{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Kan hunde glemme mennesker? {{forumTopicSubject}}

Jeg vidste virkelig ikke hvilken overskrift jeg skulle bruge som var sigende for mit indlæg.
Men altså, jeg overtog for 3 måneder siden den sødste kooiker pige på 6 år. Jeg ved intet om hende andet end det de tidligere ejere har fortalt.
Jeg bor ved min far men det er mig der går tur og ellers passer hende
har oplevet at hun pludselig bliver bange for min far. piver knurrer og opfører sig som om han er pludselig er ukendt og farlig.
er der andre der har oplevet det? og giver det overhovedet mening?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan hunde glemme mennesker?
  • #1   30. mar 2018 Hvis det er din far, som du tænker hun har glemt, så tænker jeg, at det er ret usandsynligt, når I bor i samme hus alle tre. Hun må se ham jævnligt og så glemmer hun ham jo ikke.

Kan hun have haft en dårlig oplevelse med ham eller haft en dårlig/ubehagelig oplevelse, mens han var i nærheden?

• #2   30. mar 2018 Det er jo også det der er mærkeligt. for der har ingen dårlige oplevelser været. Han kan heller ikke have rød hue på. Så vil hun heller ikke kendes ved ham. Så gør og knurrer hun også efter ham. Og det kan også bare være hvis han rejser sig fra sofaen efter det er blevet mørkt.

• #3   30. mar 2018 Hun kan jo ikke glemme din far når i bor sammen.

Har du lagt mærke til i hvilke situationer hun reagerer sådan med din far?
    Det kan være, at hun har oplevet noget dårligt med mænd i visse situationer og at hun så reagerer på din far hvis det er samme situation

• #4   30. mar 2018 Minder lidt om min gamle Tumle.

Da vi første gang blev hunde ejere, gik vi galt i byen og fik en hvalp fra en hundehandler..

Hun havde intet imod mænd, men tog de en hat eller kasket på, så ville hun knurre, gør og bide hvis de kom alt for tæt på.

Måske har hun noget i baggagen som i ikke kender til..

• #6   31. mar 2018 Tak for jeres svar.
    Det er nemlig svært at vide hvad hun reagere på når vi ikke kender hendes fortid. Jeg vil prøve at lægge mere nøje mærke til hvilke situationer det er i fremtiden smiley

• #8   31. mar 2018 Jeg tænker at hun tidligere har haft en dårlig oplevelse med en mand som minder om din far. Vi har selv prøvet at overtage en hund , som bestemt ikke kunne lide store mænd med skæg. Vi fandt ud af han ved tidligere ejer havde fået bank af manden i huset , som var stor og havde skæg. Og ja - jeg tror aldrig hunde glemmer mennesker

Kommentér på:
Kan hunde glemme mennesker?

Annonce