NyChihuahua

NyChihuahua

Medlemmer: 430
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
784 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Foder mængde RC? +hvad bruger i`? Foder mængde RC? +hvad bruger i`?

Hejsa .

Ja først har jeg lige et spg , hvor meget skal jeg give min hvalp ? På de pakker jeg har fra RC står der mdr og voksenvægt nemlig .. pt får han 50g om dagen.

der kunne i mine øjne godt stå efter antal g eller kg + uger

Og hvilket foder bruger i ? jeg er ved at kører ham meget stille over på RC chihuahua da han har fået spicifik (staves?) og mini 33 fra RC .

Han får hvalpefoder RC mini 33 og chihuahua .

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder mængde RC? +hvad bruger i`?
  • #2   3. aug 2010 og hvad har du sat voksenvægten til ::)?

• #4   3. aug 2010 okay tak:) jeg giver også efter en voksenvægt på 2kg - så må vi se hvordan han former sig smiley

• #6   5. aug 2010 Pedro får Specifik hvalpefoder til små racer, når han gider spise det, han er 16 mdr. men er ikke så stortspisende, så han har bare mad stående... Og han har kun godt af det ekstra som er i hvalpefoderet eftersom han ikke er stor og tyk (-: Hmm.... Men spiser Dielsel alt du serverer eller er han kræsen ?

• #7   5. aug 2010 marlene - han spiser de 2 slags som nævnt smiley han virker ikke kræsen da han igår (jeg kiggede lige væk 2 sekunder) delte han lidt æble med min søn - så har ikke set ham kræsen .

han spiser også de 2/8 med det samme de 2 gange om dagen . (ca 50g á 2 gange)

• #8   5. aug 2010 Nårh oki, men så har du det jo bare dejligt nemt, så er det jo bare at prøve dig frem hvilket fodermærke du synes fungerer bedst til ham (altid godt at vælge det hvor hunden skider mindst :o) heheh, for så optager han mest muligt... Og så er det jo bare at kigge på pelsen og sådan også... Både RC og specifik er jo gode fodermærker, så det er jo kun små ting der kan gøre forskellen på hvad du synes bedst om, hvis han uden problemer spiser det (-:
    Og 50 g. lyder okay så vidt jeg husker, du kan jo bare kigge lidt på ham, bliver han tyk så doser lidt ned og for tynd så op... (-:

• #9   5. aug 2010 malene - okay smiley ja det er vel bare at bruge øjnene - hvor meget skider en hvalp da ca ?:) (det er første gang jeg har en hvalp hvalp fra 8uger smiley )

• #10   5. aug 2010 Åhhhh, ved faktisk ikke om en hvalp skider mere end en voksen, det har jeg aldrig tænkt over, hmmm.... Men du kan jo teste ved at tælle i en uges tid på det ene foder hvor mange gange om dagen og så evt. prøve et andet og så tælle der... Men tror ikke der er den store forskel da det er de gode foder du gerne vil bruge (-:
    Men nogen hunde reagerer jo meget forskelligt på de forskellige slags selvom det er mærkevarer (-:

• #11   6. aug 2010 heh ja det er rigtigt smiley er ellers ikke glad for RC - i hvert fald ikke til katte smiley nu må vi se vil (som dig) gerne bruge noget med mindre korn i - men stadig til chi'er .. skal lige undersøge markedet smiley og vil i hvert fald bruge RC frem til 8 uger .

Kommentér på:
Foder mængde RC? +hvad bruger i`?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce