505 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Blodigt opkast Blodigt opkast

jeg har ringet til natlægevagetn ved end 4 tiden i nat og hun sagde hvis han ikke var dehydrende syntes hun jeg skulle ringe til min egen dyrlæge - det gjore jeg så kl ca 8 : 30 her i morges, hun sagde så hvis han kunne have spise noget kødben ,oksekød ben som han fik forleden kunne det godt give blodigt opkast,men det kunne også være de tygge stænger man køber hun sagde det er vigtigt er han ikke viker nedtrykt og selv gider at drikke vand ,, og angående mad for han først sin mad her kl 12- hun snakkede inet om at frosty skulle faste - Frosty opføre sig som han plejer også da vi gik morgentur - så hvis der ikke sker noget ved hans blodige opkast og har aldrig haft det før, er der nogen som kan sige at de har oplevet det samme pga de enten har spist for mange tyggeben eller okseben, - Han brækkede sig 5- 6 steder- det ene sted hvar der ikke noget blod kun madrester og slimdannesle , de andre steder han brækkede sig var der blod med slim dannelse, dyrlægen sagde hvis han virker som han plejer ohg har lyseørdt tandkød burde der ikke være noget - er der nogen som har oplevet en dyrlæge sige det samme at man behøver ikke altid gøre noget med blodigt opkast, han afføring er fin og sammenhængende

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blodigt opkast
Kommentér på:
Blodigt opkast

Annonce