{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

en rigtig øv tur. {{forumTopicSubject}}

var inde i byen for noget tid siden med min dejlige amstaff Basse og vi gik bar stille rundt i en park, mig og min eks og min hund, så kommer der en løs puddel rendene og hopper lige i benet på min eks kæreste, jeg ved ik helt hva jeg skal gøre da jeg jo går med basse i snor, og vil jo ik at den hund angriber min hund også, så prøver at få hunden til at slippe mens jeg holder min hund væk (ska siges at han jo gik i snor) da vi endelig fik hunden til at slippe kommer der en ældre dame hen og får så hendes puddel i snor, så vil vi jo ha hendes nr og sådan fordi hvis der er sket noget slemt med min eks ska der sku forsikring på, og så svare hun så "i kan jo lade være med at gå sådan et sted med en kamphund som opfordre andre hunde til at angribe" HVAD tænkte jeg bare ?? min hund var ik engang indblandet i det... vi kom så på skadestuen og der er ikke sket noget slemt med min eks.. men hva fanden tænker den gamle dame lige på ??...

ih viste slet ik hvordan jeg skulle reagere for ble bare så sur og ked af det.... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en rigtig øv tur.
Kommentér på:
en rigtig øv tur.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce