{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Eva
Eva
Online Tilmeldt:
19. jul 2012
Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007

Hjælp til træning {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Nu har jeg boet her sammen med min "storebror" Gustav og moar i 3 år smiley

Jeg går ret meget op i træning, så jeg har selvfølgelig lært dem en masse tricks. Moar kan for eksempel give os tyggepinde på kommando - både bjæf og potevink, naturligvis smiley

Jeg har dog stadig en del problemer med indlæring af "sove længe". Gustav har forstået konceptet, men moar er fuldkommen håbløs. Ikke alene står hun selv tidligt op, nej hun skal absolut vække mig og slæbe mig ud af køjen også smiley

Hvordan får jeg lært hende at lade mig sove længe hver dag?

Vuf og potedask fra Ingle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til træning
  • #3   9. jul 2016 Min mor vil aldrig op...og når jeg ENDELIG får hende op...sådan et sted mellem 4 og 6...medmindre det regner, så sover jeg hele formiddagen... så er hun bare SÅ sløv i betrækket...og sur...vildt sur...??

    Men Ingle...du skal bare holde hende vågen om natten smiley det er nemlig min mors problem..hvis hun nu bare sov og puttede med mig sådan fra jeg lægger mig...så ville hun også være morgenfrisk.. smiley


  • Eva
    Eva Online Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #4   9. jul 2016 Jeg er rystet! Kan I virkelig lide at stå tidligt op??? smiley smiley smiley

  • Eva
    Eva Online Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #5   9. jul 2016 Altså, jeg har et lille problem. Jeg vil gerne gå tidligt i seng og sove længe smiley

  • #6   10. jul 2016 Læg dig oven på brystkassen af hende.. Jeg ved at det lyder voldsomt, men jeg sværger ved min pose gulerødder, at du får lov til at sove længe så. Du skal bare blive liggende oven på hende. Så lærer hun hurtigt ikke at kæmpe imod.

    Jeg gjorde det med min mor. Hun kæmpede en brav kamp for at komme ud af sengen omkring kl 6 - KLOKKEN 6!!!!! Men efter nogle dages intensiv bliv-liggende-træning lærte hun hurtigt at det ikke kan betale sig at hive mig med ud af sengen. Så nu kan jeg nøjes med at ligge ved siden af hende.
    Se DET er luksus!


    profilbillede
  • #7   10. jul 2016 Altså det er ikke fordi jeg kan lide at stå op...men altså...jeg holder ikke på noget hvis moren er hjemme...og jeg larmer til hun vågner...! jeg KAN sagtens holde mig...jeg VIL bare ikke...når vi så har gjort hvad jeg skal, så smutter jeg ind under dynen...eller ind på sofaen så snart vi er kommet ind og mor har taget snor og halsbånd af mig..og sover faktisk stort set dagen væk... smiley

    Mor bliver ved med at være sådan lettere smågnaven...og hendes øjne hænger så sært og er helt små... men det må hun da selvom... smiley


  • Eva
    Eva Online Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.007
    #8   10. jul 2016 Tak for hjælpen, allesammen smiley

    Egentlig vil jeg helst sove alene, så jeg har lidt svært ved at nå at lægge mig på moar, når hun vågner, men jeg har læst alle jeres kloge svar højt for Gustav, som altid sover i moars seng.

    I morges testede han så Fellas trick, og søreme om ikke det virkede! Nu må vi se, om det virker i morgen også - ellers må jeg gøre som jeg plejer, når den kedelige madamme vækker mig...


    profilbillede
Kommentér på:
Hjælp til træning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce