{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.486 visninger | Oprettet:

Kosttilskud til støtte af maven {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg har en hund (Mille) som efter en længere periode med Giardia (parasit vi ikk ku komme af med i lang tid, desværre) har fået tendens til sart mave..

Jeg har nu fundet et foder der ser ud til at være bedre end så meget andet som hun skal være på LÆNGE, hun får b vitamin (hun er lidt i mangel), får binyrebarkhormon for at hjælpe maven, får probiotika dagligt samt husk til at samle afføringenen når det behøves..

Vi er i gang med udredning og der er flere undersøgelser der venter (Har bestilt tid) og vi har fået nogle prøvesvar allerede men..

Det jeg ville med denne tråd var at høre hvilke kosttilskud i evt har brugt til hunde med sarte maver som støtte? - Kan se der findes Meget forskelligt og det er virkelig svært at vide hvad man bør forsøge sig med - vil hende det jo bare bedst muligt og støtte hendes mave/tarm så godt som muligt...

Kender godt til zoolac osv men tænker ikke så meget til akut dårlig mave, men mere vedligeholdelse og støtte på daglig basis smiley

Hun får derudover sød kartoffel - dog uden en kæmpe effekt.. samt et kosttilskud til led og fiskeolie (fiskeolien har ingen negativ effekt på maven!)

På forhånd tak..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kosttilskud til støtte af maven
Kommentér på:
Kosttilskud til støtte af maven

Annonce