{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Tror i på... {{forumTopicSubject}}

Ja jeg kan slet ikke sove disse dage, så er ved at være gevaldigt træt, men når jeg prøver at sove, så kommer jeg til at tænke på:

Tror i på:
... Gud? Hvis ja hvorfor?
-Jeg tror ikke på Gud som sådan i biblen, men tror der er et eller andet:)

... ånder og spøgelser?
-Jeg tror ikke på spøgelser ligesom man ser i tegnefilm og det sjov, ved ikke helt om jeg tør tro på ånder...

... der er andet liv i rummet end os?
-Jeg er nærmest sikker på der er andet liv, prøv at tænk at hvis man fyldte et klasseværelse med sukker, ville hvert enkelt korn være en galakse, endda mere til, så ville der være sært hvis der ikke var andet liv...

... hvilket liv tror i så der er, hvis i troede på det?
-Jeg tror ikke på marsboer og det som de laver i film, men lidt sære ser de sikkert ud, gør vi sikkert også:)

... de/vi nogen sinde finder os/dem?
-Ved jeg faktisk ikke helt hvad jeg tror, håber ikke det blir i min livstid...

... de der korncikler er fra rummet?
-Jeg tror bare det er noget fis folk har lavet, ja tog sikkert lang tid, men det er en mark, hvor tit kommer folk forbi og glor?

... clairvoyance, healing og alt det der?
-Hmm nej tror jeg ikke på, tror det er troen på det der hjælper hvis i forstår:)

... astrologi?
-Jeg tror ikke på det, færdig, bum...

Tror hellere jeg må ende tråden hehe....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tror i på...
  • #1   14. nov 2007 °º•¤ Bine & de to dejlige vovser ¤•º° :
    Overhovedet ingen af dem?


  • #2   14. nov 2007 - Gud (eller en guddommelig magt), Nej.

    - Ånder, Ja

    - Liv i rummet, ja hvorfor ikke

    - Hvilket liv i rummet, Alt fra mikrober til øgler (forstå mig ret)

    - Mødes vi, Aner det ikke, og tænker heller ikke videre over det.

    - Korncirkler, ???

    - Clairvoyance osv, Ja

    - Astrologi, Ja



    Håber mine svar vil give dig ro til at falde i søvn..*ss*


  • #3   14. nov 2007 sikke en masse tanker du har gjort dig..

    Jeg tror på der er noget efter døden, men hvad ved jeg ikke.. måske er det mere et håb om at der er noget godt i vente..

    Ånder og spøgelser tror jeg ikke på, men tror man kan tale med nogle døde personer gennem ens drømme.. Det er måden at kommunikere med vores slægtninge på- eller så er det ens underbevidsthed der spiller en et pus..

    Tror ikke på rumvæsner eller ufoer- det er for uvirkeligt!


  • #4   14. nov 2007 Jeg tror på, at der nogen gange sker ting, som vi mennesker ikke er herre over... men hvad det er ved jeg ikke..... aliens, næppe...

  • #5   14. nov 2007 Tror helt bestemt på kvindens 7. sans ;O)

  • #6   14. nov 2007 Gud? Nej, men tror på hovedbudskabet i alle religioner: Behandl alle som du selv vil behandles.

    Ånder og spøgelser?
    Tja, der er mere mellem himmel og jord. Tror på hvileløse ånder, da jeg mener at hvis man er for "jordnær" og ikke er åben overfor det overnaturlige, risikerer man at blive fanget efter døden

    Andet liv i rummet?
    Helt sikkert - jeg tror ikke at folk for sjov har fundet på flyvende tallerkner - hvorfor så ikke en flyvende gaffel?

    Hvilket liv i rummet?
    En langt mere intelligent form end vi mennesker.

    Om de finder os?
    Det tror jeg allerede de har. Med alt det lort vi lukker ud i rummet er det jo nærmest som at sætte et stort neonskilt op ;D

    Korncirkler?
    Ja og nej - ja til nogle, nej til andre.

    Clavoiance, healing mv.
    Det kommer sgu an på hvem der udfører det. JEg var til clairevoiance hvor jeg fik af vide at min bror savnede mig og at min farfar sendte mig en besked fra den anden side - men jeg har ikke nogen bror og min farfar lever i bedste velgående.

    Astrologi
    eeeej, den tror jeg ikke på.


  • #7   14. nov 2007 Jeg tror på meget af det men har også oplevet meget af det....

    Jeg har flere gange bedt Gud om hjælp hvor han har hjulpet med det kort tid efter. Jeg tror heller ikke på Gud helt efter Biblen... Men den er jo også blevet omfortalt en million gange... Men tror på der er en Gud.

