mit kommende barns far er en nar! mit kommende barns far er en nar!
Jeg er gravid i 7 måned og for halvandet måned siden meddeler han at han synes vi skal holde en pause, da han ikke kan finde ud af sine følelser for mig.
Vi prøver stille og roligt, men det er mega svært når jeg samtidig er mega frusteret, da jeg føler han ikke fortælle mig hele sandheden, som også var begrundet da han har ligget og haft noget kørende med andre piger.
Jeg bliver fuldstændig knust og græder i flere dage, og har svært ved overhovedet at overskue noget som helst.
Der går lidt tid og jeg er ved at komme på benene igen, han kommer over igår da i skulle gøre lejligeheden færdig og klar til flytníng.
Jeg læser hans sms beskeder og der finder jeg en fra en tøs, hvor hun snakker om en graviditet test om at den viste negativ, men hun ville tage en ny om noget tid..
Jeg er helt færdig igen, hvordan kan man få sig selv til at være sådan en kæmpe nar?

mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 64 Svar: 692
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.991
Når man ikke stoler på, at man kan klare sig selv...
Du trænger til at booste din selvtillid og at få styrket dit selvværd, tror jeg.
okt 2006
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 125 Svar: 4.332
Nu får du også snart en lille baby at glæde dig over og vi går sommeren i møde, der er jo masser at glæde sig over.
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 12 Emner: 85 Svar: 1.807
Det er bedst for dig og din baby....
Og du kan sagtens finde kærligheden igen - Det gjorde jeg :))
Tillykke med graviditeten og op med hagen - du skal sgu nok klare dig uden sådan en idiot !!
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 12 Emner: 85 Svar: 1.807
mar 2008
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 316 Svar: 2.630
mar 2008
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.208
Det er selvfølgelig hårdt nu, men smerten bliver ved, hvis du bliver ved med at have ham i dit liv. Hvor imod hvis du losser ham ud, så går det over efter et stykke tid. Så har du jo mulighed for at finde manden i dit liv, hvilket ham her tydeligvis ikke er, han har jo ingen respekt over for dig.
Trist, men barnet kan jo faktisk også mærke din sindsstemning, og bliver påvirket af det.
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.402
mar 2008
maj 2007
Netop.....Det mener JEG også er det bedste for barnet.......HVIS han så viser sig ikke at kunne magte opgaven som far, må man jo via statsamtet. Men JEG mener at han skal "have chancen":-))
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.494
mar 2008
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Det jeg mente, var at hun ikke skulle tage ham tilbage som kæreste *S*
maj 2007
Nej da.....Men hun har mulighed for at gøre samværet så surt for faderen at han selv siger det fra. Og DET mener jeg er hamrende forkert. HVIS der bliver problemer mener jeg at man, for barnets skyld, bør kontakte statsamtet og få dem til at hjælpe med at finde en ordning. Men at forsøge at fratage faderen sin rolle som far, mener jeg er en meget egoistisk handling. Man BØR (ved godt at det kan blive skide svært) opføre sig som voksne fornuftige mennesker og samarbejde om barnet.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 31
Jeg er ked af at høre at du står i denne klemme, men mit råd det er at droppe ham helt.! Og jeg mener HELT.. Hvis du tager ham tilbage vil han blive ved med at være sån.. Tænk på dit dejlige barn. Fortjæner han/hun sådan en far??? Nej vel..?? I to i fortjener en mand der elsker jer og ikke en der tager røven på jer.. Du skal nok komme vidre. Jeg ved det er hårdt lige nu og her og specielt når du har hans barn i maven, men du er sejer en de sejeste så du skal nok komme vidre og få et godt liv frem over. Har du brug for andre råd eller bare at snakke skriver du bare. Ønsker dig alt det bedste. MVH Anne Mette
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.932
Nu skal i jo have et barn sammen, så helt droppe ham kan du jo ikke. Men man kan jo heldigvis nøjes med at være sammen om det der har med barnet at gøre, og ellers ikke have noget sammen.
(og lad så være at læse hans sms'er -hvis i er færdige med hinanden, hjælper det dig jo ikke at læse yderlige om hans dumme handlinger)
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 120
Han skal selvfølgelig have lov til at være sammen med sit barn, da hun intet har med det at gøre.
Men viser det så at han ikke vil være god for hende, vil jeg mene at han intet skal have med hende at gøre.
Jeg har mest ond i røven over hvordan jeg kunne være så blind, at man ikke burde kunne forudse det.
At jeg ikke har kunne finde en som var meget mere tjent med at have et barn sammen med mig.
Jeg vil ikke kunne tage ham tilbage, men regner heller ikke med han kommer tilbage.
Da han er kold som is!!
Jeg ønsker stadig at han ville komme og sige - tag mig tilbage, hvor jeg bare kunne lukke døren lige i hovedet på ham.
Bare så han kunne mærke det som jeg mærker, men bestemt ikke noget jeg regner med, men det kunne være rart.
mit kommende barns far er en nar!