{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

At være selvstændig {{forumTopicSubject}}

Tjaa hvordan er det nu lii man er det:-)hehe..

Det er svært at forklare, men jeg føler HELE tiden jeg skal ha et hankøns væsen i mit liv til, ellers blir jeg rastløs?? gir det mening?? og NEJ jeg er ikke typen der er sammen med alle, har været samm med 3, så det har intet med sex at gøre..
Men har mødt en super dejlig fyr, og vi har været lidt on/off i 4mdr, og for ham er det udelukkende sex, selvom han bruger meget tid på mig. Jeg ved godt han aldrig kommer til at sys det er mere end sex og det sys jeg jo, men jeg er så afhængig at jeg ikke kan gå.. Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at slutte det. Eller jo det gjorde jeg idag og trak i land 30min senere:-(
ja undskyld mit piveri, jeg fatter bare ikk helt min hjerne i det her??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At være selvstændig
  • #1   16. dec 2009 Jeg har været single i 15 år og jeg har ikke brug for en mand. Naturligvis kan jeg da godt savne en at holde i hånd med og hygge og sådan, men ellers har jeg ikke brug for nogen. Klarer mig selv helt fint

• #2   16. dec 2009 Jeanette: kom med guldkornene:-) Er heller ikke fordi jeg ikke kan være selv, men mangler en til at bekræfte mig..

• #3   16. dec 2009 jeg har været single i 1,5 år nu her og jeg savner da en at dele hverdagen med! en at dele alle de gode og dårlige ting og lave forskellige ting...

men jeg tror desværre ikk jeg er helt ovre mit brud med eks'en heelt endnu, så tager det stille og roligt=)

men jeg må nok igang med datingen her i 2010=) se tråd i forum om lidt=)

• #4   16. dec 2009 Har det som Jeanette :o)

Jeg er nået dertil hvor jeg ikke kan være i et normalt forhold. Bliver simpelthen kvalt. Har så meget brug for min frihed og selvsstændighed.

Men heldigvis er der andre måder at have et forhold på uden at man skal vælge det traditionelle.

• #5   16. dec 2009 tror måske også det afhænger lidt af alder osv???

altså jeg er jo 25 og jeg vil sååå gerne have en familie, især nu jeg ser hvor skøn min niece er=) har altid elsket børn og kan da godt mærke jeg vil snart=)

men hvis man har sine børn osv kan jeg godt forstå man "kan klare sig" alene... det er jo dejligt=)
    ingen man skal kryds aftale med osv=)

• #6   16. dec 2009 Altså, for mit vedkommende har det intet med børn at gøre..

• #7   16. dec 2009 Jeg er 27 og har ikke børn så den holder ikke helt. For mig handler det om at jeg da jeg boede hjemme følte jeg var i fængsel.

Har stadig mareridt om at jeg bliver nødt til at flytte hjem igen og være underlagt andres vilje.

• #8   16. dec 2009 Opskriften?

At mænd er nogle svin og tager røven på dig..

• #9   16. dec 2009 Jeanette: Lyder en anelse bittert. Lidt mere sukker i så går det :o)

• #10   16. dec 2009 ok=) det var bare et gæt=)

• #11   16. dec 2009 Jeanette: ja jeg begynder at tro det samme:-( men jeg er den type der hellere vil ha 5min med dem end ingenting

• #12   16. dec 2009 Sanne: nej pjat da *GG*

Aj, det er nok noget med at jeg er meget genert og ikke har nogen selvtillid eller noget selvværd. Jeg er ikke god til at være ude iblandt mange mennesker, og så er det altså svært at finde den eneste ene.

Jo jeg vil da gerne have en kæreste, don't et me wrong, men er han et sted?

• #13   16. dec 2009 har været singel nogen år nu og ælsker det...

men nu var dog mine 2 x-er nogen svin , den ene begynte efter 7 år at tæve mig og den sidste blev familiens yndling og alle fikk chok da jeg opdaget at ham lavet kreditkort i mit navn og incasso ringet til mig for at kræve penger jeg ikke viste om ... skindet bedrager.... jeg blev faktisk anholdt i sommer pag min ex , var på ferie i danmark ( bor i norge nu ) og skulle andmelde at min pengebok blev stjålet , og han idioten har forfalsket mit navn i danmark også , fået udbetalt næsten 200 000 danske kr i mit og hans navn og flyttet min adresse til spanien ( jeg flyttet fra danmark til norge) men blev løsladt og fået papir at jeg ikke bliver siktet da de kan se det på min underskrift osv ... Pass jer for mend hehe , og ja begge 2 tog næsten alt jeg ejer , så måtte starte på nyt at købe møbler osv...

så jeg trives med at være singel og kan bestemme hvad jeg vil... har en ælsker som jeg mødes med af of til og er fornøyd med det smiley

• #14   16. dec 2009 Jeg nyder at være alene... og hvis jeg nogen sinde finder en mand der er interessant, skal jeg ikke bo med ham... gider ikke være afhængig, det har jeg været af mine unger i mange år....
    Men jeg kender flere, der har det lissom dig... jeg tror det er et spørgsmål om at lære at holde af sig selv og sit eget selskab.... gør man det, behøver man ikke en til at bekræfte sig....

Kommentér på:
At være selvstændig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce