{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. type af foder..
  • #1   30. jul 2020 Jeg tror at holistic er noget "hula hula". Det har intet med allergifoder at gøre.

  • #2   30. jul 2020 Holistisk er helhed, og med foder typisk et foder med whole prey og som også er bæredygtigt. Det er IKKE allergifoder.

  • #4   30. jul 2020 Okay.. Så jeg kan se, at jeg skal over i noget Hypoallergenic måske.. Puh.. så er det næste bare, findes der ligeså mange variationer af det.. som det almindelige foder.
    Mit hovede er helt fyldt allerede smiley


  • #5   30. jul 2020 Hvad er hunden allergisk over for?
    Når først du ved det, er resten easy.


  • #6   31. jul 2020 Ja.. det er aldrig blevet testet.. andet end af en healer.. Jeg fandt ud af, at det hjalp at skifte foder til noget uden korn og majs.. så blev han så flot igen.

    Nu er der så gået mange år og her i hans seniordage, er han begyndt at døjes med hans analkirtler smiley Dyrlægen nævnte så, om det ikke var en ide, at skifte foder til dette Hypoallergenic, da allergien i hunden jo godt han ændre sig med årene..


  • #8   31. jul 2020 Tja, det menes sikkert ud fra at han har problemer med ører, øjne, pels og den slags i forvejen pga. allergien.
    Jeg fodre med Winner Plus og har gjort nogle år efterhånden.. og han har fin afførring.. Jeg er begyndt at tilføje noget fibre.. men det var for at se, om det blev mere hårdt.. Han har ikke altid bøvlet med de kirtler.. det er kommet heroppe i seniorårene.. og der er ikke sket et foderskift eller en forskel på mængde eller konsistens af prutten smiley


  • #9   31. jul 2020 Jeg har god erfaring med Royal Canin Hypoallergenic. Både til tidligere hund og til den store af mine nuværende. Fast fin afføring

    Har dyrlægen tjekket for knopper i/omkring endetarmen? Min gnubbede bagdel og bed sig, det viste sig, at hun havde nogle knopper omkring endetarmsåbningen, de kløede og så gik der betændelse og svamp i. Vi smører med saniotic (ja øredråber), når der er udbrud.

    Det blev opdaget, da vi var til kiropraktor og hun havde tidligere haft en hund, der havde samme problem,


  • #13   31. jul 2020 Jeg har ikke oplevet den store lyst til at gøre så meget med en snart 10 årig Schæfer.. Jeg har også kunnet, for det meste, holde hans symptomer i skak.. Derfor har jeg heller ikke selv slået i bordet.

    Bortoperere kirtlerne.. har slet ikke været på tale, men igen nok fordi han er for gammel i deres øjne.

    Jeg tænker ikke det er det store problem at prøve et andet foder, han har skiftet nogle gange i hans liv.. desværre er han også meget bevidst om hvad han putter i munden.. Så han skal selvfølgelig med på råd.. Vi kan jo skifte tilbage, hvis nyt foder kokser ham helt.


  • #14   31. jul 2020 Det er måske også så meget at sige, han slet ikke trives.. Han lever ikke sådan altid.. det blusser op indimellem..

  • #15   31. jul 2020 Ang. knopper.. Ja altså det vil jeg da tro, at de har.. Han kører ikke rumpen over noget, han slikker sig for at kompensere..

  • #17   31. jul 2020 Nej, jeg ved ikke hvad jeg vil.. Nu må vi se hvad tiden siger.. Tak for hjælpen ihvert fald.

  • #18   1. aug 2020 Min egen dyrlæge havde slet ikke tænkt på, at det kunne være sådan noget, så det var ikke blevet spottet hos dem.

  • #19   2. aug 2020 Jeg vil prøve at nævne det for dem, Tak smiley

  • #20   2. aug 2020 Der er masser af ris i det foder, du bruger. Minimum 26%. Og MÅSKE kan han ikke tåle ris. Ingen ved det.

  • #22   2. aug 2020 Nej, det er jo det.. det kan det også være.. Men dyrlægerne mener det er proteinet, han ikke tåler.

Kommentér på:
Ang. type af foder..

Annonce