Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gul sløjfe
  • #2   20. sep 2018 Enig.

Tucker er i teorien en af dem der kunne have gul sløjfe på, men det får han nu altså ikke smiley Og jeg oplever altså ikke problemer - ikke værre end at jeg kan sige; nej tak, hold venligst afstand.

• #3   20. sep 2018 Fuldstændig enig. Hvorfor i alverden skal vi stigmatisere hundes normal adfærd. Istedet bør folk da lære at hunde ikke nødvendigvis partout skal hilse på alle andre hunde .
    Men OK for mig er problemet lidt teoretisk; selv de mest tungnemme hundejere - hvad angår hundeadfærd - lader ikke deres hunde rende hen til en Dobermann. Og deres indkald virker tilsyneladende totalt fjong når vi kommer.
    Ironisk nok er min Dober sød og rar og meget let at 'mase' for andre hunde.

• #4   20. sep 2018 jeg kan godt forstår det hvis personen er blind og hunden hjælper menneske med og går rundt smiley

• #6   20. sep 2018 Helt enig.

• #7   20. sep 2018 Helt enig - desuden forstår løse, ikke-indkaldssikre hunde nu nok heller ikke ideen med den sløjfe.

• #8   20. sep 2018 Jeg er så enig !

Om jeg fatter det skal være så svært at udvise helt normalt respekt for andre, ja det er mig en gåde!

• #10   20. sep 2018 Det er noget svensk der har sneget sig over sundet smiley

• #11   20. sep 2018 Emma havde en rigtig fin lille gul sløjfe på selen, da hun var på ferie i hendes løbetid hos hendes "farmor". Hun så rigtig sød ud, men jeg fatter ikke idéen med den sløjfe der. Helt generelt, så skal folk ikke komme hen og lade deres hunde hilse og være nærgående, når mine er i snor. Når vi er i snor, så går vi tur, så leger vi ikke medmindre der bliver sagt go for det (ellers er det dælme besværligt at gå tur med 3 styks). Jeg beder venligt, men bestemt, folk om ikke at komme hen og hilse med deres hunde hvis de er på vej hen til os. Har set hvor galt det kan gå med hundemøder i snor, nej tak. Latterlig idé..

Kommentér på:
Gul sløjfe

Annonce