{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Mennesker vs. hunde {{forumTopicSubject}}

ja, så kommer jeg ind i mit oveværelse, og ser princess ligge på ryggen med alle 4 i vejret, med hovedet på min hoved pude, liggende lige i solen smiley Så ligger jeg med ned ved siden af hende, og vi ligger og putter.

Så kommer jeg i tanke om, hvor godmidige de hunde er. Det vildt.!
Her forleden hørte vi om en hel masse mennesker , som havde trukket en amstaff ud af bilen og stået og tæskede den, mens de andre holdte den. (sådanne mennesker bør stikkes ned, og så hele igen, stikkes ned, og hele igen i 5år.) Hunden bider ikke tilbage.!
du kan være så ond mod din hund, og alligevel elsker den dig, og vil gøre alt for dig. Det er satme sørgeligt!

du kan lade hunden være alene hjemme i 24 timer, og alligevel elsker den dig. Og stadig er der så mange som misbruger dem.
Tror virkelig på at vi kunne have et MEGET større problem, hvis ikke amstaffen og så mange andre racer, var avlet til at være menneskekærlige overfor alle.

Prøv at forestil dig hvis hunden bed igen når folk stod og holder den mens de slår.! den hund ville jo ku æde dig op, uden der var noget du ku gøre med dine bare hænder.! desværre for de mennesker, er hunden avlet så godt.
Tror ast. godmodighed , ubegrænset kærlighed, ekstrem putte hund, og er ALTID glad når der kommer mennesker, har meget at gøre med hvorfor folk vælger racen.

Tænk på hvor meget lort hundene skal finde sig i smiley Og stadig brokker de sig ikke. Smutter lige ud med min smukke pige. så vender jeg tilbage.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mennesker vs. hunde
  • #1   4. maj 2007 Så enig. Og ja man ser gang på gang misrøgte hunde være noget så godmodige ovefor mennesker - Man fatter det ikke. Jeg har det lige som dig - Kan ikke snuppe folk som ikke behandler deres eller andres dyr ordentlig.......

  • #2   4. maj 2007 Ja det er sørgeligt, at nogle absolut skal misbruge denne godhed...........det mest sølle menneske er den som slår dyr, børn og kvinder.........sådanne mennesker ....hvis man kan kalde dem det...........er INTET værd i mine øjne.

    Kender din følelse og tanke........tænker den også tit når jeg ligger og putter med Emma ;o)


  • #3   4. maj 2007 Ja det er dsørgeligt..

    Men jeg tror ikke hunde kender til kærlighed.. Dem der bliver mishandlet er ikke glad for at se en fordi de elsker en, men fordi de er glade for ikke at være alene..


  • #4   4. maj 2007 Ja jeg kan virkelig blive så harm når man ser animal planet. Den anden var de ude ved en mand så havde en rotte. Han manglede pels flere steder. De sprugte så idioten hvor længe det havde stået på. 1 år. Hvad F... sker der så. Man tage sgu da til dyrlægen når man kan ser der er noget i vejen. Sådan en mand burde virkelig ind og ruske nogle tremmer. Men igen denne her rotte var så godmodig for dyrepolitiet - utroligt efter sådan en behandling.

  • #5   4. maj 2007 Ja det er utroligt...

    En hund er en vidunderlig skabning !!

    En hund kan i mine øjne blive FOR godmodig.. I mine øjne skal en hund ikke finde sig i alt..

    Mishandling af hunde kan være grusom, og alligevel står den og logrer når herren kommer hjem.. I ren forventning om, at den IDAG vil blive forstået af flokføreren, og idag blever alting godt..

    Mit hjerte græder for de hunde...

    En hunds godhed skal ikke misbruges, men derimod værdsættes..


  • #6   4. maj 2007 Åh ja.. i har jo allesammen ret... Heldigvis findes der også mennesker som værsætter deres (vores) dyr. Lige så forfærdet jeg kan blive over visse mennesker kan jeg glæde mig over hvor langt nogle ville gå (inden for rimelighedens grænser) for deres kæledyr. Og det skal man hellere ikke glemme i mængden af uværdige mennesker.

