{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  halsbånd eller sele
  • #1   9. feb 2021 Brug dét, der fungerer bedst for hunden smiley

    Jeg har en i sele, en i halsbånd. Hver især har det på, som de har det bedst med. Hvis du vælger sele, så vælg med omtanke. Den skal ikke klemme, og den skal sidde så hunden har fri bevægelighed i skulderen. Det vil sige at de "smarte" fra Julius skal brændes i nærmeste brændeovn. Jeg har en Dog Copenhagen Airwalk, og den sidder ok på min hund. Andre sidder den ikke godt på. Så du må prøve dig lidt frem, hvis det er den vej du vælger.


  • #2   9. feb 2021 Herhjemme har vi 2 I sele og 1 I halsbånd.
    Den ene kan jeg bruge begge dele på, så det afhænger lidt af hvad vi skal, men almindelige gå ture er det oftest sele.
    Nummer 2 vil helst have sele på, han kan sagtens gå med halsbånd, men når han er i snor kan man tydeligt mærke at han faktisk helst vil gå hvis han har sele på smiley
    Nummer 3 hader sele og begynder at krumme ryggen når hun får dem på, så hun har altid halsbånd på.

    Så som A vil jeg sige find det der fungere for jer. Uanset om det er sele eller halsbånd så sørg for at det sidder godt på den.
    Herhjemme bruger vi hurtta seler, fordi det sidder bedst på mine, men mine er slet ikke bulldog typer, så jeg ved ikke om de sidder ligeså godt på bulldogs. Dog Copenhagen skulle vidst også have nogle gode seler, jeg har dog ikke selv prøvet dem, da de er for store til mine hunde smiley


  • #3   9. feb 2021 Jeg havde en fransk bulldog i pleje sidste år, jeg købte en hurrta y sele til ham, den sad lige i skabet på ham. Fri bevægelse og den sad heller ikke for tæt på forben.
    Det kunne være en mulighed.


  • #4   9. feb 2021 sele og så halsbånd til hundetegnet smiley

  • #6   9. feb 2021 Ah frk jensen, så sort hvidt kan man ikke sige det. En sele der ikke sidder optimalt, er faktisk også et problem på højde med træk i halsbåndet.

    Ts, hvor gammel er hunden, og hvordan går den i snor?


  • #7   9. feb 2021 Salla - det er nu stadig det jeg vil anbefale smiley

  • #8   9. feb 2021 Det er også fint, når selen sidder ordentligt.

  • #9   9. feb 2021 En dårlig tilpasset sele giver flere skader end et halsbånd;) jeg bruger brede bløde halsbånd i halvkvæl til de 4 af mine og en sele til den sidste;) jeg bryder mig ikke om seler, jeg ser alt for mange hunde med dårligt tilpassede seler, det må være afsindigt ubehageligt for de stakkels hunde smiley

  • #10   9. feb 2021 Må jeg lige flashe dette prægtige billede af en K9 sele, fra selens mærke, omkring størrelse smiley

    Det viser vist ret godt, hvorfor så mange hunde render med en k9 der sidder af bæ til


    profilbillede
  • #11   10. feb 2021 Vi bruger en hurrta -y sele, til vores hund, som er en pekingeser, den type sele har vi brugt i alle år til ham, netop fordi den har en god pasform til ham.

Kommentér på:
halsbånd eller sele

Annonce