    Har det som dig... Spøgelser er efter min mening noget man fortæller om i gyserhistorier for børn. Dem tror jeg ikke på. Ånder derimod tror jeg på! Har oplevet dem også på tæt hold... Puha... Har oplevet lidt af hvert. Næsten også mere end jeg vil...

    Og som du siger med andre væsener i rummet... Ja det ville næsten være mere sært at der ikke var andre end os end der var.... Men ved ikke om vi nogensinde får førstehåndskontakt med dem... Men man ser jo nogle gange ting i himmelen som er værd at sætte ? ved...

    Mht clairvoyance, healing og alt det der... Så er der jo riiigtigt mange fupmagere... Desværre... Men ved også der findes folk som kan det... Jeg har prøvet det på egen krop... Også før jeg troede på det og uden jeg anede hvad der skete/blev gjort ved mig. Fik at vide bagefter hvad det var som skete... Og det havde hjulpet... Jeg tror på at der findes folk som har en utrolig evne. Jeg tror også at det Jesus kunne... Ja han var healer... Det er min overbevisning *S*

    Anyway... Jaaee man skal nok have oplevet noget for at tro på en del af det *S*


  • #8   14. nov 2007 Perfekt kan se jeg ikke er den eneste hehe, ikke fordi jeg troede det, men synes det er meget "sjovt" at vide hvordan folk forholder sig til det:)

  • #9   14. nov 2007 Det var dog mange tanker, du gør dig*s*
    Tror på ånder. Har set en og har boet i et hus, hvor der ihvertfald boede flere end os, der skulle være der.
    Væsener fra rummet? Tja... hvorfor ikke? Det ville næsten være mærkeligt, hvis vi skulle være de eneste...
    Astrologi: Ja, men ikke på det man læser i ugebladene.
    Clairvoyante tror jeg på... Men tror også, der er mange fupmagere.


  • #10   14. nov 2007 Tror ikke på noget :o)

  • #11   14. nov 2007 Tror du på Gud? - nej
    Tror du på ånder - ja det gør jeg (er blevet vækket af en sød gammel dame engang)
    Tror du på liv i rummet? tjoo jeg tror på at der findes andet liv end det der er på jorden. Alt andet ville være utopi... Gallaksen er jo kæmpe stor.
    Tror du på alternativ behandling - ja og nej. Afhængig af hvem der gør det og hvad alternativ behandling "betyder". For nogle er alternativ behandling af "ikke medicinsk art", og der findes en del gode "ikke medicinske" behandlingsmetoder der virker, men det er ikke alt det virker på.



  • #12   15. nov 2007 Tror i på:

    ... Gud? Hvis ja hvorfor?
    ja, hvorfor - det er jo lidt svært at sige, da det jo netop er tro.


    ... ånder og spøgelser?
    ikke på tegneserie ånder, men tror der er noget, udover det vi kan forklare og analysere. har haft oplevelser, dog ikke sådan at jeg har set nogen.

    ... der er andet liv i rummet end os?
    Ja - det ville være mærkeligt andet

    ... hvilket liv tror i så der er, hvis i troede på det?
    alt fra simpelt encellet liv til ?


    ... de/vi nogen sinde finder os/dem?
    ved det ikke, men når man ser på hvor svært det er for mennesket at kommunikere med jordisk liv, ja så tvivler jeg på at vi nogensinde ville kunne kommunikere med dem.

    ... de der korncirkler er fra rummet?
    Nej. mener også at der har været folk der har indrømmet, det var dem der lavede dem og vist hvordan de gjorde

    ... clairvoyance, healing og alt det der?
    tror mange er rigtig dygtige til at opfatte stemninger ved "forsøgs-personen" og at der er meget psykologi knyttet til det. når det så er sagt, vil jeg også sige at der helt klart er nogen der kan noget, der ikke sådan er lige til at forklare - og hvad mere er - så ønsker jeg at tro på det.

    ... astrologi?
    tja ikke så afklaret på det. syntes det er interessant og at meget af det passer
    - - - - -
    ingen klare synspunkter her. men har nok i at tro at der er mere mellem himmel og jord. men jeg tænker da over spørgsmålene - dog ikke sådan at jeg ikke kan sove for det.
    - - - - - -
    til jer der svare nej til Gud og ja til ånder. hvordan tænker i det. for mig ville ja til ånder automatisk betyde en eller anden form for guddommelighed?


  • #13   15. nov 2007 For mig er der stor forskel på én gud, og 'noget guddommeligt'.

    Jeg tror på det guddommelige i mennesker, jeg tror på reinkarnation og derfor også på at de døde kan 'sidde fast' mellem dette liv og det næste.


Kommentér på:
Tror i på...

Annonce