{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Vandring med hund {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere
Jeg går og leger lidt med tanken om vandretur et år eller to ude i fremtiden, fx til skotland eller finland, og synes det kunne være en skøn oplevelse af have hunden med. Men selvfølgelig kun, hvis hun kan klare det uden at det bliver for hårdt. Så hvor langt vil kan man forvente at sådan en forholdsvist lille hund kan trænes op til at gå og er det overhovedet realistisk med sådan en vandretur med hund, hvis det stadig skal være til gavn for hende?
Det drejer sig om en cavalier king charles spaniel og hun vil være 2-3 år til den tid smiley

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vandring med hund
  • #2   1. jul 2018 har haft vores skotske terrier med på ferie i Østrig, ved ikke om jeg vil kalde det decideret vandretur, men vi var oppe i bjergene hver dag og gå lange ture ... så tror sagtens en cavalier kan klare en tur på et par timer og så en god middagspause med hvil, vand og evt lidt mad til energien, og så et par timer mere ...

  • #3   1. jul 2018 Ville nok ikke satse på Skotland med hund desværre - meget dyrt og/eller meget besværligt at få den ind i landet...

  • #4   1. jul 2018 Jeg har haft alle mine hunde med på vandreferie og selv da jeg havde dværgpincher var det ikke noget problem.
    På fredag tager jeg til alperne med de to jeg har nu. Jeg regner med at tage den lidt med ro i år, da den yngste kun er 15 mdr og jeg har ikke haft ham med tidligere. Det betyder at vi bor et sted og tager på dagsture. Tør ikke kaste mig ud i telt/fælleshytte/shelter endnu. Vi skal lige prøve det herhjemme et par gange inden vi står på en tur, hvor vi ikke kan komme hjem før 7 dage senere smiley


  • #5   2. jul 2018 Tusind tak for det gode svar! Det lyder jo dejligt.

Kommentér på:
Vandring med hund

Annonce