{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Hjælp til træning {{forumTopicSubject}}

Hej

Var ude og træne lidt med Charlie i dag og så ville jeg lave nogle af de øvelser han plejer at syntes er sjove, men da jeg ville træne dem "løb" han væk fra mig og stod kiggede på mig som om jeg havde været meget ond ved ham når jeg har haft indlært disse øvelser.

Dem der er problemet er 8-tal mellem ben, baglænds 8-tal, slalom mellem ben og baglænds slalom.

Disse øvelser plejer ikke at være nogle problemer med.

så ville høre om i ville starte forfra med øvelserne eller hvad vil i gøre.
Kan ikke skælde ham ud når han gør dette da han så endnu mere løber væk fra mig.

Håber at der er nogle de kan hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til træning
  • #1   2. dec 2016 Skælde ud?
    Det ville da også være helt tosset, det skal være sjovt at træne for jer begge to.

    Morer du dig, når du træner de øvelser der?

    Sørger du for at han har det sjovt, når han laver dem?
    Husk at træn delmomenter og varier belønningsfrekvens...


  • #2   2. dec 2016 Jeg gør dem sjove at træne og jeg syntes selv at det er sjovt at træne, men han haft det sjovt ved at træne dem

  • #3   2. dec 2016 Der er på en eller anden måde opstået en konflikt for hunden i de øvelser.

    Jeg tænker at du skal tilbage til start og gøre det samme, som du indledte øvelserne med dengang de blev indlært.

    Belønne med bonus for meget lidt... Gerne med legetøj, hvis I benytter det i træningen.


  • #4   2. dec 2016 Vi bruger desvære ikke legetøj da han ikke altid gider, men så må vi bare begynde forfra

  • #5   5. dec 2016 Nu må du ikke misforstå mig - for det er bestemt kærligt ment. Men ud fra dine tråde, så virker det til, at I træner meget, og mange nye ting. Kan det være, at han måske synes, du kræver lidt for meget af ham? Hvor tit laver I noget, der bare er for sjov? Som ikke har et mål -en ambition - eller et "krav", men som vitterligt bare er for, at I skal have det sjovt sammen?

  • #6   5. dec 2016 Det kunne være interessant at se lidt træningsvideoer smiley

  • #7   5. dec 2016 Tricks er det vi trænere for sjov så kan ikke se hvad det skulle være både mig og hunden syntes det er sjovt at lave tricks, i sær når vi skal lave noget nyt smiley

  • #8   5. dec 2016 Måske er du kommet til at ramme ham med en fod, mens du har lavet øvelsen. Hvis det er tilfældet,så er det bare at starte forfra og sandsynligvis vel det gå lynhurtigt, før øvelsen er tilbage.

    Hvis det er øvelser, hvor han skal lave en bestemt bevægelse, fx bøje i ryggen tilden ene side, som han pludselig ikke vil lave, kan det også være at han har ondt et sted.


Kommentér på:
Hjælp til træning

Annonce