1.101 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Mummi
Mummi
Følgere: 18 Hunde: 5 Emner: 214 Svar: 1.204

Kæmpe nar på Egeskov (mod sin hund) Kæmpe nar på Egeskov (mod sin hund)

Ih hvor vi glædede os til at se Egeskov slot den fornøjelse blev bare kort, en mand på 60 + går rundt med sin springerspaniel i kvælerhalsbånd, hunden er så stramt spændt op i kvælerhalsbåndet at hoved stilling er unaturlig høj og kan derfor kun trippe på forbenene, de 4 timer vi var der løsnede han ikke snoren bare lidt på noget tidspunkt tilmed gik han konstant rundt i overdrevet langsomt tempo, yderligere viste det sig så at manden bevidst trådte sin hund over forpoten for hver ca. 50 m - ja da eksploderede jeg simpelthen, stakkels stakkels hund som lever med det 24-7, det er nu godt en uge siden men fortryder stadig og inderligt min mobil lå i bilen ellers havde jeg optaget hans behandling af hunden og blæst det ud på FB. uanset konsekvenserne, trods det jeg ellers anser mig selv som et rimeligt fornuftigt menneske, men der er grænser og græder stadig på hundens vegne, vel fik han en højlydt sviner da jeg eksploderede men sandheden er jo bare det ikke hjalp en dyt. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæmpe nar på Egeskov (mod sin hund)
  • #3   28. jul 2018 Forstår dælme godt din frustration.. Jeg var seriøst også eksploderet!

Nogle mennesker egner sig virkelig bare ikk til at ha dyr.. utroligt hvad nogle mennesker vil byde dem!

• #4   28. jul 2018 Uanset hans behandling/mishandling, så retfærdiggør det ikke, at du bevidst ville gøre en ulovlig handling.
    At smide ting op på FB er i samme bås som hans behandling af hunden.

• #6   29. jul 2018 Kan aldrig være lige så slemt at lægge billeder op på FB som at mishandle et dyr, aldrig.

• #7   29. jul 2018 Uha, det må ha været spændende at glo på en hund i en stram snor i 4 timer .. eller noget ...

• #8   29. jul 2018 Jeg kan også godt være konfliktsky - og jeg kan også godt forstå man ikke har lyst til at lige i første omgang "råbe op".

Men hvis man i fire timer går og ser på dén behandling, og ens første tanke er at man ville ha' optaget det og smidt det på facebook - ej come on? Så må man sgu mande sig op og gå til ejeren og sige noget - man skal ikke 'gå amok' eller noget, men pænt, høfligt og bestemt sige at dén behandling af hunden ikke gavner nogen. Det kan være super angstprovokerende, og det falder sikkert ikke i god jord - men alligevel, vil manden måske resten af tiden gå rundt med tanken at der er nogle som observerer ham og synes det han gør er forkert, han vil ha' det i tankerne, og det gør også noget.

Men det er altså lidt for, træls eller jeg ved snart ikke hvad ordet er, når første reaktion på ting i dag, er at det skal dælme på facebook o.O

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #9   30. jul 2018 Det er vist ikke tilladt at lægge ud men forstår din afmagt

• #10   30. jul 2018 Jeg sidder os og tænker, fulgte i efter ham i 4 timer? Egeskov er pænt stort så der har da været rig mulighed for at undgå ham

• #13   30. jul 2018 #12 der står sidst i indlægget at han "fik en højlydt sviner" så det største problem er vidst den manglende mulighed for likes på facebook ??

• #14   31. jul 2018 Så også en rykke en hund på plads flere gange i Legoland i onsdags, Cocker Spaniel, var tæt på at gå hen og forklare ham hvorfor det var forkert, men orkede det simpelthen ikke i den varme.

• #15   31. jul 2018 4 timer er godt nok lang tid at kigge på det.

Var i afsted i en gruppe?

Kommentér på:
Kæmpe nar på Egeskov (mod sin hund)

Annonce