{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

HJÆLP !!! forhudsbetændelse {{forumTopicSubject}}

Ved gdot det ikke har med "hygge" at gøre men har virkelig brug for hjælp her:
Antonio døjer skrækkeligt med forhudsbetændelse, Vi har fået pencilin salve ved dyrlægen og det tager det også men det vender tlbage gang på gang, og det er ved at være et virkelig problem for os... det kan nogle gange være så slemt det drypper fra den, han bliver skyllet i brintoverilte. Håber virkelig der nogen der kan hjælpe os... Berner hilsen fra Antonio og Marianne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP !!! forhudsbetændelse
  • #1   28. jan 2009 Jeg bruger det man kan købe færdigblandet. der kom noget jeg kunne bruge.... at jeg skal skylle til det ikke skummer mere.. det vidste jeg ikke, Dét må absolut prøves, men det ikke nemt for han ville have at vi kommer til "den" mere... så vi nødt til at være to mand om det, den ene holder ham og den anden skyller... pust støn... han er en stor hund (-:
    Men tusinde tak cath, jeg prøver dit råd i morgen når han skal skylles igen.


  • #2   28. jan 2009 kan man ik få hunden omskåret?

  • #3   28. jan 2009 Vil lige sige inden andre kommer med det forslag.... Jeg kastrere ham IKKE !!!.... med mindre han er ved at dø.
    sorry har godt læst det ville kunne hjælpe, men det ville ikke hjælpe så meget hvis han skal avle hvalpe.


  • #4   28. jan 2009 Smiler... ja er ked af at sige det, min Tyson væltede også rundt med grønt snask alle vejne og eneste som kunne låse problemet helt, var at få ham kasteret sagde alle dyrelæger jeg har snakket med det om... både kolding dyrehospiltal, gørlev dyreklinik og den rullende, og slagelse dyrehospital...
    Så er ked af at sige det... MEN lev med det, og rengøringen bliver en vane.. ned vasking af vægge og skrubben på gulvene.. hehe...

    Min dreng blev så kasteret 20 nov 2008, han er også gadekryds, så ingen hvalpe upser... og nu er vi fri for grønne plettet smiley


  • #5   28. jan 2009 Giv hanhunden lidt tomater, det tar det hos os smiley

  • #6   28. jan 2009 Hej anette... tak for dit link til tråden .... men jøsses siger jeg bare, tænk sig at så lidt kan skabe SÅ meget mundhuggeri.... *SS*
    Håber alt står vel til hos jer. Berner knus herfra


  • #7   28. jan 2009 Takker alle for deres gode råd. først vil jeg lige soge, han bliver skyllet hver dag som jeg også startede med at skrive, men jeg vil så bare lige fortælle, at han ABSOLUT ikke bryder sig om det, og det kan godt være han på billedet er en sød bette ski, men idag er han en hanhund der vejer lige på den anden side af 50 kg, så det er en kamp hver eneste dag at få det gjort, vi er to mand til at klare det, en må holde ham og den anden skylle, det ville jo være dejligt hvis jeg istedet for kunne forebygge at det kom igen hele tiden. Vi prøver det med en tomat om dagen, selvom det ikke er let at overbevis "verdens" mest kræsne hund om at han skal spise den fordi det kan hjælpe ham (-:
    Me endnu engang tusinde tak for alle jeres råd.
    Berner knus herfra.


  • #8   28. jan 2009 rkjopfrjmiprwogrefmrep.......... P.. også nogle har flyttet på mine taster (-:
    Undskylder stavefejlene, håber i forstår hvad jeg skrev alligeve (-:
    Det er sidst på dagen... beklager taste fejlene.


  • #9   28. jan 2009 Tomater skulle være godt...

  • #10   29. jan 2009 Ja jeg gav også tylle tomater i 6 mdr, det tog lidt af det, men aldrig det hele, og nu var Tylles meget voldsomt...

    Men ja held og lykke med det...

    Knus


Kommentér på:
HJÆLP !!! forhudsbetændelse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce