344 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Lopper! Lopper!

Ja læs her hvad der er sket: (link fjernet)

Noget rigtig øv!

Hvordan har I, der før har prøvet at være ramt af lopper på hund eller kat bekæmpet dem? Jeg har været inde på netdyredoktor og læse lidt om dem og bekæmpelse, men vil gerne høre folks erfaringer samt hvilke præparater i bruger.

Har I andre haft en god påske/påskeferie? :o)

Hilsen Rikke

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper!
  • #1   8. apr 2007 jeg bruger ikke noget på holli nu men mener på min forældres hund fik en frontline i nakken og så et bad og så var de over med de lolpper

• #2   8. apr 2007 Vi bruger noget spray fra frontline.

• #3   8. apr 2007 nogle giver deres dyren behandling engang i måneden, men jeg må indrømme, jeg bruger kun loppe midler hvis jeg ser spor efter dem på hunden eller katten (det er det rene gift i mine øjne). Men heldigvis har vores loppe "angreb" aldrig været værre, end det ku klares med vask og behandling, altså huset har aldrig været angrebet i den forstand. (dyrenes tæpper blir dog også kogt bare jeg finder spor på en af dyrene)

• #4   8. apr 2007 Også første gang vi har fået lopper :o( Heldigvis har hun jo kun nået at være inde i hele huset på under et døgn, så vi håber, at det kan afhjælpes kun med en god rengøring.

Stine: Hvordan virker sprayen? Altså hvordan bruges den?

Pia: Vi regner bestemt heller ikke med at behandle hende med det mere, hvis vi slipper af med det, da jeg heller ikke mener, at det kan være helt sundt for huden og hunden. Alle vores tæpper og Milles o.l. bliver lige nu vasket og kogt godt og grundigt, så vi forhåbentlig slipper af med de krapyl! ;o)

• #5   8. apr 2007 Jeg bruger Frontline Vet (spray) da vi har både hund og kat. Der er til mange gange..Købes på apoteket..
    Ja tak-vi har haft en stille og rolig påske..

Kommentér på:
Lopper!

Annonce