888 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Hvor meget ville i ofre på jeres hund? Hvor meget ville i ofre på jeres hund?

Jeg kunne godt tænke mig og vide hvor mange penge i ville ofre på jeres hund hvis den kom galt afsted?
Lucky blev kørt ned sidste sommer og brækkede benet.
Han fik først en skinde på ved Esbjerg dyrehospital. men da han bed forbedningen op måtte vi til dyrelægevagten.
Han tog nogen røgtenbilleder, og spurgte os om vi godt var klar over at benet ville blive skævt når han fik skinnen af. og det havde vi ikke fået afvide på dyrehospitalet.
Så vi besluttede os at få ham opereret, hvilket hele beløbet med alle dyrelæge regninger løb op i næsten 18000 kr.
Folk siger til mig det er helt sindsygt og de ville aldrig ofre så meget på deres dyr.
Men han betyder bare såp meget for os, og han er så speciel efter der kun er ham og hans 3 søskende i DK.
Ville i ofre så meget på jeres dyr?????

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget ville i ofre på jeres hund?
  • #1   26. mar 2007 alt hvad jeg kunne.. hvis den ikke lider ville jeg give meget

• #2   26. mar 2007 Pengene ville ikke betyde noget
    i tilfælde af en ulykke, dækker forsikringen
    jo det meste og så er der jo bare selvrisikoen

• #3   26. mar 2007 Ja det ville jeg, har lige ofret ret så meget på min gamle hund.Hun er ikke sygeforsikret mere, den ophørte da hun blev 10 år.
    Min anden hund er sygeforsikret hele livet.
    Har en veninde der har ofret lige ved 20000 tusind på sin gamle labrador, og det kan jeg godt forstå, for han er helt vidunderlig

• #4   26. mar 2007 Alt, så længe den ikke lider eller andet i den retning...

• #5   26. mar 2007 jeg har det ligesom mia... da khala blev kørt ned og havde smadret bagpartiet valgte vi at få hende aflivet. ku da godt være hun kunne opereres, men synes det ville blive en alt for stor omgang for hende at skulle komme over... men ville da betale alt det det skulle være så længe hunden ikke lider unødig overlast

• #6   26. mar 2007 Er helt enig med Mia.
    Vil bruge så meget som der skulle til, men kun til det punkt, at det stadig var til hundens bedste.

• #7   26. mar 2007 Alt, inde for den humanitære grænse, som der også blir nævnt er de godt dækket ind via forsikringen.........

• #8   26. mar 2007 Ja oki, men han led jo ikke, det eneste der var, var at hans forben hang og dinglede ret så meget. Det gjorde da ondt på ham, men jeg vil da altid gøre det bedste for min hund.
    Hvis det var gået være til og han led ville han også have blevet aflivet, men så længe det ikke var være

• #9   26. mar 2007 Havde ikke forsikring på ham den gang, men har fået det lavet smiley
    Kan godt betale sig, hehe

• #10   26. mar 2007 Jeg vil ofre alt under fordsætningen at hunden vil få et godt liv bagefter.

Jeg fik i vinters en dyrlægeregning for Simba på 8.000, men jeg har heldigvis sygeforsikring.

Jeg ville aldrig lade penge være en afgørende faktor, det skulle være dyrets livskvalitet der skal være en afgørende faktor..

• #11   26. mar 2007 Alt hvad man har! Prisen ville ikke være at overveje.
    Dog ville jeg overvejer gavn af en operation kontra bivirkninger og følger der af, især med en ældre hund som min er ved at blive. Jeg ville nok være mere tilbøjelig til at overveje et pænt farvel til en ældre hund, end med en yngre smiley

• #12   26. mar 2007 Det er pengene det kommer an på for mig - det er dyrenes helbred. Så længe det er for dyrets bedste har jeg egentlig ikke en begrænsning. Nu har jeg ikke lige hund lige nu - men har andre dyr og det er det samme med dem.

• #13   26. mar 2007 Jeg ofrer alt. Har været til læge ver eneste gang der var det minste galt.

• #14   26. mar 2007 Jeg valgte i sin tid at få min 10 år gamle korthåt opereret.
    desværre levede han kun to måneder efter operationen, men de penge var givet godt ud for han havde de så godt i den korte tid.
    Han fik en hjerneblødning, om det var operationen der gav ham det vides ikke

• #15   26. mar 2007 Alt........hvis hun kan få et godt liv bagefter. Emma har kostet os 15-20.000,- indtil videre men vi har forsikring på hende, så det har jo ikke været vores udgift..........længe leve sygekassen ;o))...........men havde jeg ikke forsikring på hende havde jeg gjort det alligevel ;o)

• #16   26. mar 2007 Jeg ville ofre alt på mine dyr, det Tro jeg også min dyrlæge er glad for ...gg

• #17   26. mar 2007 Jeg ville ofre ALT for min dejlige hund - alle mine penge - vores 3 biler - vores hus - vores sommerhus osv... Bare Carlo drengen har det godt... :o)

Nej...alt har selvfølgelig en grænse...hvor min grænse ligger, mht udgifter til Carlo, ved jeg ikke... Men jeg ved kun, at den ligger højt...MEGET højt!!!

Utroligt hvad vi gør for vores vidunderlige hunde...bare skønt! :o)

• #18   26. mar 2007 Vil ofre hvad det koster,men ikke for en hver pris..

• #19   26. mar 2007 Så mange penge vil jeg ikke ofre. Derfor er jeg i sygekasse. Men hvis den ikke fandtes, så ville jeg da betale hvad det koster. Hvis der er fornuftigt, det dyrlægen siger. Et længere syge forløb vil jeg ikke være bekendt at udsætte min hund for. Det har jeg den for kær til.

• #20   26. mar 2007 har endelig taget mig sammne til at få mine sygeforsikret, så det er ikke noget jeg spekulere på - men ved også at når jeg står der hos dylle er mine eneste spørgsmål - kan det lavet og får den et godt hundelive bagefter - hvis dylle svare ja til begge - ja, så lukker jeg øjene og køre dankortet igennem

• #21   26. mar 2007 Ugly rundede de 40.000 inden han døde, dette var for en øjenoperation, en hjertescanning og resten for hans allergi, så vi vil ofre meget på vores hunde.

• #22   26. mar 2007 Hvis min hund kunne leve et ordentligt hundeliv, ville jeg gøre ALT for at redde hende..

• #24   26. mar 2007 Camilla> Vi har også brugt knap 2000 på at få oprereret en kanin engang - hun var indlagt til obs. og alt muligt. Folk rystede på hovedet... Og i sær da hun smuttede ud af buret en måned efter hun var blevet opereret... (heldigvis var der nogen naboer der fandt hende i deres skur efter et par dage - inden da var familien godt nok splittet om det var smart at bruge penge på et kræ der stikker af *gg* smiley Hun fik desværre tilbagefald senere igen...
    Men for fanden vi har jo taget dyrene til os, og selvfølgelig skal vi da gøre hvad vi kan når de bliver syge! smiley

• #25   26. mar 2007 //..1 Det kommer an på hvad og hvilken skade hunden har fået..
    //..2 Det kommar an på, hvordan hunden vil have det bagefter, om den er 100% funktionsdygtig..
    //..3 kan man ikke love mig dette, så er aflivning den eneste udvej..

• #26   26. mar 2007 Der skal absolut heller ikke herske nogen tvivl om, at vores hunde vil selvfølig blive aflivet, hvis der intet er at gøre og/eller at deres livskvalitet vil blive så nedsat efter evt. sygdom eller skade...

Kommentér på:
Hvor meget ville i ofre på jeres hund?

Annonce