{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Gå ture {{forumTopicSubject}}

Vi var ude og gå i dag med Vores 2 dejlige hunde.. en rottweiler Bimmer på 7 mdr og en lille pekingeser på 6 år... super dejlige hunde.. smiley
der er sådan et stort grønt område ikke så langt fra hvor vi bor vi plejer altid at gå der ned og slippe hundene, vi tager dem dog i snor hvis vi møder andre hunde for vi ved jo ikke om ejerne vil have at vores hunde kommer løbende over til deres...

men kom sådan til at gå og snakke med kæresten om hvor synd jeg egentlig sys det er at hunde ikke må hilse på hinanden.. vores må altid hilse på de hunde de møder medminder ejeren siger at den ik kan med andre eller noget..
bare i dag mødte vi en schæfer hvalp på 7 uger den måtte godt lige snuse til Bimmer, men ikke lege eller noget selvom den virkelig gerne ville ejeren trak den faktisk bare videre, så mødte vi en anden hvalp på omkring ½ år eller noget.. den måtte overhovedet ikke komme hen til os, og en voksen golden retriver måtte heller ikke hilse..

altså sys det er synd for hundene... de er jo folk dyr og vil gerne lege.. og sys bare mange mennesker i dag lader ikke deres hund snakke med andre hunde de møder... det er jo trist egentlig... de vil jo gerne...

bare en lille tanke fra mig..
undskyld det blev så langt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gå ture
  • #1   19. sep 2009 Der forstår jeg det godt, når han ik kan med hanner, min gamle hund kunne heller ik med andre hanhunde og jeg nævtne det hvis folk kom forbi bare for at så de ik kom over, men hvis det var en tæve fik han altid lov at snakke..

    Bimmer må snakke med alle han elsker alle hunde små som store... men det er bare ingen hunde vi møder der må hilse.. sys bare det er så synd for de hunde, kan selvf forstå hvis de ik kan med andre hunde men hvis de elsker alle hunde så kan jeg ikke se problemet..

    jo folk er måske bange for overfald, men siger gerne til folk at Bimmer aldrig ville gøre en flue fortræd.. bare for at de kan løbe og lege lidt... men det er nogle folk ligeglade med


  • #2   19. sep 2009 først vil jeg lige sige at der skulle stå 7 mdr ik 7 uger smiley sorry min fejl..

    men ja det er jo ejerne der bestemmer.. men jah når hundene har set hinanden an og hvis de godt kan snakke sammen sker der jo intet ved at lade dem lege...


  • #3   19. sep 2009 Luka må da osse hilse på alle søde hunde... og det har han stor fornøjelse af....

  • #4   19. sep 2009 annelise H

    Nemlig.. Bimmer må hilse på alle hvis de andre lader ham lov.. og han elsker når han endelig får lov at hilse... det er bare ik så tit vi møder nogle han må hilse på længere... og det kan måske godt være fordi han er rottweiler, men det må da gi lidt at han går sammen med en lille pekingeser.. smiley


  • #5   19. sep 2009 det kan også være..

    tænker også lidt det kan være alle de overfald af muskelhunde der har været..
    og ja vores er jo en rottweiler nogle siger jo det også er en muskelhund..
    og vi er 2 unge mennekser jeg er 21 og min kæreste er 20 , det er altid ham som går med hunden, og han har enten meget kort hår eller slet ingen hår på hovedet.. ved ik om folk tænker.. "fuck en rottweiler og 2 unge mennesker det kan umuligt være godt" men nu har vi jo den lille pekingeser molly med.. men ja kan være folk ikke tænker over det hehe..
    men ja.. ville da være en ide hvis folk bar engang imellem havde tid til at lufte deres hund og give den go tid når de var ude og lade den hilse også...


  • #6   19. sep 2009 Ja det er jo det.. sårh det kan godt være det har lidt med det at gøre.. men ved jo ikke helt..

    men jah nu har jeg selv haft muskelhund (amstaff) og han var nu bare sød og rar, han kunne ik med hanhunde til sidst pga 5 overfald, men når vi var ude og gå satte jeg mig også end med ham fordi han altid hoppede op og ned når der kom ander hunde fordi han helt vildt gerne ville snakke (i starten ihvert flad det blev værre efter flere overfald) så satte jeg mig ned med ham så han slappede mere af...

    så når jeg går alene med bimmer (dette sker dog ikke så tit da vi jo har 2 hunde) så sætter jeg mig også ned med bimmer og snakker med ham fordi han helt vildt gerne vil over og snakke og det er jo så langt fra alle vi møder som gider snakke


  • #7   19. sep 2009 Tina og Alex N

    nogle af de hunde vi møder, møder vi faktisk flere gange om ugen nogle gange flere gange om dagen.. og ja efter noget tid kunne man måske godt sige at de måtte hilse og hvis de så kunne sammen der kunne de jo godt lege sammen... men det er jo hvad folk vælger for deres hund


  • #8   19. sep 2009 Gonzo må os godt hilse på andre hunde hvis deres ejer os sys det en god ide.. han elsker simpelthen at hilse.. han blir os så glad og så går han stolt videre heh

  • #9   19. sep 2009 Anne Mette J

    jah vi vil jo helst også hilse på alle de hunde vi må men folk er ikke så glade for det...


  • #10   19. sep 2009
    - Kan nu ogs være pga. af Parvo fortiden (:


    Men ellers ja enig !! Soffi elsker skam ogs bare at lege med andre hunde :K


  • #11   20. sep 2009 » Charme&Ullen(T*S*S) «

    Jah det kan også ha noget med det at gøre, men smittede det ik kun gennem afføring ? eller det har i hvert fald hørt at det smittede på den måde men ved ik...


  • #12   20. sep 2009 R.I.P Basse smiley altid elsket altid savnet < SV:

    Jo men nu er det jo naturligt at hunde snuser hinanden i skridtet..
    Og vis der er rester, kan det jo smitte .. smiley


  • #13   20. sep 2009 » Charme&Ullen(T*S*S) «

    Ja det jo selvfølgelig rigtig.. så langt tænkte jeg jo ikke lige.. flot flot smiley
    men ja kan godt forstå folk er nervøse for parvo har hørt det skulle være mega slemt... var utrolig bange for vores Bimmer havde fået det for et par dage siden, han havde heldivis bare en slem omgang maveinfektion.. som heldigivs er godt igang med at være helbredt xD


  • #14   20. sep 2009 God bedring med ham ;D

    Og godt det ik var parvo smiley


  • #15   20. sep 2009 Takker han er meget mere frisk nu og vi har brugt hele dagen på at lave en HEL masse skånekost vi har kogt en milliard (eller bare 3) kyllinger og pillet dem og skåret kødet i små stykker og frosset ned så det er klar til ham de næste par dage og han ska allerede begynde at ha blandet sin egen mad i siger dyrlægen sår det går bare skide godt fremad smiley mega dejligt xD

  • #16   20. sep 2009 Det var da godt smiley

Kommentér på:
Gå ture

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce