{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

Gøende hund. {{forumTopicSubject}}

Nu kan jeg snart ikke klare det mere!
Chiki gør som om hun får penge for det.
Vi må ikke deltage i et kommende agility stævne pga. der ikke må være gøende hunde derinde.
Vi kan ikke gå forbi en uden hun gør eller knurre af dem.
Hundene endnu værre'

Vi har prøvet med godbidder. Af ALLE slags.
" NEJ " helt nede fra maven.
synge sange og smaske.

hvad skal jeg gøre? Nu er jeg SÅ træt af det..
Hvad kan jeg gøre. Jeg går snart helt ned.
Mig, min mog og min far har trænet det HELE tiden.
Hvad gør vi galt? hvad skal vi gøre?
Det kan ikke passe at Chikis gøen skal aflyse vores agility.?

- NKB ©


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gøende hund.
  • #1   14. dec 2010 Hvorfor gøer hun? Er det opstemthed?

  • #2   14. dec 2010 Jeg ved det faktisk ikke.
    Til Agility er det nok lidt " Jaloux ". For hver gang de andre skal til at løbe, eller kommer forbi hende. GØR hun.



  • #3   14. dec 2010 Har i prøvet at lære hende at gø på komando og så med en slut kommando?
    Når hunden så har fanget det med slut kommandoen, kan det være nemmere at vende dem fra at gø...


  • #4   14. dec 2010 Dumle gøede meget til træning. Han gøede fordi han var ivrig og ikke syntes det gik stærkt nok, men belastende alligevel.
    Vi fik løst problemet da vi startede til klikkertræning. Først fik vi betinget klikkeren så han var klar over at klik=godbid. I to uger var det gøen der var fokus på. Hver gang Dumle gøede afbrød vi whatever øvelse vi havde gang i og han blev sat væk til timeout. Så snart han stoppede med at gø klik+godbid og det mange gange hvis han fortsat ikke gøede. Så kunne han komme lidt med ud og blive klikket + få godbidden på vej ud og til sidst kunne vi starte øvelser op uden gøen.


  • #5   14. dec 2010 "Vi må ikke deltage i et kommende agility stævne pga. der ikke må være gøende hunde derinde"


    WTF.. Det må være noget de gør for at holde sheltierne væk...


    Men ved i hvorfor hun gøer? Keder hun sig, er hun bange, vil hun bare have opmærksomhed? Der er forskellige måder at tackle de forskellige årsager.


  • #6   14. dec 2010 VI tror hun gør til agility pga. jalouxi.
    Hun vil gerne løbe. Og så har hun fået
    sig en lille " Ven " som hun syntes er hendes.
    På gåturen gør hun nok for at beskytte os.
    Men hun er super modig med snor.
    Tages snoren af er hun en kylling.

    Så jeg ved ærgeligtalt ikke så meget om hvorfor hun gør.


  • #7   14. dec 2010 Jeg ved ikke hvordan jeg missede at hun gøer ad andre, men det lykkedes altså i første omgang. Sorry.

    Hvs i er medlem af DKK (kræver ikke at man har DKK hund), så kan i ringe gratis til adfærdsrådgivningen, ellers vil jeg anbefale at i fik en behandler på. Det koster godt nok nogle penge, men hvis i føler at i allerede har prøvet alt, så tror jeg at det er vejen frem.


  • #8   14. dec 2010 Vi træner agility i DKK Viby
    Så, hvis mine trænere ikke kan give et råd.
    Vil jeg bruge min løn på behandling.
    tak! (:


  • #9   14. dec 2010 Jeg ville vælge at træne intensivt på gøen og så fjerne hunden fra pladsen hver gang den starter og først gå tilbage igen når den er holdt.

  • #10   14. dec 2010 Har også en gøen hund og det er pra stress og for der skal ske noget. og at gå væk med ham virker ikke her for så sker der noget. så jeg er begynt at tage ham under armen når han gør og det hjælper....

    "Vi må ikke deltage i et kommende agility stævne pga. der ikke må være gøende hunde derinde"

    øhhh hvad er nu det for noget


  • #11   14. dec 2010 Jeg ved heller ikke hvorfor, det er i en hal og de vil ikke have nogle der gør som Chiki.
    Min træner ringede og spurgte en formand.

    Jeg vil så idag spørge om hun ikke bare kan blive siddene i bilen til vi skal løbe.


  • #12   14. dec 2010 Har ikke læst det ovenstående. Men kan huske at det ikke er mere end en uge siden at du skrev om samme problem og søgte råd. Du lære ikke en så "gammel" hund at stoppe med at gø fra den ene dag til den anden det tager lang tid med tålmodig træning. Så må du fokusere alt din energi på at lære din hund ikke at gø og i den periode til side sætte agility, og kun bruge agility området som træningsområde til at lære hende ikke at gø.

Kommentér på:
Gøende hund.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce