{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Mila_ H
Mila_ H
Tilmeldt:
29. sep 2006
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 138

Gravhund {{forumTopicSubject}}

Hej

Har fået lov at skrive fra min venindes profil - håber det er i orden. Hun fandt ud af, hvilken hund hun vil have til sommer, bla. ved at spørge om alt muligt.

Jeg overvejer en lille gravhund, da mine forældre havde sådan en, da jeg var lille, og da jeg er vild med den kønne, selvsikre hund.

Men:

Gør de meget? Og i så fald: er det noget, de kan vænnes af med?

Hvad med ryggen? Har læst at diskusprolaps er arveligt, og at DKK hunde skal tjekkes, før de må bruges til avl. Har det nogen indvirkning? Vil nødig have en hund, der skal lide?

Hvilken størrelse passer mig bedst? Vil nok helst have en dværg eller miniature, men også en, der kan holde til at gå lange ture på 1-2 timer.

Kan de være i en cykelkurv? Mærkeligt spørgsmål, men har ingen bil..

Håber I kan hjælpe

På forhånd tak

KH Sille


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravhund
  • #1   2. apr 2007 hej
    kan kun sige ud fra min tyson(han er en blandning af en gravhund og en beagel) men han gø'er ikke så meget det gjorde han i starten da han lige lærte det, men efter hånden så gø'er han kun når der bliver ringet på eller han kan høre nogen udenfor... min han kan så godt larme meget når han leger med andre hunde.. de andre ting kan jeg desværre ikke hjælpe med da der ikke er stamtavle på min vaps...


  • #2   2. apr 2007 beanmor- det med at bruge næsen kommer af sig selv, vores blandnings hund, snusser meget, når han har leget med andre hunde i ca. 30min. jaa så går han for sig selv og snusser til aaalt muligt(svær at komme i kontakt med nogen gange) men ja de eelsker at få lov at snusse og finde noget,så næsen skummer hehe

  • Mila_ H
    Mila_ H Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 138
    #3   3. apr 2007 OK.
    Tak for jeres hjælp.
    Så må jeg forsøge at finde en hvalp, hvor begge forældre er undersøgt. Og så benytte mig af akupunktur, hvis der bliver det mindste. Det hjalp mine forældres.
    Mht gøen går det nok, så. Jeg må arbejde lidt på at lære den ikke at gø for meget. Bor nemlig i rækkehus.
    Hvor høje er hhv. dværg og miniature? Kan miniaturen holde til lige så lange gåture som dværgen?

    Kh Sille igen


Kommentér på:
Gravhund

Annonce