{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

At sælge sin poms {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe gået med fornemmelsen af at Cooper er en stakkels forsømt hund hjemme hos os. Han bliver ikke stimuleret, jeg er meget syg så han bliver kun lukket ud i haven for tiden, og min mand arbejder ekstra fordi vi er presset pga min sygemelding.
Og man kan naturligvis mærke det på ham, han er helt oppe at køre hele tiden og gør meget og er panisk for at være alene hjemme, og vi har bare ikke overskuddet til ham. Det er så pinligt at indrømme det, men det er bare så svært for mig at rumme det hele.
Jeg har så mange gange siddet ved computeren og forsøgt at oprette en salgsannonce, men hver gang ligger han og kigger på mig, og jeg kommer fra det igen, for han er den skønneste hund. Jeg ville bare sådan ønske han kunne få noget bedre end det vi kan tilbyde ham.
Jeg har det ydermere svært med at afsætte ham til endnu en familie, han har været 2 steder inden han blev 10 måneder og det er han mærket af, han er blevet meget tryg ved os og jeg føler at det vil være det der får hans bæger til at flyde over så det slår helt klik. Men man kan jo heller ikke bare aflive ham, det nægter jeg simpelthen.
Er der nogen af jer der kan sige mig hvad I ville gøre hvis I var i min situation?
Og ja, jeg ved godt at jeg burde tage mig sammen og gå med ham, men lige nu er vores situation den at der kommer en støttekontakt person og hjælper mig ud af døren 1 time om ugen. Så at gå alene med ham er ikke en mulighed.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sælge sin poms
Kommentér på:
At sælge sin poms

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce