724 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

mit kommende barns far er en nar! mit kommende barns far er en nar!

Jeg er gravid i 7 måned og for halvandet måned siden meddeler han at han synes vi skal holde en pause, da han ikke kan finde ud af sine følelser for mig.
Vi prøver stille og roligt, men det er mega svært når jeg samtidig er mega frusteret, da jeg føler han ikke fortælle mig hele sandheden, som også var begrundet da han har ligget og haft noget kørende med andre piger.
Jeg bliver fuldstændig knust og græder i flere dage, og har svært ved overhovedet at overskue noget som helst.
Der går lidt tid og jeg er ved at komme på benene igen, han kommer over igår da i skulle gøre lejligeheden færdig og klar til flytníng.
Jeg læser hans sms beskeder og der finder jeg en fra en tøs, hvor hun snakker om en graviditet test om at den viste negativ, men hun ville tage en ny om noget tid..
Jeg er helt færdig igen, hvordan kan man få sig selv til at være sådan en kæmpe nar?

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af brændeovn 3.000 kr.
  • VVS - gulvvarmestyring mm (Uponor C-56) 3.000 kr.
  • Opvasker pumper ikke vandet ud 1.000 kr.
  • Skift til vinterdæk 517 kr.
  • Vaskemaskine, køleskab mm. 1.500 kr.
  • Hjulskifte 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mit kommende barns far er en nar!
  • #1   21. jun 2008 Joanna: Ihhh fik helt gåsehud, har prøvet næsten det samme med min eks... Jeg var så heldig at vi gik fra hinanden da jeg var i 8 uge og nåede at få en abort i 10½ uge smiley Du skal bare virkelig stå fast overfor den opførsel, selvom det nok er super svært med baby i maven og så hans total skamfulde opførsel... MÆND tænker bare med røven.... er ked af din situation, men synes helt ærligt at han bare skal ud af vagten så du kan koncentrere dig om din baby for han har da ikke fortjent dig...

• #2   21. jun 2008 De hårde ord... Det kan man, når man tænker så dårligt om sig selv, at man ikke føler man fortjener bedre. Når man tager til takke..

Når man ikke stoler på, at man kan klare sig selv...

Du trænger til at booste din selvtillid og at få styrket dit selvværd, tror jeg.

• #3   21. jun 2008 Han er da virkelig ikke din tid værd, ud med ham.
    Nu får du også snart en lille baby at glæde dig over og vi går sommeren i møde, der er jo masser at glæde sig over.

• #4   21. jun 2008 Jeg ved godt det er svært, men mit bedste råd er at glemme ham helt - ved godt man er følsom specielt i en graviditet, men hvis jeg var dig ville jeg vælge at blive enlig mor...
    Det er bedst for dig og din baby....
    Og du kan sagtens finde kærligheden igen - Det gjorde jeg :))

Tillykke med graviditeten og op med hagen - du skal sgu nok klare dig uden sådan en idiot !!

• #5   21. jun 2008 Maria P - Ikke alle mænd tænker med røven - der er et par stykker imellem der tænker med hjertet.. :))

• #6   21. jun 2008 Klart bedre at smide ham ud nu end tage ham til nåde når han kommer kravlende (for det gør han helt sikkert, han er en mand) for det lærer han ikke en skid af og tror han kan slippe afsted med den opførsel fremover og så er det synd for din baby at han forsvinder ind og ud af dets liv... du må tage den beslutning for både dig og dit barn smiley

• #7   21. jun 2008 uha ham skal du da ihvertfald ikke tage tilbage..

• #8   21. jun 2008 ja han er en nar,men fukuser nu på dit eget liv nu og dit kommende barn og ikke sådan en man en chance igen, håber du har famile at snakke med , ellers har alle en social Rådgiver i sin kommune hovr man altid kan bestille en tid og få en snak, - Jeg mener også nrå barnet er født skal du søge en helt masse, som enlig mor kan du også få bolisikring til den bolig du bor under + at han skal betale børnebidag - men hvordan det lige er ved jeg ikke - det er træls at nogle fyre er sådan - det at holde en pause i et forhold hjælper jo ikke på den måde han behandler dig på - prøv at komme oven på - har han ligget i lag med en anden kan han gøre det igen og det syntes jeg ikke du er tjent med, kæmp of find din egen lykke, lad ikke ham ødelægge det for dig- konsetrer dig om din graviditet og sæt ham lidt i baggrunden - uanset havd er han jo far til barnet, men du er ikke tjent med at han gør sådan imod dig - Bare min mening ..

• #9   21. jun 2008 Majse: hehe ja okay, de har da deres øjeblikke smiley ej det kan lade sig gøre, har haft en trist fortid med de røv-tænkende mænd men har også fundet en hjerte-tænkende mand nu, skal nok bare bruge noget tilvænningstid smiley

• #10   21. jun 2008 Ja, som de andre skriver...ud med ham, det skal du overhovedet ikke finde dig i....han er ikke værd at brug 5 min på: hvis jeg var dig, ville jeg afskære forbindelsen fuldstændig, og kun have kontakt til ham mht barnet, når den tid kommer.
    Det er selvfølgelig hårdt nu, men smerten bliver ved, hvis du bliver ved med at have ham i dit liv. Hvor imod hvis du losser ham ud, så går det over efter et stykke tid. Så har du jo mulighed for at finde manden i dit liv, hvilket ham her tydeligvis ikke er, han har jo ingen respekt over for dig.

