{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Bange for børn ? {{forumTopicSubject}}

Vi fik min hund da hun var 17 uger. Hvordan hun har haft det før er jeg så nogenlunde klar over. Hun har været 3 steder før hun kom til mig, som en anden ønkse hund smiley Desværre er hun meget utryg ved "store" mænd og børn! Har en stor familie med mange børn, og er simpelthen så ked når de kommer på besøg og jeg må lukke Coco inde, men når børnene begynder at lege osv. videre, (hun reagere på lydene) begynder hun at gø, rejse børster og stikker halen mellem benene og smutter. Det er en problematik der skal løses nu, da jeg kan se at hun ikke bare vokser fra det, som jeg må erkende at ha' troet/håbet lidt på.
Jeg vil for intet i verden nogensinde gå af med hende, hvilket jeg ved jeg skal hvis hun skulle risikere at bide på et tidspunkt. Så.. Hjææælp hvis i kan!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange for børn ?
  • #1   30. mar 2007 ORHH så synd og træls smiley håber i finder en løsning... ;(

  • #2   30. mar 2007 17 uger og har allerede skiftet hjem 3 gang - -- Og nu her hunden bange for forskellige ting..

    Jeg må indrømme - at her sætter jeg grænsen... hvalpen er ødelagt inden den er 4 mdr. gl.

    Stakkels hvalp - og stakkel mennesker - der er et rigtigt stor stykke arbejde foran - så der skal tænkes grundigt igennem inden man udsætter hvalpen for nogen udfordringer - man skal simpelhen gå meget langsomt til værks.

    Tager sq hatten af for jer - jeg har ikke den tådmodighed -
    Held og lykke.


  • #3   30. mar 2007 Fik min nevø til at ligge sig på gulvet med godbider i hånden, det virker også, så efter 30 minutters tid, er de bedste venner - men når han så tager hjem, og vi mødes igen, så er det forfra igen. Hvis vi går tur, og støder ind i en børnehave eller et par mindre børn, bliver hun så bange og igen rejser børster osv.. Bliver jo også bare selv så nervøs og mødet med dem at det nok også smitter af på Coco.. Desværre..

  • #4   30. mar 2007 Vi har nu haft hende siden juli ca. og hun er endelig blevet tryg ved os. Jeg er så glad for at jeg tog hende ind, har endnu aldrig tænkt tanken at det var en forkert beslutning. Hvis hun ikke var endt hos mig, men en anden der ikke var indstillet på at arbejde og træne og i det hele tiden give hende et fantastisk hundeliv, kunne det være gået meget galt.

  • #5   30. mar 2007 Det lyder somom hun har haft det svært, og det er dejligt du træner med hende.
    Men måske du også må indstille dig på at muligheden for at hun aldrig bliver tryg ved børn er til stede.


Kommentér på:
Bange for børn ?

Annonce