{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Opdatering på Gizmo. {{forumTopicSubject}}

Ja som i nok ved blev Gizmo opereret i fredags og det gik ok, men det er det bare ikke gjort siden, han blev ved med at have ondt og ville ikke spise eller gå, selvom han var på smertestillende dagligt. Og de sidste 3 nætter har han haft meget ondt.

I går aftes røg der så en sår skorpe af og det begyndte at vælte ud med en bla af blod og væske, jeg var lige ved at gå i panik, men min mor fik beroliget mig og jeg lagde en forbinding på ham til natten, i morges var det så væsket helt igennem og han kunne ikke lade være med at slikke i det, jeg ringede til dyrlægen og fik en tid til kl.14.
Kl. 13 begyndte han så at sidde og skrige af smerter og han rystede over hele kroppen, så jeg måtte pakke ham ind i et tæppe. Nå men afsted til dyrlægen som ikke var i tvivl om at han ikke havde det godt, de tog så nogen blodprøver og et røgtenbillede på ham, hans levertal var så røget fuldstændig i vejret hvilket undrede dem da de var normale i fredags og røgtenbilledet så heller ikke godt ud, han havde luft i buhulen og der var ikke kommet gang i tarmene endnu (det burde der) og så var der noget grumset noget i hans mave som hun ikke kunne forstå hvad var, det endte med de indlagde ham og gav ham væske i drop og tvangsfodrede ham, jeg har så fået lov til at få ham hjem i nat men han skal ind igen i morgen og ligge i drop hele dagen.

Nu håber jeg bare det hjælper og hans levertal vil falde af det så han kan blive frisk igen.

I morgen vil den dyrlæge der opererede ham så kigge på hans røgten billeder og lige kigge lidt på ham, så håber jeg han kan komme med en forklaring.

Nu må denne her uge bare godt snart slutte for jeg kan næsten ikke bære mere, det var i hvert fald både første og sidste gang Gizmo var i narkose, jeg gør det aldrig igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering på Gizmo.
Kommentér på:
Opdatering på Gizmo.

Annonce