{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Unn O
Unn O
Tilmeldt:
19. aug 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Gravhund {{forumTopicSubject}}

Jeg har en gravhund på 5 år.
Hun bliver somnetider lidt anderledes end hun plejer at være.
Normalt er hun er glad og livlig hund.
Men ind imellem sker det at hun over en periode piver meget uden at vi kan finde årsagen. Hun har ikke på noget tidspunkt manglet appetit eller ikke ville besørge. Hun får mange korte gå ture hver dag. Hun kan være alene hjemme når vi er på arbejde.
Er der andre der har oplevet det samme med deres gravhunde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravhund
  • #2   19. aug 2018 Løbetid?

  • #3   19. aug 2018 Min første gravhund Sally fik pludselig samme symptomer som din smiley hun havde smerter når hun peb og spiste også normalt ,hun fik ture med smerter fra maven,hun blev undersøgt på kryds og tværs uden de kunne finde noget .... Jeg var ved at skulle have hende udredt da hun blev så dårlig en aften ( med maven ) men da havde hun også fået albueledsdysplasi ,den aften sadge vi stop smiley hun blev knap 5 år smiley
    Hvis din dyrlæge ikke kan finde årsagen,så få andre øjne på din hund smiley
    God bedring med hende smiley


  • #4   19. aug 2018 Det behøver ikke være smerter,men jeg ville uanset hvad årsagen få det undersøgt smiley

  • #5   20. aug 2018 Jeg ville evt få tjekket op på ryggen. Gravhunde er disponeret og hvis hun har mange forkalkninger, kan det give en del ubehag.

  • Unn O
    Unn O Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   20. aug 2018 Tak for jeres svar smiley
    Jeg har været hos dyrlægen med hend i dag.
    Dyrlægen sagde at hun peb lidt da hun trykkede et sted ved ribbenene.
    Hun blev undersøgt cm for cm og fik også taget temperatur og vejet og alt var okay lige bortset fra ved ribbenene.
    Hun har i første omgang fået noget smertestillende til en uge. Så må vi se om det hjælper eller om det er noget psykisk som evt angst for at være alene hjemme.


  • #7   21. aug 2018 Håber det hjælper. Jeg ville dog få taget et røntgen i tilgift.

Kommentér på:
Gravhund

Annonce