{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.165 visninger | Oprettet:

cartrophen {{forumTopicSubject}}

Hvor lang tid gik der hos jer som har hunde der har fået cartrophen insprøtinig før de viste bedring?? Min lille dsg skal have sin 3 insprøtinig mandag og jeg synes jeg kunne se en lille bedring efter den anden. Men er det ikke individuelt?? Milo har gigt i ryggen den ene skulder og den anden albue.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cartrophen
  • #1   6. dec 2018 Det er 4 de skal have, ikke? Så vidt jeg husker, så jeg en klar bedring efter nr. 3. I dag får hun den opfølgende efter 4-5 mdr.

  • #2   6. dec 2018 ok tak A.
    Dyrlægen siger han måske kun skal have 3 jeg troede også det var 4. Milo har fået behandling med cartrophen før, men en anden dyrelæge sagde dengang at det skulle gå en 1/2 år imellem, der gik 5 mdr det var alt for lang til. I mellemtiden var han også blevet opereret i skulderen. som Han har fået gigt i. så nu prøver dyrlægen med 3 behandlinger til at starte med.
    Men der skal ikke så lang tid mellem insprøtinigerene som den første dyrlæge sagde.


  • #3   6. dec 2018 tror det kommer an på hvad der skal behandles, om det er en skade eller noget kronisk ..

    min ældste fik det 3 x med 1 uges mellemrum da hun havde en ledbåndsskade, jeg kombinerede det med kiropraktik ved Magtor da jeg ikke synes det hjalp hurtigt nok ... så hvad der hjalp hvornår ved jeg ikke...

    Den yngste af mine fik 3 igen med 1 eller 2 uger imellem i foråret, og hun skal så have hvert ½ år for at forhale slidgigt i hoften ... jeg synes det hjalp efter 2 indsprøjtning der i foråret, men jeg har efterfølgende måtte give hende 2 gange laserbehandling og massage ved Magtor ....


  • #4   6. dec 2018 Tak for svar Hanne
    Milo har gigt i ryggen skulderen og albuen. Han fik for nylig en skade i højre skulder som han stadig har smerter i. Han har fået taget røntgen billeder af begge skuldre og ryggen. Men hensyn til skaden er der ikke noget at se på røntgen billedet.Han for loxicom for smerter.
    Cartrophen er pga. gigten.


  • #5   6. dec 2018 du har ikke mulighed for at tage et sted hen hvor de giver laserbehandling ... jeg synes den har været rigtig god for min, og hos Magtor har de rigtig gode erfaringer med det siger de, mod spændinger der jo ofte kommer fordi hunden evt bevæger sig uhensigtsmæssigt på grund af smerter, og derfor kommer der yderligere smerter

  • #6   6. dec 2018 Hanne. Laserbehandling, det vil jeg da lige undersøge. Dyrlægen sagde at Milo skulle starte med cartrophen og så massage og fyseteapi. Men ikke det hele på en gang har ellers er det svært at se var der virker bedst for ham. Han skal have loxicom i en måned. Jeg håber der er en større bedring efter 3 insprøtinig.

  • #7   6. dec 2018 Hanne
    Magtor? Hvad er det?


  • #8   6. dec 2018 Min gamle terrier fik konstateret spondylose som 7 årig. Han fik cartrophen med stor virkning. Han fik 4 til at starte op på og virkningen kom rigtigt efter den tredje. Derefter afprøvede vi hvor lang tid vi kunne strække den og endte på 1 gang om måneden. Han var jagthund i 4 år og først da spondylosen forhindrede ham i de lange ture, sagde vi farvel. Udover cartrophen fik han massage og Kranio Sakral Terapi jævnligt

    profilbillede
  • #9   6. dec 2018 Cartrophen og diverse andre tilskud, foder osv der er gået ca. et halvt år før ordentlig virkning er kommet og ja, så har Elvis lige fået de opfølgende 4 sprøjter et halvt år efter her...

  • #10   6. dec 2018 Kennel hi Jacks. Tak for svar og sikke et skønt billede. Milo har også gigt i næsten hele ryggen. Jeg håber virkelig den 3 insprøtinig så vil gøre en forskel for Milo. Det ser ud til den anden insprøtinig har gjort en lille forskel.

  • #11   6. dec 2018 Magtor er en "klinik" udenfor Aarhus (omkring Hammel/Tinning) hvor de har dyrlæge ansat, men derudover behandler meget med kiropraktik og laser, og også massage ...

    de laver mere et helhedsbillede af hunden, end en almindelig dyrlæge, synes jeg, og inddrager mere end bare medicinsk behandling ...

    https://magtor.dk/


  • #12   6. dec 2018 Tak for alle jeres svar ?? Jeg tror også Milo skal have den fjerde insprøtinig hvis den 3 har en effekt. Milo for Luposan med 40 % grønlæbet musling og Hills jd, flexadin Advanced. og har stor glæde af bot net dækken og bot tæppe og pude

  • #13   6. dec 2018 Ok tak Hanne.
    vores dyrelæge er kiropraktor og samarbejder med en massør på dyrehospitalet, hvor Milo skal starte med behandlinger, efter behandlingen med cartrophen.


Kommentér på:
cartrophen

Annonce