{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fik lidt tanker (løbetid)
  • #1   27. dec 2008 Det må du gerne - man må man bare ikke nærme sig ringen før du selv skal "på"

  • #2   27. dec 2008 Pia - jo man må .. man må bevæge sig lige så meget man vil .
    det er ikke forbudt ,

    men af hensyn til andre lader man være med at gå så meget rundt med tæven ..


  • #3   27. dec 2008 HVIS der overhovedet er mulighed for det, ville jeg lade hende sidde i bilen og så gå ud og lade hende strække benene og blive luftet og først tage hende ind lige inden hun skal i ringen. Og så ud i bilen igen:-))

  • #4   27. dec 2008 Tak for svarene....
    Det er jo ikke sikkert det bliver et "problem" men det skulle da ikke undre...//=:


  • #5   27. dec 2008 ok - så gælder det DKK udstillinger, hos Dansk Gravhunde Klub hedder det sig sådan, at tæven først må nærme sig ringen når hun skal "på".

    Men selvfølgelig tar man hensyn til andre smiley


  • #6   27. dec 2008 Babe kom i løb lige inden Herning

    jeg stillede hende bare så langt væk jeg kunne for de andre og havde hende kun ud for at tisse og da vi skulle i ringen, og gjorde så de andre opmærksomme på at hun var i løb så de nok lige skulle holde deres hanhunde lidt væk

    husk endelig noget til at tørre fingerne når du er i ringen *G* jeg stillede babe og havde så blod på mine fingre *G* dagen efter havde jeg lige en klud med så jeg kunne tørre hende og mine fingre


  • #7   27. dec 2008 Janne:
    Det har da været et kønt syn....*GG*


  • #8   27. dec 2008 var heldigvis ikke så meget *G*

  • #9   28. dec 2008 Du tager hende selvfølgelig med. Du må udstille hende selvom hun er i løbetid, men af hensyn til hanhundeejerne bør du selvfølgelig tage lidt specielle hensyn.

    Jeg synes bestemt ikke at du behøver gemme dig i et hjørne eller lade hende sidde i bilen hele dagen. Giv hende evt. klorofyltabletter når hun går i løbetid - det skulle tage noget af duften, siger de kloge. Selv synes jeg ikke de har den store effekt, men der er måske forskel på hunde og så har du da gjort noget.



  • #10   28. dec 2008 Hvis hun kommer i løbetid tager jeg hende med, medmindre hun er meget mærket af den.... Det er trods alt den første den første, så det er jo ikke til at vide hvordan hun gebærder sig.
    Skulle det ske, må vi finde et roligt sted at opholde os.... Og ikke vandre rundt og "sprede duften"...*SS*
    Tak for jeres svar og råd.


  • #11   28. dec 2008 Måske ikke smart, hvis hun er højløbsk - smider halen til siden og ikke vil stå/gå ordentligt ;-P
    Og så må mine små han-vuffer finde sig i de skønne dufte *GG* - Heldigvis er vi næppe i samme ring ti hi...


  • #12   28. dec 2008 Terese;
    Hvad er det du mener der ikke er smart?


  • #13   28. dec 2008 Jeg mener bare, at så præsenterer hun sig ikke så godt - Hvis hun svinger halen til siden. Jeg har været til udstilling med høj-løbske tæver og de blev ikke dømt så højt op som de plejede, fordi selv dommeren åbenbart kunne være en potientiel partner for tæven Hvis hun ikke er højløbsk er det næppe et problem for dig smiley

  • #14   28. dec 2008 Rolig nu Terese....
    Det er jo ikke sikkert at Tesla er i løbetid til februar, men chancen er der jo.... Hun vil kun være 8 måneder, så det er jo "kun" hvalpeklasse vi snakker om..... Hun præenterer sig sandsynligvis ikke så godt alligevel, hendes alder og erfaring taget i betragtning....((0:


  • #15   28. dec 2008 *Tibetansk Mastiff- Kolosserne fra Fyn*
    Jeg er heeelt rolig... Og så vil jeg krydse fingre for at hun snyder dig og valser afsted som en drøm og løber med det hele smiley
    Held og lykke...


  • #16   28. dec 2008 Hahaha.... Ja tak det må du da gerne gøre.
    Den lille dame er meget selvstændig og har racens tendens til at skulle "tænke" over tingene..... Så forestiller mig at hun stiller sig og betragter omgivelserne med sit "uudgrundelige" blik.....*GG*


Kommentér på:
Fik lidt tanker (løbetid)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce