802 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Problemer om natten! Problemer om natten!

Ja, Mollie er ikke helt normal i ægget. Det viser flere ting bla den her

Vores hus er i to etager og vi sover allesammen ovenpå om natten. Mollie har altid været vant til at sove sammen med os, enten i sengen, i hendes kurv eller for det meste på gulvet. Der er heller ikke nær så varmt.
Hun har altid elsket at ligge under sofaen nede i stuen og det har aldrig irreteret for der er trægulv på gulvet. Spørg mig ikke hvorfor hun synes det er dejligt for det ser bestemt ret trængt ud.

Nå men....her i det seneste halve år (måske et helt år) har hun så fået ideen, at det er super skønt at ligge og sove under vores senge ovenpå. Specielt mine forældres. Problemet er bare, at vi har gulvtæppe på og det siger sig selv hvor meget det larmer når hun kradser for at komme og det samme ud igen. Men det værste kommer nu. Hun har måske taget lidt ekstra på på sidebenene, så nu bliver der krasset ekstra! Så meget at gulvtæppet bliver revet i stykker og trevler op!
Først blev min mor lidt irreteret, og sammen besluttede vi at stille bedrolers ind under sengene (plus enkelte ekstra madresser) for at hun ikke skulle kunne komme ind. Men det hjælper ikke! Hun får sig møvet ind alligevel! Det resulteret så i en masse larm plus at vi ofte skal fjerne det hele for at få hende ud fordi hun sidder fast!

Og min mor er sgu lidt tosset over at skulle vågne flere gange i løbet af natten, enten pga larmen eller for at hjælpe hende ud. Min seng er heldigvis smart bygget så der kan hun ikke komme ind under

Men hvad skal vi gøre for at få hende til at stoppe?? Umiddelbart synes vi det er synd at "smide" hende nedenunder og sove helt for sig selv uden hendes flok. Men det bliver alternativet hvis vi ikke får det stoppet for ALLE gulvtæpperne under sengene ligner sgu snart løgn.
Og det duer ikke bare at lukke dørene for min lillebror på 3 år lister hver nat fra hans værelse og ind til mine forældre og så skal dørene være åbne.

Any suggestions?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer om natten!
Kommentér på:
Problemer om natten!

Annonce