{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motion
  • #1   19. feb 2009 Min far cykler med hundene, men det er jeg sku for doven til smiley

    Alle vores hunde bruges på jagt, markprøver og udstilling, så de bliver jo trænet hver dag, hvor træningen flere gange om ugen er på højt niveau og derfor hårdt.
    Det er i hvert fald rigelig aktivering/motion for vores smiley


  • #2   20. feb 2009 Vi spiller meget fodbold med Chucky ..
    Han får massere af motion og han elsker det ..
    Det første han gør når han står op om morgenen er at tage bolden i munden og komme hen og spørge om vi ikk vil spille med ham ..
    Leg med bold og pinde, kan jo også være motion, bare de leger samtidig smiley


  • #3   20. feb 2009 jah.. jeg plager også at cykle med Simba, men de må bare ikke
    ha' halsbond på mens man gør det! for man kan resikere at den bliver kvalt..
    så når jeg gør det har han enden en segle på (staves) ellers så er han fri, men det er jo ikke alle der vil slippe sit dyrebare kæledyr fri...


  • #4   20. feb 2009 Jeg har altid hørt at det ikke er sundt at cykle med hunde , men kan ikke se hvad der skulle være galt, hvis de gerne selv vil ?

    Er der nogle af jeg andre der har hørt det ?


  • #5   20. feb 2009 Hej Nadja V.
    De kloge siger at grunden til at det ikke er godt at cykle med din hund er fordi man trækker den "skæv" de´t vil sige at når man holder i snoren og cykler skulle den være tvunget til at løbe skævt. Hvorfor må du ik helt spørge mig om. men ved at man kan købe sådanne en fjeder lignenede holder der kan sættes på cyklen der skulle gøre at hunden kan løbe normalt og så kan man jo vælge at bruge en sele til den hvis man er bange for at den bliver kvalt som Malthilde M skriver.


  • #6   20. feb 2009 Ja, det er nemlig det ..
    Men hvis den er løs, så skulle der jo ikke være nogen problemer ..

    Ville bare spørge for man får mange forskellige ting at vide af folk ..

    Men tak for svar smiley


  • #7   20. feb 2009 vi har en stor juletræs plantage hvor vi går op hver dag og så løber hundene frit rundt og hygger sig og nogle gange går vi en lang tur i skoven XD

Kommentér på:
Motion

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce