Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kosttilskud til gigt hos mennesker
  • #1   9. feb 2021 Moveflex (menneskeudgaven af Flexadin). Hvis det er en mildt udgave, så et glucosamin blandingsprodukt.

• #2   9. feb 2021 Hvad hvis det er værre, er der så et bedre produkt?

Det er så et bedre produkt?

• #3   9. feb 2021 Altså, moveflex hvis det er slemt. Eventuelt kombineret med glucosamin. Tag den ene morgen og den anden aften. Moveflex tager 2-3 måneder om at virke.

• #4   9. feb 2021 Er det lige meget hvilket glucosamin? Er kender du et mærke?

• #5   9. feb 2021 Jeg har i mange år været plaget af gigt over det meste af kroppen, og de sidste par år er mine fingre begyndt at forkrøble.
    Jeg tror, at jeg har været igennem de fleste kosttilskud.
    Det der har virket bedst var hybenpulver/kapsler, men virkningen holdt ikke ret længe.
    Moveflex havde også en god virkning, tror at virkningen varede små to år, og så var der ingen effekt mere.
    Glukosamin har aldrig virket på mig.

• #6   9. feb 2021 Jeg tager Moveflex, hybenpulver og ingefær for min leddegigt.

Glucosamin virker heller ikke på mig.

• #7   9. feb 2021 Moveflex er ret nyt - under 2 år. Måske er det noget andet Anni har brugt?

Glucosamin skal være god kvalitet. Og der skal være både MSM og chondroitin i, for at det har virkning. Swanson skulle være god kvalitet, men jeg kan ikke huske om det bliver solgt fra UK. Ellers er jeg sikker på at gigtforeningen kan hjælpe med forslag.

Ingen produkter har garanteret virkning. Så man må jo prøve sig frem. Moveflex har jeg set virkningen af på rigtig mange hunde - min egen i 5 år, og det har en fantastisk virkning på hende. Uden det produkt, var hun aflivet for mange år siden. Min moster tager i dag Moveflex for slidgigt i knæet, og synes det virker rigtig godt. Hun har taget det i 5-6 måneder nu.

• #8   9. feb 2021 Tak for jeres svar smiley

• #9   9. feb 2021 Jeg går ikke haft nogen effekt af diverse kosttilskud - måske det også afhænger af, hvilken type gigt man har?

• #10   9. feb 2021 Enig med Michelle, samt at det der virker godt på en er ikke sikker at det virker hos andre.

• #11   9. feb 2021 Jeg har gigt i det meste af kroppen. Jeg ligner en nålepude efter diverse blokader. Jeg har prøvet uhyggeligt mange ting uden virkning. Lige nu er jeg på 2. måned af move flex og gurkemeje/sort peber. Jeg afventer stadig effekt.
    Jeg har prøvet glucosamin i diverse udgaver og jeg har prøvet CBD olie (uden THC ingen effekt). Med THC gik mit blodtryk helt amok.

• #13   10. feb 2021 Aner ikke, om jeg har prøvet VitaeProe.
    Gennem de sidste 37 år har jeg simpelthen prøvet så meget at det er svært at huske.
    Jeg har også prøvet en del udenlandske produkter, som udenlandske udstillingsbekendte har forsynet mig med. Alt sammen uden eller kun kortvarig effekt.

• #15   10. feb 2021 Krumme, jeg tror, at det der ville hjælpe bedst ville være, hvis jeg lavede de øvelser to gange om dagen som "gigtlægen" anbefaler.
    Men nogle af dem kan jeg ikke lave på grund af mine diskusprolabser og andre skal man ligge på gulvet for at lave, og kommer jeg først derned, så bliver jeg nød til at ringe til naboen så de kan hjælpe mig op ?

Jeg tror også at VitaePro er penge smidt ud af vinduet. Min erfaring siger mig, at alt det man får på abonnement ikke rigtig virker, men at det er rigtig svært at komme ud af igen.
    Jeg prøvede et eller andet på abonnement for nogle år siden. Det endte med at jeg måtte spærre mit kort for at komme af med dem igen

• #17   10. feb 2021 min mand har prøvet Vitaepro ... hans konklusion var spild af penge ..

jeg har taget gurkemeje (2 forskellige mærker9 en måned nu her, det har hjulpet på knæ smerter, men ikke på smerter i fingre og tæer ( afventer gigt udredning) ..

jeg har til gengæld købt sådan en akupunktur måtte ... en med små plastik nåle, det gør MØG ondt at ligge sig på den, men efter de første 5-1o minutter og noget dunken i kroppen så er det faktisk ret godt ... jeg prøvede at sidde med fødderne på den en tid, det havde også en god effekt ... har faktisk ikke prøvet at ligge hænderne der, det må prøves.

• #18   10. feb 2021 Min niece som er selvstændig akupunktør siger at det lindrer. Hun har en del faste gigtpatienter.
    Jeg har ikke prøvet, selv om hun hellere end gerne vil stikke nåle i mig, men der er jeg altså en kylling.
    Men jeg kan bevidne at det hjælper, endda uden at man skal prikkes af nålene, for når jeg ser hun tager nålene frem, så har jeg slet ikke ondt mere. smiley

Hanne hvad er det for en måtte du har købt ?

• #21   10. feb 2021 Tak for svar Hanne, sådan en vil jeg da lige kigge på.

• #22   10. feb 2021 jeg siger dig bare det gør NAS når man ligger sig ... men seriøst så ender man helt afslappet ... jeg ligger en ½ time inden søvn .. og jeg har det med at vågne ved 5 tiden hvis jeg har meget at tænke over, så har jeg prøvet at ligge på den igen ½ times tid, så kan jeg godt sove lidt igen ,,,,

Kommentér på:
Kosttilskud til gigt hos mennesker

Annonce