De Maskuline Hanner

De Maskuline Hanner

Medlemmer: 108
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
2.113 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

foder til Labrador. foder til Labrador.

hej

Jeg har en labrador på 2½ år der har hud problemer/ allergi. Så nu han kommet på noget vildt dyrt foder der hedder skin support, men har lige fået af vide af en kollega hvad der også er godt for en hund med hud problemer. noget der hedder Sensitive Skin en 12 kg. Og vil høre om noget har erfaringer med det?

Da jeg bliver nød til at købe sådan noget dyrt noget der har fiske olie og styrker min hunds emunforsvar.
Han har været på hypo... noget der var allergi foder også.

Og har fået af vide at min hund skal ha sådan noget foder, for ellers ryger han for meget til dyrlægen og får spræøjter og piller og det syndt. det kan jeg ikke byde ham mere.

Håber på at høre fra folk med gode ideer mm.

Vh Louise

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder til Labrador.
  • #1   9. jun 2009 Jeg kender desværre intet til allergifoder.
    Vi bruger Biss.

Men her er link til det der Sensitive Skin:
    (link fjernet)

• #2   9. jun 2009 Kingsmore er godt til allergihunde. Det er naturligt hundefoder og indeholder alt det vilde hunde finder og spiser i naturen, såsom bark og urter. Det kan varmt anbefales ;o)

• #3   9. jun 2009 prøv at melde dig ind i gruppen .. barf .... det skulle også hjælpe på nogen .. god bedring med Tyson

• #4   10. jun 2009 mange tak.
    Er meldt ind i barf, men syntes ikke det virker som noget Tyson kan tåle

Har fået af vide han har et dårligt immunforsvar smiley Bare træls når han ikke er ældre.

• #5   12. jun 2009 ja det er synd for ham .. han har været meget igennem

• #6   13. jun 2009 Jeg synes du skal prøve Kingsmore. Det er et rigtig godt foder og jeg har endnu ikke hørt om nogen hunde der ikke kan tåle det..

• #7   13. jun 2009 ja det har han godt nok, er også derfor jeg bare skal ha det foder der hjælper ham bedst muligt nu.
    Overvejde om det var værd for ham at leve, når han så tit er ved dyrlægen og bliver stoppet med piller. Men han har det jo godt når det er.
    Han nyder jo virkelig livet på landet, Så kan ikke få mig selv til at sige at nu det slut.

Tanja, okay hvad er det for noget foder? og hvad koster det?
    For vil helst ikke ha noget foder der ikke hjælper så han igen ryger til dyrlægen. smiley

• #8   18. jun 2009 Det er noget foder som er lavet på naturfoder, altså foder som hunde vil finde ude i naturen, hvis de levede der, altså bark urter osv. 12 kg foder koster enten 349 eller 379 kr. Foderet er lavet således at hunde med allergi, sart pels og andre problemer fungere rigtig godt på det foder. Jeg har arbejdet ved en dyrhandel, hvor jeg anbefalede det, har selv brugt det og har kun en rigtig god erfaring med foderet.

• #9   20. jun 2009 hej Tanja

Tusind tak. Kan du huske hvad det hedder??
    For Tyson er stadig på piller, men er begyndt at klø sig lidt igen så tror ikke på det virker det foder.

• #10   21. jun 2009 Foderet hedder Kingsmoor og ikke andet. Findes i 4 kg og 12 kg poser.

Du kan kigge deres hjemmeside www.kingsmoor.dk og se hvem omkring dig der sælger det ;o)

• #11   21. jun 2009 hvis han kloør igen skal du snakke med dyrelægen .. så må de finde på noget andet .... ingen er jo interesseret i at han har det dårligt

• #12   21. jun 2009 tak Tanja

Jeps Karin han skal afsted den 2/7
    Er bare trær af han skal ha alt det medicin og dyrt mad når det alligevel ikke hjælper. og kan ikke se jeg gør noget forkert som ejer.

Kommentér på:
foder til Labrador.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce