{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Bange for fyrværkeri... {{forumTopicSubject}}

Hvad gør I for at få jeres hunde til at være mindre bange ved fyrværkeri...Indenfor og udenfor?

Freja min tæve, har for første gang blevet bange for fyrværkeri, vi var ude og gå, da nogle knægte fyrede af... Jeg havde som jeg altid plejer, ikke Freja i snor da vi var kommet væk derfra, men de blev ved at fyre af, og hun begyndte at løbe rundt i cirkler, og jeg kunne ikke få fat på hende...

Til sidst, kiggede hun på mig, og jeg kunne se hun "sagde" >>Nu vil jeg altså hjem<<, så hun tog spurten i halvgalop hjem de sidste 300 meter, og sad og ventede på dørmåtten da jeg kom hjem...

Siden da, 3 dage siden, har hun været meget utryk med at gå ud ad døren...

Nogen der kender til dette dilemma?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange for fyrværkeri...
  • #1   30. dec 2008 Ja, det er ret øv...

    Heeeeldigvis er hun tryg indenfor... Men det er underligt, fordi sidste år var der intet, tværtimod styrtede hun henimod fyrværkeriet inde fra haven, var meget nysgerrig, og så til nu, hvor hun er knap 17 mnd og en kæmpe kylling overfor knaldet...


  • #2   1. jan 2009 Det eneste man kan gøre er altid at have sin hund i snor nytårsaften og nytårsaften dag. Og så naturligvis ikke lufte mellem ca. 22 og 02. Mine hunde har jeg sendt på landet til mine forældre - der er ikke så megen larm:)

  • #3   1. jan 2009 Siri R: Det var et godt råd, og egentligt meget åbenlyst, når man tænker over det.... .-)

    Theo: Super, du har en hund der er totalt ligeglad smiley Jeg satte Tracy Chapmann På, for fulde gardiner, og til det var hun rolig, og puttede i kurven...


Kommentér på:
Bange for fyrværkeri...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce