{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. Af væg efter fræsning 3.000 kr.
  • Sparteling af vægåbning med kanter 300 kr.
  • Toilet løber Skift af cisterne (indmad) geberit 750 kr.
  • Installering og opsætning af to lamper 800 kr.
  • Rens af sofa i Vanløse 500 kr.
  • Service af LG vaskemaskine 1.820 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt information om hvorfor råfodring er så godt
  • #2   13. jan 2013 Om BARF er godt kommer vel helt an på hunden. Der findes jo en del der ikke kan tåle det.

• #4   13. jan 2013 Jeg er også ret sikker på at min cocker ville eksplodere i en sky af "kassse-krasse-klø-klø" hvis han blev BARF´et 100%.

• #5   13. jan 2013 Kind/rovtand. hvad går det ud på? smiley
    er ret ny i det med råfodring.

• #9   13. jan 2013 God artikel - spændende læsning!

Vores tæve klør aldrig når vi giver råt - men altid hvis vi ind imellem fodrer med supplerende tørkost - det kommer med det samme...

• #10   13. jan 2013 Det er noget l**t at have en allergi hund. Pt er det eneste Sigurt kan tål i større mængder kogt ris med fisk.

Jeg meldte mig i sin tid ind i denne gruppe fordi jeg håbende Sigurt kunne tåle BARF.

• #11   13. jan 2013 Min kan som sagt kun tåle ris og fisk. Og rå fisk nægter han at spise.

• #12   13. jan 2013 Ja, eller altså det variere hvad han kan tåle og ikke-tåle.

Han får naturligvis ekstra vitaminer og mineraler, så at han har det bedre nu end han nogen siden har haft. Pelsen er lækker blød, hunden er pæn og han kradser sig ikke og han har ikke behov for medicin, så det ser jeg som et tegn på at hans behov bliver dækket. Men i teorien er hans kost ikke varieret nok.

• #13   13. jan 2013 Præcis. smiley

Men ja, det er røvbesværligt og man bliver utrolig god til at spotte når allergien skifter. Men allergien har faktisk været stabil det sidste lange stykke tid, og nu er det så godt at han kan tåle at snuppe en mundfuld af Astas foder, eller få et stykke råt lever eller andet guf. Så jubi!
    Der ud over, så få han ikke "Hot spots" hele tiden. smiley

Og ja, vi har prøvet Hydrolyseret foder, men efter ca. en uges tid begyndte han at bide i sine poter igen.

• #14   13. jan 2013 Ja, det er rigtig dejligt. smiley

• #15   14. jan 2013 vores boxer basse, trives rigtig godt på råt han spiser 2½ kg kød næsten hver dag dog også lidt ben dage ind ind imellem.. man han havde dårlig mave hele tiden på tørkost , så for os funger det rå bare..og han imunforsvar er bare i top 3½ år og kun være til service eftersyn efter vi er kommet på barf og det har han været i 2 år nu...

• #19   14. jan 2013 Jeanette og Luna det er jo defor man ikke skal give dem sådan gnave ben som alligevel ikke kan bides i stykker!!!:-) man skal jo huske at de ben de får noget ud af er de ben de kan knuse og spise det hele af... Min hanhund er nu 7 år og hans tænder er bestemt ikke sludre men jeg har altid sørget for det var lammeribben oksebryst kyllinge halse og skrog de har fået alt ef væk i løbet af en time eller to sådan skal det være!!:-)

• #21   18. jan 2013 Allergi er jo også omgivelser. Rengøringsmidler, vaskemidler, ejers parfume, ikke nok udluftning osv. Jeg får snart lagt alt det op om allergi og Barf som jeg har fået, meget nyttig info. Jeg har selv en allergihund smiley
    Www.carstens-dyrehandel.dk

Kommentér på:
Lidt information om hvorfor råfodring er så godt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce