{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Underlig opførsel ... {{forumTopicSubject}}

Hej alle kære medlemmer. Juleaften opførte min hund sig som han aldrig har gjort før. Vi holdt juleaften sammen med en del mennesker der også havde hund, en hvalp på 10 mdr. i løbet af aftenen går min hund fra at være glad som han plejer til at være bidsk og sur. Jeg ville have ham til at dække, men hvor han så begyndt at knurre, vise tænder og snappe efter mig. Han skulle jo sættes på plads, eftersom han jo opførte sig uacceptabelt, men han brød sig ikke om at jeg ville bestemme. Jeg opgave irettesættelsen og efter ½ time var han god igen.

Kan det være fordi han følte sig presset og stresset af alle de mennesker ( vi var 14) eller fordi hvalpen rendte ham konstant i røven og han bare ville have fred??? Det skal sige at jeg ALDRIG har oplevet det før. Og vi har tit været mange hvor han intet har gjort...

Kærligst Natalie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig opførsel ...
  • #1   31. dec 2009 Selvfølgelig følte han sig stresset og presset.
    Især har det da været belastende at have en overkåd unghund hængende efter sig konstant.
    Og du svigter ham voldsomt, ved yderligere at øge presset ved irettesættelsen, hvor din hund ellers er i sin gode ret til at sige fra.

    Næste gang sikrer du ham fred og ro istedet for, så han kan stole på dig igen.


Kommentér på:
Underlig opførsel ...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce