{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

HD og vægt sammenhæng {{forumTopicSubject}}

Jeg faldt over det her relative simple studie og tænkte at jeg ville dele det. Men billedet er tydeligt, og har vel egentlig bare bekræftet det åbenlyse. Det kunne være interessant at se hvilke foderstande der er tale om ide 2 grupper.
Enjoy smiley

http://www.instituteofcaninebiology.org/blog/we-can-reduce-the-risk-of-hip-dysplasia-now

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HD og vægt sammenhæng
  • #1   23. jul 2018 Det lyder som et frygteligt trist hundeliv at vokse op i et laboratorium og dets omgivelser... smiley
    Jeg synes ikke det er etisk forsvarligt med den slags eksperimenter, uanset målet med med undersøgelsen.
    Det giver jo sig selv, at en slank hund har lavere tendens til ledproblemer.

• #2   23. jul 2018 Jeg ved ikke hvad der dækker over "common conditions" . Men jeg tænker at hvis studiet skal være relevant, så må der være levet et nogenlunde hundeliv. Og ellers your jeg heller ikke at studiet havde givet det tydelige udfald hvis dele har fået lov at bevæge sig.

Men nej, de har jo nok levet et liv der er moderat mindre spændende end en gennemsnitlig sofa kartoffel smiley

• #3   23. jul 2018 Jeg synes ikke, der er noget epokegørende nyt i at slanke hunde har færre problemer med f.eks. HD, men det er da fint at se et håndgribeligt bevis på det. Det er sådan noget, mange af os har præket i årevis.

Jeg deler dog også Malene holdning i forhold til den slags eksperimenter. Nu fremgår det ikke præcis hvordan, hundene i denne undersøgelse har levet, men jeg håber da de har fået så gode som muligt betingelser.

Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvad de mener med normal fodring. Er det ene hold holdt pæne og slanke og det andet hold tynde, eller er det ene hold holdt som mange familiehunde - lidt på den runde side for nu at sige det pænt - og de andre slanke ?

Kommentér på:
HD og vægt sammenhæng

Annonce