Trist, men barnet kan jo faktisk også mærke din sindsstemning, og bliver påvirket af det.

• #11   21. jun 2008 Jeg synes heller ikke at han er værd at bruge tid på, MEN....jeg tænker på om barnet skal frateges muligheden for at lære sin biologiske far at kende?? Jeg arbejder i en SFO og har arbejdet i faget i 25 år. Jeg ser mange børn, som af den ene eller anden grund er frataget retten til at kende den ene aller begge sine forældre og det mærker dem altså:-)) Så lad ham bevise at selv om han er en røv til at være kæreste, så kan han MÅSKE være alle tiders far. Jeg mener først at man skal cutte forbindelsen, hvis han ikke magter sit ansvar som far:-)) Men jeg ville IKKE tage ham tilbage!!!

• #12   21. jun 2008 Mette H: Men som far har han jo også rettigheder, og kan søge om forældremyndighed og så må de foranstaltninger jo se om han er en god nok far, men under alle omstændigheder kan han se sit barn hvis det er det han ønsker, der kan man som mor ikke gøre så meget.

• #13   21. jun 2008 Maria P:

Netop.....Det mener JEG også er det bedste for barnet.......HVIS han så viser sig ikke at kunne magte opgaven som far, må man jo via statsamtet. Men JEG mener at han skal "have chancen":-))

• #14   21. jun 2008 Mette H.. lige min tanke.... smiley

• #15   21. jun 2008 Mette: Helt sikkert men din første linje lød som om at hun har muligheden for at fratage ham den rettighed smiley

• #16   21. jun 2008 Nej, han skal da have faderens "rettigheder", hvis han vil.. Men så kan man have et tålt forhold forældrene imellem..

Det jeg mente, var at hun ikke skulle tage ham tilbage som kæreste *S*

• #17   21. jun 2008 Maria P:

Nej da.....Men hun har mulighed for at gøre samværet så surt for faderen at han selv siger det fra. Og DET mener jeg er hamrende forkert. HVIS der bliver problemer mener jeg at man, for barnets skyld, bør kontakte statsamtet og få dem til at hjælpe med at finde en ordning. Men at forsøge at fratage faderen sin rolle som far, mener jeg er en meget egoistisk handling. Man BØR (ved godt at det kan blive skide svært) opføre sig som voksne fornuftige mennesker og samarbejde om barnet.

• #18   21. jun 2008 Hej med dig snart jer:)
    Jeg er ked af at høre at du står i denne klemme, men mit råd det er at droppe ham helt.! Og jeg mener HELT.. Hvis du tager ham tilbage vil han blive ved med at være sån.. Tænk på dit dejlige barn. Fortjæner han/hun sådan en far??? Nej vel..?? I to i fortjener en mand der elsker jer og ikke en der tager røven på jer.. Du skal nok komme vidre. Jeg ved det er hårdt lige nu og her og specielt når du har hans barn i maven, men du er sejer en de sejeste så du skal nok komme vidre og få et godt liv frem over. Har du brug for andre råd eller bare at snakke skriver du bare. Ønsker dig alt det bedste. MVH Anne Mette

• #19   21. jun 2008 Puha... Hvor kan jeg godt forstå at du er ked af det. Men heldigvis findes der masser af GODE mænd derude. Du skal bare bare lære at forstå at du ikke fortjener mindre. Det lyder ikke som om ham du har nu er noget værd, så jeg ville nok også sige ud med ham.

• #20   21. jun 2008 Det lyder til han er en kæmpe idiot!!!

Nu skal i jo have et barn sammen, så helt droppe ham kan du jo ikke. Men man kan jo heldigvis nøjes med at være sammen om det der har med barnet at gøre, og ellers ikke have noget sammen.

(og lad så være at læse hans sms'er -hvis i er færdige med hinanden, hjælper det dig jo ikke at læse yderlige om hans dumme handlinger)

• #21   21. jun 2008 Hej alle tak for jeres skønne svar smiley

Han skal selvfølgelig have lov til at være sammen med sit barn, da hun intet har med det at gøre.
    Men viser det så at han ikke vil være god for hende, vil jeg mene at han intet skal have med hende at gøre.

Jeg har mest ond i røven over hvordan jeg kunne være så blind, at man ikke burde kunne forudse det.

At jeg ikke har kunne finde en som var meget mere tjent med at have et barn sammen med mig.

Jeg vil ikke kunne tage ham tilbage, men regner heller ikke med han kommer tilbage.
    Da han er kold som is!!

Jeg ønsker stadig at han ville komme og sige - tag mig tilbage, hvor jeg bare kunne lukke døren lige i hovedet på ham.
    Bare så han kunne mærke det som jeg mærker, men bestemt ikke noget jeg regner med, men det kunne være rart.

Kommentér på:
mit kommende barns far er en nar!

Annonce