255 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
2 hunde?? 2 hunde??
Vi har genmen længere tid gået og ønsket os en hund mere,men har aldrig prøvet at haft 2 hunde på en gang,så jeg vi har ingen erfaring med det:o(
Ville blive glad hvis nogle af jer som har 2 ( eller flere) hunde,vil dele jeres erfaring med os *ss*
Tasha bliver 2 år i juli,er hun for ung til at få en hvalp i huset allerede?? Er det bedst med en tæve til eller bedst med en han hund?
0 synes godt om
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 586
Nu havde de først en alaskan malamute der var meget hyper, og den har i hvert fald fået stor glæde af sim kammerat. Men nu er Tasha jo nok ikke så motionskrævende som malamuten.
Omnhun er for ung til at få en legekammerat. Nej hvorfor det?
Jeg vil foreslå jer at få en hunhund, da der vil opstå problemer med en hanhund, når tasha er i løbetid. Det er svært at holde dem adskilt i de par uger det varer, medmindre I lader hanhunden kasterere.
Tjaa, det var hvad jeg kan bidrage med. Håber du kan bruge noget af det.
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 43 Hunde: 5 Emner: 258 Svar: 1.479
Det kan jeg saktens bruge:o))
Nej Tasha er ikke specielt motionskrævende,men hun ææælsker at lege med andre hunde:o))
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.373
jeg har 4 hunde - og vil gerne have flere.
men det ville være uretfærdigt over for de andre så jeg holder her.
2 er det mindste jeg ville have - og de har STOR glæde af hinanden. De er jo flokdyr - remember!
aug 2004
Men hvordan er det så når de allesammen er inde i huset? Har du trænet dem til at vild leg kun forgår udenfor?
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.373
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan du bor - men jeg har et hjørne af stuen der er hundenes - jeg gider ikke alle de hundekurve så de har 2 sofaer at være i og de leger som regel foran dem.
Har du kik på en hund? Hvilken?
aug 2004
Jeg giver dig fuldstendig ret i at at det er ren underholdning,når hunde leger sammen,det er et af det skønneste som man kan se på :o)
Kom bare lige i tanker om hvor hyber Tasha bliver,når vi får besøg af hunde og forestillede mig det lige x 4 *LoooL*
Men det er jo kun de første minutter som går ret vild for sig,så kommer der mere ro på igen*ss*
Og hunde som bor sammen leger vel heller ikke vilde lege 24 timer i døgnet :o)
Vi har ikke rigtigt fundet nogen endnu,men en Mastiff skal det være :o)
2 hunde??