{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.393 visninger | Oprettet:

Bange for hund! {{forumTopicSubject}}

Ved ikke lige hvad jeg vil med det her indlæg men det kommer altså alligevel!

Jeg rider på en privat gård med ca 16 heste. På den anden side af vejen har de får og nu også en hund (tror det er en belgisk hyrdehund eller tervuerne).
Første gang jeg så den var jeg ude og ride på banen og hørte den gø så hesten hoppede for fuld kraf af chokket (hun er ellers ikke nervøs) Rider så tilbage for at vise hende at den ikke er farlig og kan nu se den ordentligt. Det er vist en stor hvalp. Den var med ejeren ude og slå græs på en indhegnet mark men spurtede til hegnet og forsvandt af syne. Forventede hvert sek at se den løbe om hjørnet og springe efter hesten! Dette skete dog ikke smiley tror ikke den kan komme ud af marken.
Har nu set den der på marken et par gange og den gør og følger os langs hegnet. Det er en hyrdehund men er så bange for den vil angribe hvis den finder ud! (Den logrer men virker meget overgearet når den ser heste)
Da jeg red forbi i dag kunne jeg mærke at hesten kun spændte pga min nervøsitet. Hunden var inde i huset og vi kunne høre den gø og hver gang ejeren skældte ud 'råbte' den tilbage til hende.

Som sagt. Ved ikke lige hvad i skal med det her... Men hvis i har gode råd til hvordan jeg bliver mindre bange så kom med dem!!

Det mærkeligeste er næsten at den ligner min Coda en del med den sorte maske osv!

Tak fordi i lyttede smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange for hund!
Kommentér på:
Bange for hund!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce