Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund testet for Corona :-(
  • #1   28. feb 2020 Der er masser af corona i både hunde og katte, men det er (som der står i de to linjer under overskriften i linket) meget usandsynligt, at der er tale om covid-19, og endnu mere usandsynligt, at smitte kan gå fra dyr til mennesker.

• #2   28. feb 2020 Nej Corona-virus er ikke en "ny opfindelse"

• #3   28. feb 2020 Næsten alle katte i husholdninger med mere end 4 dyr har Corona.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #5   28. feb 2020 99 % af katte har det men det er ikke den corona.. vores har det fx smiley

dårlig journalistik!

• #6   28. feb 2020 Stop nu med den panik. Covid-19 er ikke farlig. For langt de fleste mennesker er den mildere end en alm dansk forkølelse.
    Dem der ryger i svinget, ville være røget alligevel.

• #7   28. feb 2020 Virus kan, tilsyneladende, overleve i 48 timer uden for menneskekroppen. Så hvis hunden har boet med sin ejer, og er testet inden for 48 timer, er det med al sandsynlighed derfor, den tester "svagt positiv". Helt som Batdog skriver.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#8   28. feb 2020 Okay batdog det fremgik ikke.

Ja det er nok forklaringen

men den type corona man normalt taler om ved hunde og katte er ikke denne. Det er for pokker heldigvis da ikke en zoonose som lige nu spreder sig og det er stadig dårlig journalistik fordi det ikke fremgår

• #9   28. feb 2020 Eftersom at man mener at den oprindeligt kom fra et eller andet dyr er det nok ikke særlig mystisk at den også kan findes i en hund smiley

• #10   28. feb 2020 Det er så pudsigt hele tiden at se variationer af sætningen: Tag det roligt, det er kun farligt for folk, der i forvejen er syge eller svækkede...

Yay, men så kan vi jo tage det heeelt roligt smiley
    Eller... nå nej.
    Det er som om at rigtig mange glemmer at syge og svækkede også er en slags mennesker smiley
    Eller måske er vi bare lidt lettere at undvære smiley

• #11   28. feb 2020 Ch: ja, jeg tænker da også, at jeg gerne vil have, at min gamle far ikke “skrider i svinget”. Bare fordi man har diabetes fx, så er det jo ikke fordi, at man står overfor at være “røget alligevel”...

• #13   28. feb 2020 En ting er om hundene bliver syge, det er næppe sandsynligt tror jeg.
    Men smitten kom fra dyr, så smitte mellem arter er allerede aktuelt.
    Hvis hunde kan være raske smittebærere, så kan vi få en rigtig fest...

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#14   28. feb 2020 Nu har Kina en undskyldning for at nedslagte deres hunde på gaden osv. Jeg spår det desværre

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#15   28. feb 2020 CH sikke et skrækscenarie! så vil jeg gerne råbe panik

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#17   28. feb 2020 så er det lidt foruroligende.... zoonoser skræmmer mig

• #19   28. feb 2020 Vi har influenzaepidemier i DK hvert eneste år, som er værre end Corona. Det er blæst helt ud af proportioner.

• #20   28. feb 2020 Hvordan måler du at de er værre end Covid-19, Malene?
    Tænker du at WHO og verdenssamfundet generelt gør hvad de gør for hyggens skyld? Har du overvejet de samfundsøkonomiske konsekvenser det her får og sat det lidt i perspektiv?

• #25   28. feb 2020 Batdog: nu ved jeg jo, at du er lidt en sprognørd så... *galgenhumor smiley smiley

• #26   28. feb 2020 Et af mine tidligere job var i et de organer der står for sikkerheden i forbindelse med den slags udbrud. Jeg kan godt forstå at WHO tager sitationen alvorligt og jeg synes måske at de danske myndigheder tager lidt for let på situationen. Ikke at vi skal panikke og gøre noget overilet. Meeeen jeg ville måske ikke ligefrem stå frem på TV og sige 'tag i bare allesammen på skiferie i norditalien'. Problemet er jo at man risikere at slæbe smitte med hjem og smitte folk inden man måske selv bliver syg. Og rigtig mange af os omgås da på jævnlig basis folk, der netop er i risikogruppen for at dø hvis de får en alvorlig lungeinfektion. Der er stadig mange ubekendte i forbindelse med Covid-19 og man er åbenbart gået bort fra 'forsigtighedsprincipppet' hos myndighederne siden jeg arbejdede der.
    @17: Zoonoser kan være rigtig skræmmende. En af de 'grimmere' vi har er leptospirose, som desværre er i kraftig stigning og som folk ved alt for lidt om. Vi kommer til at se meget mere til den i fremtiden; den elsker varmere og vådere vejr smiley

• #28   28. feb 2020 Batdog: altså galningehumor er måske næsten bedre smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#29   28. feb 2020 Ja leptospirose er mega klamt! og toxoplasmose

alle daginstitutioner i Viborg har fået retningslinjer de skal følge nu.

et af dem er at hvert barn skal have sit eget håndklæde at ligge på ved bleskift. smitter corona ikke via nys osv? det smitter da ikke via numsen gør det?

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#30   28. feb 2020 Jeg kan godt lide ordet

galningehumor!

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#32   28. feb 2020 så er den ok. Jeg troede kun det smittede via luften.

men der sker en masse nu bag kulissen...

• #34   28. feb 2020 Sagde du Øl ??? #33 … så se her …. HUSK LYD smiley

https://www.facebook.com/bradholmesofficial/videos/222709675416320/?v=222709675416320

• #36   28. feb 2020 Hahaha smiley smiley

• #37   28. feb 2020 Holy hell hahahahahaha

• #38   28. feb 2020 @Batdog.
    Spytter man gaden i Bangkok, så koster de lige den nette sum af op 22.295 Baht (5000 kr).

Kan man ikke betale, så kan man få sig en hyggetur i et af deres luksuøse fængsler.

Derind skal man så nok lære at synke. smiley

• #40   28. feb 2020 Nej, det var din video. Mange Asiatiske lande er hysteriske med spytteri.

Derfor synes jeg den var ekstra sjov! smiley

• #41   28. feb 2020 Det var NITTIBs video smiley

• #42   28. feb 2020 Nåh. min krøllede hjerne fik lige mixet lidt op i tingene... smiley

• #46   28. feb 2020 Så for dælen, du har ret, nevermind haha
    Jeg så kun ét link da jeg kiggede tråden igennem

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#49   28. feb 2020 Caroline det er engangs ja smiley

jeg forstår det heller ikke. men nu skal vi hver især selv have et håndklæde med og vaske og det gør vi så... selvom jeg tænker at ideen med engangs var... engangs.....

dagplejen ryster på hovedet også... men det er som cheferne siger...

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#51   28. feb 2020 præcist! det er ulogisk for os alle....

men vi skal....

Kommentér på:
hund testet for Corona :-(

Annonce