{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
316 visninger | Oprettet:

Magtkampe og andet {{forumTopicSubject}}

Hej og god formiddag smiley

Jeg er den lykkelige ejer af Didi og Buller. didi bliver 2 til juli og Buller bliver 1 til juli.

Problemet er at de har magtkampe hele tiden.. er det meget normalt at en han og en hun har det så meget??

Det er meget gerne når de spiser jeg stiller bare en skål ud til dem (de spiser ude når det er så godt vejr) og så plejer de slev af finde ud f det.

Men det kan de ikke lige for tiden. Buller er meget aggrasiv når han spiser hvis didi kommer for tæt på. Der er dog ikke noget overfor os.

Men det er sådan at han rejser børster hen over ryggen og halen og viser tænder og hapser ud efter hende!! Han ser voldsom farlig ud!!

Hun er tilgengæld ikke red for ham og bliver han for bisset siger hun noget til ham og ligger ham ned.. Så det er jo fint!!

Så er der også lige en anden ting.. Jeg venter vores første barn smiley dejligt, men efter jeg har set Buller sådan agressiv når han spiser kom jeg til t tænke på om det er forsvarligt at han spiser med et barn i huset??

Det kanh være at nogle opfattede det forkert som om jeg vil af med ham og det er ikke det jeg hentyder til.. mere om han kunne finde på at gøre vores barn noget?? Hvad tror i??

I spør bare hvis der er noget der skal udybes hehe jeg er online smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Magtkampe og andet
  • #1   1. apr 2007 Jeg ved ikke med det andet, men tror ikke han gør barnet noget .. Hvertfald ikke når det er lille .. Kan være måske når barnet bliver 2-3 pr og gerne vil rive lidt i halen og ørene osv .. Men det burde du bedst selv ku se, da du jo er sammen med hunden hver dag (:

Kommentér på:
Magtkampe og andet

Annonce