  • #7   4. maj 2007 Nej man skal sgu behandlen hunden som man selv vil behandles, og ja den skal ikke finde sig i alt. Min holdning er helt klart at børn ikke skal kunne stå og rykke hunden i ørerne og stikke fingrene ind i de store brune øjne. Der sætter jeg simpelthen grænsen. det kan godt være at voers hunde finder sig i det men som ansvarlige mennesker skal vi stoppe sådan noget for en dag bliver det nok og så ved vi jo alle hvem der står for skud. HUNDEN

  • #8   4. maj 2007 Det kan virkelig gøre mig godt muggen, hvis der er nogle der ikke behandler sine dyr ordenligt .... var i hundeskoven, hvor en pige på en 8 - 9 år slog sin hund over ryggen fordi den liiiiiige kom lidt for tæt på hendes fine nye bukser. Jeg var SÅ tæt på at hugge snoren fra hende og svinge den over hendes ryg. Latterlige møgunge for ikke at tale om hendes forældre der stod ved siden af og GRINTE!! Kunne ha´ sagt en hel masse på meget kort tid med meget store ord!

  • #9   4. maj 2007 ja hunder er nogen flotte godmodige dyr...
    synes synd på den hunde som får forkert ejer som ikke gir de kærlighed,trygghed osv...


  • #10   4. maj 2007 Linda T. Jeg havde gået amok på det familie. Må indrømme at jeg ikke kan holde min kæft når det kommer til sådan noget. Jeg bliver sgu tosset. Det er lige som når man ser nogle unger stå og gø efter hunden eller provokorer den foran brugsen og forældrene ikke siger en skid men bare står og kvævler med nogle bekendte. SÅ siger jeg sgu noget til dem, for vi ved alle hvem det går ud over hvis hunden siger fra.

  • #11   4. maj 2007 Linda A

    Jeg bliv så rassende at det bedste jeg kunne gøre var at gå.


  • #12   4. maj 2007 Fik da lidt "hævn". Tyson var så "uartig" at hoppe op af hende så hendes fine nye bukser blev beskidte. Og ja ... han er jo kun en hvalp ... godt nok på 40 kilo, men stadig en hvalp.

  • #13   4. maj 2007 Linda A og Linda T
    Helt enig......jeg bliver virkelig harm når jeg læser i nogle profiler, at "børnene kan gøre alt ved hunden uden han/hun siger noget til det"..........og så ser man billeder af unger som sidder på ryggen af hunden imens den ligger ned...........hvad skal det til for ?........køb en hest hvis ungerne skal ride og lad hunden være i fred ;o)

    Hunde skal ikke stå model til sådan en behandling........ bare fordi de ikke siger fra betyder da ikke, at de syntes det er særlig sjovt......


  • #14   4. maj 2007 nemmerlig

  • #15   4. maj 2007 Hunden -------- menneskets bedste ven.

    Den eneste absolutte uselviske ven
    nogen kan have i denne egoistiske verden.

    Den eneste som aldrig forlader én den eneste som aldrig viser sig utaknemlig eller forræderisk, er ens HUND

    Ens hund står hos én i fremgang og fattigdom, i dage med godt helbred og i dage med sygdom.

    Den vil sove på den kolde jord, hvor vintervinden blæser og sneen driver heftigt, hvis den bare kan være nær sin herres side.

    Den vil kysse hånden, som ikke har noget mad at give den.

    Den vil slikke sårene, som man fik, når man støttede sig til verdens råhed.

    Den vil vogte i søvne på sin herre, som var han en prins.

    Hvis alle andre venner forlader én, vil ens hund være hos én.

    Når rigdom flyver bort og det gode rygte går i stykker, vil ens hund blive lige så trofast med sin kærlighed, som solen på sin rejse gennem himlen.

    Senator Vest 1857


  • #16   4. maj 2007 Sebastian >>> Så enig !

  • #17   4. maj 2007 Det handler også om lederskab, hvis ikke du er lederen overfor din hund, og har pladsen, bygget på respekt og kærlighed til din hund, vil hunden også prøve at overtage pladsen. En hund der bider sin ejer, er en hund der har et sølle sind eller en hund der ikke ved hvor dens plads er!

  • #18   4. maj 2007 Ja jeg har været ved at få nogen på hovedt flere gange og den ene gang fik jeg det, netop fordi jeg ikke kan holde min kæft når folk slår deres hunde, ja eller i det hele taget ikke behandler dem pænt. Jeg har lidt for meget temperament når det gælder dyremishandling... Jeg kan ikke klare at se et dyr der lider, begge mine hunde og mine katte er snot forkælede og der er ALDRIG lagt en hånd på dem, mennesker der kan få sig selv til det ja de skulle ha en gang tæsk selv...

Kommentér på:
Mennesker vs. hunde

Annonce