{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.331 visninger | Oprettet:

Sikke en Grim oplevelse :( {{forumTopicSubject}}

Mumle min lille Hvalp på 14 uger ville hoppe op i sofaen (hvilket han altså ikke kan endnu ..) , og hoppede så med meget kraft op i marmor bordet . så han løb sidelæns og sagde en lyd jeg aldrig har hørt et dyr sige . ikke skrigen , heller ikke knurren , mein noget der imellem... smiley han løber sidelæns rundt om sofaen og jeg kan bare ikke fange ham . - da jeg får ham op er ham total stiv som en hund der her epelepsi .. smiley - og han ryster og siger den her lyd stadigvæk.. jeg holder ham ind til mig , og lidt efter lidt slapper han lidt mere af .. - men det er slet ikke overstået smiley - han er slet ikke sig selv. total blank i sine ellers så flotte sorte øjne . - og vi snakker om lige at se tiden an .. og ren refleks tænker jeg 'chok-tilstand' og tjekker hans tanskød som er KRID HVID .. smiley Så med det vuns jeg ringer til min dyrlæge og afsted det går .. 10 min efter var jeg hos dyrlægen . og ganske rigtigt - han var gået i chok . og han hjerne var begyndt at hæve .. da han har slået sig direkte der hvor han har åben fontanel , så han får noget der får hjernen til at trække sig sammen igen , og noget der gør han kommer ud af den chok tilstand .. og så kunne vi ellers køre hjem igen ... med en meget træt hund ..
idag er han heldigvis sig selv igen .. Og lidt til .. '' fræk som en slagter hund smiley ''


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en Grim oplevelse :(
  • #1   23. feb 2011 det har vi også her hjemme .. Men da det var på Jobbet det skete .. havde jeg desværre ikke lige forudset det smiley

  • #2   23. feb 2011 og de må ikke hoppe op eller ned eller gå på trapper før de er omkring et år, for at skåne knæ

  • #3   23. feb 2011 ja helt enig... de er livlige de små skønne dejlige vidunderlige vapser...

  • #5   23. feb 2011 jeg løfter alle mine op og ned . også de små de ved også godt at de ikke må hoppe ned .. og de kan jo ikke hoppe op .. men de prøver jo .. smiley

    Men alt er heldigvis ok igen .. dy.dyr sagde godt nok til mig at var vi ikke kommet havde han været død i nat .. så er sku glad for mit ganske alm. dyretekke smiley


  • #6   23. feb 2011 Det må være dejligt med hvalpe der ikke selv vil hoppe ned af sofaen.. Både da Paya var hvalp og Thea nu, er ikke til at styre, de springer bare. Har købt en hundetrappe som står for enden af sofaen, den har Thea heldigvis fattet at hun skal bruge. Men sker der noget meget spændende har hun ikke tid til at bruge trappen.. Suk.. Men det går nok, hun er en ret robust baby smiley
    Men øv for en oplevelse Mizze! smiley Godt I kom afsted til dyrlægen - vildt at hjernen hævede sådan op! :-S Har din hvalp en meget stor åben fontanel?
    Har heldigvis aldrig haft en hvalp med åben fontanel! Shika har en lille bitte åbning, men hende fik jeg jo heller ikke som hvalp smiley


  • #8   23. feb 2011 ann- sophie - han har ikk-e meget åbent .. men han er lidt .. og ramte desværre bare klokke rent smiley men det har været større ...

Kommentér på:
Sikke en Grim oplevelse :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce