{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

ARGH! (Alene hjemme) {{forumTopicSubject}}

Er ved at blive idiot over min ellers problem fri dejlige vovse..

Vi er lige flyttet i lejlighed, har ellers boet hos min far mens hun var hvalp. Hun er nu 17 mdr.. Derhjemme er der ingen problemer.

Min hundetræner sagde at bange hunde ikk spiser når de er alene, og hun spiser med glæde dåsemad, hvilket hun sagde jeg sku prøve.

Tv´et kører, går tur med hende og er hjemme et godt stykke tid efter, så hun slapper af. Hun har kødben og legetøj, min dyne ligger fremme.. Men intet hjælper..

Hun hyler og gør.. Og har prøvet at gå 5 min, og komme igen.. Der piver hun bare.. men længere tid så hyler hun..

Er ved at gå ud af mit gode skind.. og ved ikk hva jeg skal stille op...

Hjælp!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARGH! (Alene hjemme)
  • #1   22. jul 2008 Der er ikke andet end at øve.. først 5min.. 15min osv.. det tog også lidt tid for vores, men til sidste accepteret hun dette... men det var svært.. Hunden er vel vende til at værer sammen med nogen hele tiden og det er det der gør det til et problem også at man er start sent med at vende hunde til det..
    Der også desværre hunde, som ikke kan være alene og der er intet at gøre..

    Men lykke til og træn træn ;0)


  • #2   22. jul 2008 Men hun har jo kunne være alene f'ør, så kan hun vel også nu smiley

    Og jo taak, vi træner allerede nu smiley


  • #3   22. jul 2008 victor hylede og gøede den første tid efter vi var flyttet i lejlighed.... jeg gjorde de samme ting som i gør og en dag stoppede han.... tror bare han havde svært ved at være et nyt sted, så han skulle lige falde helt til.

    Bare lige min historie så i ikke opgiver helt smiley


  • #4   22. jul 2008 Som Najda skriver.. kan det self også have noget med tilvending.. det havde jeg self ik lige tænkt på.. Det er jo et nyt sted og nye lyde hun skal vende sig til.. men I må jo bare starte forfra og bli ved med det du gør ;0) det ska nok gå ;0)

  • #5   22. jul 2008 Nadja... Tak.. Må jo bare blive ved smiley

Kommentér på:
ARGH! (Alene hjemme)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce