{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
382 visninger | Oprettet:

2 hunde og hvalpe. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Kennelen hvor jeg har købt mine Sankt Bernards hunde vil gerne har en hvalp efter den ene tæve jeg har.

Jeg overvejer så at gå med til det ;men jeg er nervøs for om de to tæver så kan blive ved med at enes.
Der er kun et år imellem dem og i dag er det den ældste der bestemmer.
Det er så den yngste der skal have hvalpe;men jeg er så bange for om der bliver problemer med magten bagefter.

Håber i forstår hvad det er jeg mener.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 hunde og hvalpe.
  • #1   5. mar 2007 Er det meningen, at du skal have hvalpene hos dig, og så skal opdrætter have en hvalp derfra....eller

skal opdrætter have hunden hen til sig, og trække et kuld på den, og så får du den retur?

• #2   5. mar 2007 Hej

Hunden skal have herhjemme. Mine hunde kan ikke undvære deres mor. Eller er det mon omvendt???

• #3   5. mar 2007 Looool.

Jeg tror ikke, at der bliver nogen forskel, selvom den ene får hvalpe. Man skal bare være ekstra opmærksom imens den ene har hvalpe, så der ikke sker et uheld, fordi hun vil passe på sine hvalpe, og på den måde får startet et dårligt forhold mellem hundene.
    Men eller tror jeg ikke der er nogen problemer i det.
    Det lyder da spændende, at din opdrætter gerne vil have en hvalp fra din hund. Så må den være god:-)

• #4   5. mar 2007 Hej Lykke

Ja det er jo også det jeg er bange for.

Skulle jeg bestemme rang ordenen skulle den der skal have hvalpe være leder fordi hun er Psykisk stærkere.

Så det er derfor jeg er lidt nervøs for at det kan skabe problemer. det vil jo bare være så ærgeligt når det nu går så godt. Desvære ar den anden tæve d hofter så hun skal jo så aldrig have hvalpe.

Kommentér på:
2 hunde og hvalpe.

Annonce