{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Er det for koldt? {{forumTopicSubject}}

Jeg skulle starte til træning i aften, men min chihuahua hvalp smiley
Men jeg er pludselig blevet lidt i "tvivl", og det kan godt være det bare er mig som er lidt sippet - men er det for koldt til at lade hende tage afsted uden at have dækken på? For her hos mig, blæser og regner det så selv jeg syntes det er koldt udenfor!! Og jeg kan ikke helt bestemme mig for, om det er dumt at tage afsted med hende, for vores træning vare omkring 1 times tid ( fra 6 til 7). Og da jeg ikke har investeret i et dækken endnu, som kan hjælpe hende lidt med at holde varmen (da hun ikke er så stor, 3½ måneder), så skulle hun afsted uden i aften - Men jeg er bange for det bliver alt for koldt?


- Men er jeg bare sippet, eller hvad syntes i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det for koldt?
  • #1   20. apr 2010 Idag er det måske køligt nok, og især hvis hun er en lille én :))
    Men jeg havde altid et dækken med, i tilfælde af hun frøs.. smiley Så en god ide, er, at få et dækken til hende, du kan have med dig smiley

    Men jeg synes bestemt du skal tage afsted, og i tilfælde af at hun fryser, må hun bare under din jakke - men du får en del gode tips med hjem som du så kan træne med derhjemme med hende smiley



  • #2   20. apr 2010 Jeg skal helt sikkert også ud og have købet et dækken, jeg har bare slet ikke tænkt videre over det, fordi det har været så godt vejr på det sidste smiley

    Men tak for jeres "råd" - jeg ser lige hvordan vejret bliver, hvis det bliver værre tror jeg at jeg venter til næste uge. Men hvis regnen stopper, så må vi bare prøve at tage afsted, og så må hun ind under jakken eller noget.


  • #3   20. apr 2010 som det er i dag ville jeg klart få et dækken på hende og have et tæppe med

  • #4   20. apr 2010 Ja det ville jeg helt sikkert også have gjort - men problemet er, at jeg ikke har fået købet et dækken. Og jeg har ikke mulighed for at komme forbi dyrebutikken inden jeg skal afsted, så jeg kan ikke nå at få købt et dækken.

  • #5   20. apr 2010 Det siges at de kort håret Chihuahua'er har brug for et dækken til når der er koldt. Min nabo har en lille hund, og den fik lungebetændelse Pga der var for koldt. Så nu går den altid med et dækken når der er koldt. smiley

  • #6   20. apr 2010 har du en sok eller en gammel trøje du vil klippe i stykker --

    jeg brugte et ærme fra en trøje da jeg fik pølse for over 10 år siden - der kunne man sku ikke få bluser til hunde som vi kan i dag.. så klippede ærmet af og to huller til forben - hovedet ud af ærmet der hvor armen kommer ud og bagben ud der hvor man har klippet.

    det er ikke super smart med funker -


  • #7   20. apr 2010 Jeg havde faktisk lidt overvejet at tage et eller andet og klippe til - men er bare bange for det ikke er tykt nok, da jeg ikke har noget tøj/sokker som er så tykt..

    Men jeg må lige se - for nu regner det bare endnu mere end før.


Kommentér på:
Er det for koldt?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce