{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

HUND OG KAT (sammen) {{forumTopicSubject}}

Vores kat er ikke vant til hunde og de sidste dage har naboen haft en gæst på besøg, som har en West highland white terrier og den har åbenbart fået lov til at rende frit rundt i haven (vores område) som tilhøre vores lejglighed.. og vores kat (Findus) har mødt den et par gange her de løbende dage og han er rigtig aggrasiv overfor hunden, nu ved jeg ikke hvordan hunden har opført sig, Men min kat har flere gange mødt andre hunde, deribalndt min onkels West highland white terrier og deres møde var ikke rart.. de kom heldigvis ikke oppe at slås, men de var på nippet til det.
Men så tænker jeg bare, hvordan vil det gå at hvis vi fik hund!!!? ..
Nogen af jer har sikkert ført jeres nyankommende hvalp sammen med jeres voksne kat... hvordan skal man håndtere det, i starten.. jeg har engang læst at hvalpen skal være i snor og katten skal være fri, så den altid kunne løbe fra hvalpen/hunden, hvis den kom fór tæt på.. det er jo logisk nok, men Findus, min kat, er ikke en "løben væk kat", snare den er angriber.. men ville situationen være anderledes hvis det var en hvalp, tror I?

Håber nogen vil komme med "hjælpende" svar :o)
og fortæl gerne jeres oplevelser, da I selv førte hvalp og kat sammen, hvis I har nogen!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HUND OG KAT (sammen)
  • #1   5. apr 2007 Rottweiler (den store af mine katte) har heller adlrig været vild med hunde Ferguson (den lilel kat) har været meget nysgerrig..

    Rottweiler har oplevet som killing at have en hund stående og gå ham op i knolden flere gange om dagen..

    Han er så begyndt at acceptere Joy er her.. han rejser ikke hår mere, men når hun kommer for tæt på får hun lige et dask.. Det ved hun, så hun holder sig fra ham.. Ferguson vil godt lege, hvilekt Joy godt ved, så hun tør godt komme tæt på Ferguson..

    Rottweiler elsker badeværelset, da der er gulvvarme, så der har han altid været mest (også før Joy kom) så der er ikke nogle problemer herhjemme smiley De har helt selv fundet ud af det


  • #2   5. apr 2007 Vi har ingen problemer haft... :o)

Kommentér på:
HUND OG KAT (sammen)

Annonce