foreslå jer at få en hunhund, da der vil opstå problemer med en hanhund, når tasha er i løbetid. Det er svært at holde dem adskilt i de par uger det varer, medmindre I lader hanhunden kasterere.

Tjaa, det var hvad jeg kan bidrage med. Håber du kan bruge noget af det.

• #2   17. mar 2005 Mange tak for svaret*ss*
    Det kan jeg saktens bruge:o))
    Nej Tasha er ikke specielt motionskrævende,men hun ææælsker at lege med andre hunde:o))

• #3   18. mar 2005 Aslaug

jeg har 4 hunde - og vil gerne have flere.
    men det ville være uretfærdigt over for de andre så jeg holder her.
    2 er det mindste jeg ville have - og de har STOR glæde af hinanden. De er jo flokdyr - remember!

• #4   18. mar 2005 Ja Karin,det er de nemlig :o))
    Men hvordan er det så når de allesammen er inde i huset? Har du trænet dem til at vild leg kun forgår udenfor?

• #5   18. mar 2005 Næh, det har jeg egentlig ikke - jeg "smider" dem ud når tapetet er ved at falde af vægen - men jeg syntes nu ikke det er så slemt. Og når de leger - er det ren underholdning :o)) Så det kunne du jo også tage og gøre.
    Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan du bor - men jeg har et hjørne af stuen der er hundenes - jeg gider ikke alle de hundekurve så de har 2 sofaer at være i og de leger som regel foran dem.

Har du kik på en hund? Hvilken?

• #6   18. mar 2005 Hej igen :o)
    Jeg giver dig fuldstendig ret i at at det er ren underholdning,når hunde leger sammen,det er et af det skønneste som man kan se på :o)
    Kom bare lige i tanker om hvor hyber Tasha bliver,når vi får besøg af hunde og forestillede mig det lige x 4 *LoooL*
    Men det er jo kun de første minutter som går ret vild for sig,så kommer der mere ro på igen*ss*
    Og hunde som bor sammen leger vel heller ikke vilde lege 24 timer i døgnet :o)

Vi har ikke rigtigt fundet nogen endnu,men en Mastiff skal det være :o)

Kommentér på:
2 hunde??

Annonce