Kæmpe nar på Egeskov (mod sin hund) Kæmpe nar på Egeskov (mod sin hund)
Ih hvor vi glædede os til at se Egeskov slot den fornøjelse blev bare kort, en mand på 60 + går rundt med sin springerspaniel i kvælerhalsbånd, hunden er så stramt spændt op i kvælerhalsbåndet at hoved stilling er unaturlig høj og kan derfor kun trippe på forbenene, de 4 timer vi var der løsnede han ikke snoren bare lidt på noget tidspunkt tilmed gik han konstant rundt i overdrevet langsomt tempo, yderligere viste det sig så at manden bevidst trådte sin hund over forpoten for hver ca. 50 m - ja da eksploderede jeg simpelthen, stakkels stakkels hund som lever med det 24-7, det er nu godt en uge siden men fortryder stadig og inderligt min mobil lå i bilen ellers havde jeg optaget hans behandling af hunden og blæst det ud på FB. uanset konsekvenserne, trods det jeg ellers anser mig selv som et rimeligt fornuftigt menneske, men der er grænser og græder stadig på hundens vegne, vel fik han en højlydt sviner da jeg eksploderede men sandheden er jo bare det ikke hjalp en dyt.
mar 2007
Følger: 69 Følgere: 288 Hunde: 5 Emner: 135 Svar: 4.299
Nogle mennesker egner sig virkelig bare ikk til at ha dyr.. utroligt hvad nogle mennesker vil byde dem!
okt 2012
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.607
At smide ting op på FB er i samme bås som hans behandling af hunden.
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 2 Emner: 43 Svar: 753
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 80 Hunde: 5 Annoncer: 1 Emner: 364 Svar: 14.612
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 14 Emner: 3 Svar: 931
Men hvis man i fire timer går og ser på dén behandling, og ens første tanke er at man ville ha' optaget det og smidt det på facebook - ej come on? Så må man sgu mande sig op og gå til ejeren og sige noget - man skal ikke 'gå amok' eller noget, men pænt, høfligt og bestemt sige at dén behandling af hunden ikke gavner nogen. Det kan være super angstprovokerende, og det falder sikkert ikke i god jord - men alligevel, vil manden måske resten af tiden gå rundt med tanken at der er nogle som observerer ham og synes det han gør er forkert, han vil ha' det i tankerne, og det gør også noget.
Men det er altså lidt for, træls eller jeg ved snart ikke hvad ordet er, når første reaktion på ting i dag, er at det skal dælme på facebook o.O
apr 2018
Følgere: 667 Svar: 5.765
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.420
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 4.350
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 2 Emner: 43 Svar: 753
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1326 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.462
Var i afsted i en gruppe?
Kæmpe nar på Egeskov (mod sin hund)