{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund hyler
  • #1   20. jan 2010 Lad hunden blive hjemme mens du handler ind...

    Du ved aldrig om der kommer et barn i nærheden af den eller at der er en anden hunde ejere der syntes de skal mødes mens dig er 'sat fast'


  • #2   20. jan 2010 Eller at der er en der synes den er sød, og tager den med hjem.

  • #3   20. jan 2010 hvis du gerne vil have din hund stjålet,så er det et godt bud at sætte den på krog udenfor en forretning--jeg kan godt forstå at hunden hyler---det ville jeg også gøre.

  • #4   20. jan 2010 jeg plejer heller ikk og gøre det

  • #5   20. jan 2010 Steffani:

    Undskyld, men synes at du modsiger dig selv lidt. Du starter med at skrive: "hver gang jeg sætter min hund et sted"
    Og nu skiver du at du ikke plejer at gøre det.

    Hvis det ikke er noget du plejer at gøre, så kan det vel ikke være at problem at din hund bliver ulykkelig når du efterlader hende ude foran en butik?


  • #6   20. jan 2010 Hvis du vil have hun ikke hyler skal du jo lære hende at kunne sidde derude uden at blive bange/utryg. Man træner det ligesom alenehjemmetræning.

  • #7   20. jan 2010 Med så mange hunde der bliver stjålet tør jeg heller ikke binde min hund alene, nogen steder.

  • #8   20. jan 2010 ja undskyld...

    når vi går i gå gaden er hun med få da må hun komme med ind i de butikker jeg går i... men hvis vi er på gå tur og jeg lig skal hente mælk ell sådan så bliver jeg jo nød til og stille hende udenfor...

    er samme problem hvis vi er ude og køre og jeg bare lig skal ud af bilen så hyler hun


  • #9   20. jan 2010 Min hund får stadig lov at sidde udenfor når der handles ind. Nu er hun så også meget langt fra at være modehund. Men vil ikke lade frygt styre hele mit liv (alting med måde selvf.).

    Jeg bor i en lille bitte by hvor alle kender alle og kriminaliteten er så godt som ikke-eksisterende ...

    Hvis jeg er i Vejle får hun ikke lov at stå udenfor.

    Men selve hysteriet med at man ikke man tage sin hund med nogen steder fordi den kan blive stjålet synes jeg er gået over gevind.
    Den kan lige så vel blive stjålet mens den er alene hjemme eller sidder i bilen.

    Steffani: Som sagt er det ikke noget du kan forvente din hund kan uden at blive ked af det. Det skal trænes lige som alenehjemmetræning :o)


  • #10   20. jan 2010 ja ok skal jeg gå ind i butik og hvis hun hyler skal hun have det og vide og går jeg inden uden hun siger noget skal hun have godbid

  • #11   20. jan 2010 Måske du kan starte med at sætte hende foran butikken.
    Gå lidt væk og så tilbage igen ... Så hun ser dig gå og komme tilbage igen og igen og igen.
    Her kan du godt rose hende :o)

    Og så øge afstanden til hun ikke kan se dig.

    Hun skal ikke nå der til hvor hun hyler, du skal komme INDEN hun hyler.

    Når hun er tryg ved det så øg tiden. Hvis først hun hyler så bliver du nødt til at vente til hun holder op så hun ikke belønnes for hyle ved at du kommer ud til hende.

    Når du kommer ud til hende så tag hende og gå. Ikke lave en stor gensynsscene ud af det. Sig evt. dyygtig vov og giv en guffer og kom så videre.

    Lad være med at gøre en masse ud af det fordi så bekræfter du hende i at det var frygteligt farligt det hun lige var igennem.

    Hun skal lære det er noget helt naturligt at moar lige går et par minutter og at moar selvf. ALTID kommer tilbage.

    Tror du skal starte stille op for hun lyder ikke til at være tryg ved/vant til at du går fra hende.

    Du skal holde op med at sætte hende derude før hun er tryg ved det. For når hun græder fortæller hun dig jo at hun er bange/utryg og det skal du respektere.


  • #12   20. jan 2010 det vil jeg da prøve

Kommentér på:
hund hyler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce