Beagle

Beagle

Medlemmer: 169
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
555 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

beagle og hyrde gen!! beagle og hyrde gen!!

Hejsa alle sammen!!
Nogen af jer der har set ham "sofus" beaglen som havde været på internat 1 måned... han er på forsiden af ude og hjemme??
Når man læser artiklen så udtaler ham fra internatet at hans "hyrdegen" er udpræget?! Er det ham eller vores Sofus der er gal på den... Vores Sofus har absolut intet hyrde gen i sig.... Det har vores Ludvig derimod.. meget tydeligt... men Sofus har det absolut ikke... nærmere jagt gen... hi hi... Hvad siger i?! Er der nogen former for hyrdegen i jeres beagler??!

Rita

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  beagle og hyrde gen!!
  • #1   3. mar 2008 Rikke>> ja tak... Det gen har Sofus også... Det undrede mig bare ret meget at ham fra internatet skrev at den havde udpræget hyrdegen....Det mener jeg bestemt ikke beagler generalt har!

• #2   3. mar 2008 Hyrdehund tror jeg nu ikke man kan kalde en Beagle..

Men sød er ham Sofus altså :o)

• #3   3. mar 2008 Rart at i heller ikke mener der er noget hyrdehund i dem....
    Bare underligt at ham fra internatet så skriver det i ude og hjemme??!

• #5   4. mar 2008 Nej Bella har heller ikke hyrdegen i sig, men hun har virkelig jagegen (:

• #7   5. mar 2008 Jeg kan oplyse jer alle om at "sofus" er kommet til et hjem hvor han er blevet lillebror til 1anden beagle... og en familie med far mor og 2 børn... Så mon ikke han er i gode hænder nu...

Mette D>>> der står ved jer at i er fra Midtjylland.... Det skulle vel ikke være i nærheden af os..Silkeborg!!!

• #9   5. mar 2008 He he... Det er sgu da nysgerrighed for om der skulle gå en godbid hans næse forbi.... he he.... ikke hyrde mentalitet... hi hi... Sofus følger bestemt også med op fra stuen og i køkken hvis man skal hente kaffe... men det er da kun for at tjekke om hans bedste ven (køleskabet) bliver åbnet... hi hi... Når vi f.eks. er i skoven så hyrder han bestemt ikke... han render bare rundt og søvser... og er totalt ligeglad med os 2 benede!!

• #10   5. mar 2008 Dennis og Mette>> ok det lyder da meget pænt.... men det er vel nærmere du har en PISSE nysgerrig hund som kun jagt indstinktet kan overdøve i skoven.... hi hi???!
    Lyder sgu som om Mickey og Sofus besidder samme hjerne/tankegang.... hi hi!

• #11   5. mar 2008 dennis og mette>> vi har allerede været der og sat vores poteaftryk!

Kommentér på:
beagle og hyrde gen!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce