Fotograferne

Fotograferne

Medlemmer: 328
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
650 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Så fik jeg skudt papegøjen. Så fik jeg skudt papegøjen.

4 lange uger og mange timers søgen og og så lykkedes det knagme, Wauw siger jeg bare sikke en oplevelse, kl 7 sharp stod jeg ved Lars skjul som aftalt, alt blev klargjordt, og så ind i læ og sidde, vi sad vi sad vi snakkede vi så, på afstand, det tissede ned fra himlen i striber og vi tænkte ville regnen ingen ende tage. Og jo såmen om det ikke gav tørvejr ind imellem og lidt varm kakao at lune sig på gjorde underværker.
Pludselig sådan så sad den på den udvalgte gren, hvor jeg flere gange havde observeret den med fisk i gabet og fisk havde den sandelig oz med, sådan, så kørte vores kameraer som to maskingeværer, men isfuglen lod sig intet mærke den slugte sit måltid, pustede sig op, sank sammen og fordøjede, og væk var den. billeder fra den dag er skudt på en iso 1600.
Dagen efter ned igen og ligge i skjul, og der fik jeg også skudene jeg ville have, både forfra og bagfra så man kan se den flotte ryg. billeder fra den dag er skudt på 200 - 640 iso.

Nu ved jeg hvor de færdes hver dag, så nu lægger jeg udfordringer op til mig selv ved at få et superskud hvor den kommer flyvende, kommer op af vandet med fisk og dykker ned efter fisk, men puha tror der går lang tid før det helt flotte skud af disse kommer i kassen, da denne fugl er hurtig som et lyn.

Håber i kan li hvad i ser.

http://www.mgfoto.dk/fugle/isfugl/

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så fik jeg skudt papegøjen.
Kommentér på:
Så fik jeg skudt papegøjen.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce